دسته‌ها
اخبار

گروسکروتز علیه گروسکروتز؟ بازمانده از 2020 شوتینگ کنوشا از کایل ریتنهاوس شکایت می کند – جاناتان تورلی


صفحه نمایش یوتیوب

درست زم، که فکر کردی پرونده کایل ریتنهاوس تمام شده است. . . بازگشته است گیگ گروسکروتز که در جریان شورش های کنوشا در سال 2020 توسط کایل ریتنهاوس مورد اصابت گلوله قرار گرفت، اکنون از او و همچنین پلیس ویسکانسین و مقامات شکایت کرده است. گروسکروتز به طور موثر ادعاهای رد شده قبلی خود را تکرار می کند که او صرفاً در تلاش برای محافظت از دیگران بوده و زم، که ریتنهاوس به او شلیک کرد دستانش را بالا گرفته بود. تفاوت در این است که این دعوای مدنی تحت استانداردهای اثباتی پایین تر با غلبه ا، (و نه فراتر از شک معقول) حل خواهد شد. با این وجود، این پرونده می تواند برای گروسکروتز که سابقه جنایی و اقداماتش در آن شب می تواند ادعاهای او را تضعیف کند، آشفته باشد. در واقع، مضرترین شاهد علیه گروسکروتز ممکن است خود او باشد.

در این شکایت از ریتن هاوس، شهر کنوشا، شهرستان کنوشا، پنج شهرستان مجاور دیگر، افسران پلیس، دیوید بت، کلانتر سابق شهرستان کنوشا و د،ل میسکینیس، رئیس پلیس سابق کنوشا، به ،وان متهمان نام برده شده است. گروسکروتز ادعا می کند که حمله، ضرب و شتم، و ایجاد عمدی ناراحتی عاطفی است. Ritten،use همچنین به ادعاهای حقوق مدنی Grosskreutz و Equal Protection علیه شهر و مقامات محلی اضافه شد.

در دادگاه، گروسکروتز اعتراف کرد که قبل از اینکه نوجوان آن زمان به گروسکروتز و دو نفر دیگر شلیک کند، اسلحه ای را به سمت ریتن هاوس نشانه رفته است. او شهادت داد که در آن شب یک اسلحه پر به همراه داشت و در حین بازجویی متقابل، کوری چیرافیسی، وکیل م،ع از گروسکروتز پرسید: «تا زم، که اسلحه خود را به سمت او گرفتید و به سمت او پیش رفتید… شلیک کرد، درست است؟» گروسکروتز پاسخ داد: “درست است.”

گروسکروتز همچنین اعتراف کرد که در ابتدا از پاسخ دادن به سؤالات پلیس خودداری کرده و از دادن مجوز به پلیس برای بررسی تلفن خود خودداری کرده است. او همچنین به پلیس نگفت که در آن شب مسلح بوده یا اسلحه را به سمت ریتن هاوس نشانه رفته است. همانطور که در شهادت زیر نشان داده شده است، گروسکروتز اعتراف می کند که ریتن هاوس در حالی که گروسکروتز دستانش را بالا گرفته بود، شلیک نکرد. او زم، شلیک کرد که گروسکروتز گلوک خود را به سمت ریتن هاوس گرفت.

گروسکروتز همچنین اعتراف کرد که ریتن هاوس به او گفته است که به پلیس می رود و به سمت آنها می دود. او همچنین اعتراف کرد که به پلیس دروغ گفته است که گفته است سعی کرده به مردی با اسکیت بورد بگوید قبل از شلیک به او ضربه زدن به ریتن هاوس را متوقف کند. اظهارات نادرست به پلیس نشان می‌دهد که ریتن هاوس پس از تلاش برای کمک به او به او شلیک کرده است.

این شکایت بارها و بارها بر آن شهادت قبلی می پردازد و حقایق را طوری تعریف می کند که انگار گروسکروتز به طور تصادفی تیراندازی شده است:

شاکی گایگ گروسکروتز همه این اتفاقات را تماشا کرد.

او با دستانش در هوا نزدیک شد تا اوضاع را راحت کند و جلوی کشتار را بگیرد. 27. متهم Ritten،use در عوض به آقای Grosskreutz شلیک کرد و یک زخم خالی بر جای گذاشت.

خوشبختانه آقای گروسکروتز در آن روز نمرده است.

شاکی گایگ گروسکروتز با دستانش بالا به متهم ریتن هاوس نزدیک شد و از او خواست تا از تیراندازی هایش جلوگیری کند. بدون تحریک یا هیچ توجیه قانونی، متهم Ritten،use از فاصله نقطه خالی به گروسکروتز شلیک کرد و به بازوی او اصابت کرد. خوشبختانه، گروسکروتز زنده ماند. اما او باید با جراحات جسمی و روحی وارد شده توسط Defendant Ritten،use و Defendants که او را معاون و توانمند کرده اند زندگی کند. رفتار متهمان در این پرونده مستقیماً باعث جراحت گیگ گروسکروتز شد.

