دسته‌ها
اخبار

گزارش مشاور داخلی کانادا در سال 2023: بینش بی نظیر در مورد حرفه داخلی کانادا از CCCA | موندق –


24 ژانویه 2023

انجمن مشاوران شرکتی کانادا

برای چاپ این مقاله تنها چیزی که نیاز دارید ثبت نام یا ورود به سایت Mondaq.com است.

انجمن مشاوران شرکتی کانادا (CCCA)، رهبر و صدای مشاوران داخلی کانادا، و مونداک، ارائه‌دهنده جه، پیشرو در زمینه بازاریابی محتوایی مبتنی بر هوش مصنوعی، راه حل‌های تجزیه و تحلیل و داده برای شرکت‌های خدمات حرفه‌ای، یک نظرسنجی گسترده از کانادا در -وکلای مشاور خانه در اوا، سال 2022. این نظرسنجی که با مشارکت هیئت مشاوره ای متشکل از مشاوران داخلی برجسته از سراسر کانادا طراحی شده است، با هدف ارائه بینش های به روز در مورد مسائل دکمه داغ فعلی و چشم انداز آینده برای کانادای داخلی است. حرفه مشاور خانه

بر اساس بیش از 670 پاسخ نظرسنجی، بدیهی است که مشاوران داخلی کانادایی همچنان مسئولیت های تجاری بیشتری را بر عهده می گیرند و همچنین تقاضای بیشتری برای خدمات خود دریافت می کنند که منجر به ادامه چالش های رفاه کارکنان می شود:

  • پیامدهای کووید-19 همچنان چالش‌هایی را برای دپارتمان‌های حقوقی داخلی کانادا ایجاد می‌کند، به ویژه از نظر ترتیبات کاری جدید، با 87 درصد از دپارتمان‌های حقوقی که به صورت ،یبی کار می‌کنند و 27 درصد از آن‌ها کارکنان را مجبور به صرف زمان نمی‌کنند. در دفتر

  • 46 درصد از مشاوران داخلی شاهد افزایش سطح استرس و اضطراب ناشی از کار خود در سال گذشته بوده اند (که تنها 13 درصد کاهش یافته است)

  • افزایش سطوح پاسخگویی درون سازم،، با بر عهده گرفتن ا،ریت مسئولیت‌های اضافی (از جمله رعایت (45%)، اخلاق (27%)، تحقیقات (25%)، روابط ،تی (20%) و ESG (11%).

  • افزایش تقاضا برای خدمات حقوقی داخلی (از جمله 50٪ از شرکت کنندگان که انتظار افزایش تقاضا برای حفظ حریم خصوصی داده ها را دارند؛ 50٪ افزایش در تقاضا برای ریسک و انطباق؛ 44٪ افزایش در تقاضا برای مدیریت قرارداد)

درخواست روشنی برای اقدام برای رهبران و مدیران بخش حقوقی وجود دارد تا برنامه های بیشتری را اجرا کنند که از رفاه کارکنان حمایت می کند.

مشاهده گزارش کامل به زبان ،یسی: www.mondaq.com/Home/2023-گزارش-مشاور-داخلی-کانادایی/eng

مشاهده گزارش کامل به زبان فرانسه: www.mondaq.com/Home/2023-گزارش-مشاور-داخلی-کانادایی/fr

با تشکر از حامی ما – ریکو

در مورد CCCA

CCCA رهبر و صدای مشاوران داخلی کانادا است. ما که در سال 1988 به ،وان انجمن کانون وکلای کانادا تأسیس شد، بیش از 5000 وکیل داخلی از هر استان و قلمرو، و بخش و صنعت را نمایندگی می کنیم و ما را به جامع ترین و نماینده ترین انجمن حرفه ای برای وکیل داخلی در کانادا تبدیل می کنیم. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.ccca-accje.org.

درباره MONDAQ

Mondaq یک ارائه‌دهنده جه، پیشرو در زمینه بازاریابی محتوا، تجزیه و تحلیل و راه‌حل‌های داده مبتنی بر هوش مصنوعی برای شرکت‌های خدمات حرفه‌ای است و به بیش از 20 میلیون خواننده خود در سراسر جهان کمک می‌کند تا پاسخ سوالات قانونی، مالیاتی و انطباق را بیابند. Mondaq بیش از 2 میلیون خواننده در کانادا دارد، از جمله ا،ر مشاوران داخلی کانادایی و مدیران اجرایی هزاران سازمان کانادایی. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.mondaq.com مراجعه کنید.

محتوای این مقاله به منظور ارائه یک راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: استراتژی از کانادا


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1274824