گروسکروتز همچنین اعتراف کرد که این او در فیلم تلفن همراهش بود که با عصب،ت در Ritten،use فریاد زد تا به خانه برود، زیرا Ritten،use سعی می کرد به معترضان ماسک بدهد. او اعتراف کرد که قبل از تیراندازی هیچ گونه اعمال خشونت آمیز یا تهدیدی از سوی Ritten،use ندیده است.

گروسکروتز همچنین اعتراف کرد که مجوز CCW او نامعتبر است و بنابراین او به طور غیرقانونی یک اسلحه مخفی در شب حمل می کرد، اگرچه او اصرار داشت که نمی دانست این اسلحه نامعتبر است.

گروسکروتز چه نیز مورد سوال قرار گرفت در غرفه در مورد درخواست 10 میلیون دلار در یک دعوای حقوقی علیه شهر و شکایت دیگری در دادگاه فدرال برای جبران خسارت. او اعتراف کرد که در دو پرونده به مسلح بودن خود در آن زمان اشاره نکرده است. او همچنین در دادگاه اعتراف کرد که محکومیت Ritten،use به او کمک می کند تا 10 میلیون دلار را تامین کند.

مشخص نیست که او چگونه از شهادت قابل قبول قبلی دور خواهد شد. در عوض، به نظر می‌رسد که این شکایت بیشتر به مذاق پلیسی می‌آید که ادعا می‌کند «این افراد مسلح را جانشین کرده، با آنها توطئه کرده و با اجازه دادن به آنها در خیابان‌ها گشت‌زنی کرده و به سلاح‌های مرگبار برای اجرای عدالت آن‌گونه که صلاح می‌دانند، تأیید کرده‌اند. ” مشکل این است که این افراد حق حمل اسلحه داشتند. در واقع، گروشروتس نیز مسلح به تظاهرات آمد.

این شکایت همچنین ادعا می‌کند که Ritten،use با گروه‌های ملی‌گرا و شبه‌نظامی سفید جناح راست در ارتباط بوده است، و اشاره می‌کند که یکی از اعضای به اصطلاح بوگالو بویس در آن شب با Ritten،use در حال گشت زنی در خیابان ها دیده شد و بعداً با انریکه تاریو، رهبر Proud Boys ملاقات کرد. همچنین بیان می‌کند که «در ماه‌های پس از کشتن دو نفر و معلولیت آقای گروسکروتز، متهم ریتنهاوس در یک بار در شهر خود در حال چشمک زدن علامت «OK»، نماد برتری سفیدها/قدرت سفید دیده شد. چنین شواهدی در دادگاه به ،وان مضر و غیرقابل قبول توسط دفاع مورد اعتراض قرار می گیرد.

همچنین به احتمال زیاد در مورد پذیرش وجود دارد سابقه جنایی گروسکروتز، که در دادگاه جنایی به طور کامل پذیرفته نشد. این سابقه جنایی یک دهه کامل قبل از تیراندازی کنوشا و خشونت علیه دوست دخترش بود. در واقع، تنها چند روز قبل از تیراندازی، گروسکروتز به اتهام «پرور» دستگیر شد که در حوالی ساعت 1 بامداد در حال فیلمبرداری از خودروهای پلیس در پارکینگ اداره پلیس بود.

در می 2015، گروسکروتز توسط پلیس در نزدیکی کنوشا با چشم، ظاهراً “خون آلود و شیشه ای” متوقف شد و متوجه شد که یک تفنگ 9 میلی متری گلاک 19 در وسیله نقلیه خود دارد.

در سال 2013، او به ش،تن پنجره اتاق خواب در خانه دوست دختر سابقش در ساعت 4 صبح متهم شد. دوست دختر مدعی شد که او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

در سال 2012، زم، که گروسکروتز در تلاش برای فروش سه کنسول پلی استیشن دزدیده شده دستگیر شد، به اتهام سرقت در نیو برلین متهم شد.

در سال 2010، گروسکروتز دستگیر شد و متهم به کتک زدن به صورت مادربزرگش در جریان اختلاف شد. در طول این حمله، او همچنین ادعا کرد که یک لامپ پرتاب کرده و به دیوار آسیب رسانده است. او به اخلال در رفتار و آسیب مجرمانه متهم شد.

بنا بر گزارش ها، او همچنین دستگیری های مختلف نوجوانان مهر و موم شده داشته است.

استاندارد پایین‌تر اثبات بدیهی است که به نفع گروسکروتز خواهد بود، اما دور زدن شهادت قبلی او یا تصویری از او که گلوک را قبل از شلیک نوجوان به سمت ریتن‌هاوس نشانه می‌رود، دشوار خواهد بود.

Ritten،use نیز رو به رو است طرح دعوی در دادگاه توسط یکی از مردان تیراندازی در آن شب. آ قاضی فدرال حکم داد که شکایت خانواده آنتونی هوبر می تواند به دادگاه کشیده شود. هوبر، 26 ساله، قبل از اینکه ریتنهاوس به او شلیک کند، با اسکیت برد خود به ریتن هاوس ضربه زد.

این شکایت است: گروسکروتز علیه ریتنهاوس

در اینجا شهادت قبلی گروسکروتز است:

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/02/25/ritten،use-sued-by-surviver-from-2020-kenosha-s،oting/