دسته‌ها
اخبار

یکشنبه، 16 ژوئیه 2023 – چقدر جذاب


«در حالی که قاضی اسنایپ، تصویر دیوان عالی در رنج است. چندین نظر و مخالف در این اصطلاح به دلیل اختلافات شدید و عجیب شخصی آنها به یاد ماندنی بود. استاد حقوق نوح فلدمن دارد این انشا آنلاین در Bloomberg Opinion.

نوشته شده در 22:33 توسط هوارد باشمن



«حکم اقدام مثبت دیوان عالی، دانشگاه‌های نظامی را مستثنی می‌کند. اما تا کی؟» آلیا ونگ و جان فریتز از USA Today دارند این گزارش.

نوشته شده در ساعت 22:30 توسط هوارد باشمن



«تغییر دیوان عالی به سمت راست، حقوق دگرباشان ، را به خطر می اندازد»: زک شونفلد و بروک میگدون از The Hill دارند این گزارش.

نوشته شده در 22:24 توسط هوارد باشمن



آلاباما پس از غافلگیری در دادگاه عالی تلاش می کند تا نقشه رای خود را دوباره ترسیم کند. قانونگذاران ایالتی تا روز جمعه فرصت دارند تا حوزه های کنگره جدیدی را ارائه کنند که به طور غیرقانونی قدرت رای دهندگان سیاه پوست را کاهش ندهد. امیلی کاکرین و مایکل واینز از نیویورک تایمز دارند این گزارش.

نوشته شده در 21:48 توسط هوارد باشمن



«اعلامیه قضایی (23/07/15): Call of Duty; جنجال‌های جدید اخلاقی SCOTUS، دستگیری یک قاتل زنجیره‌ای متهم، ظهور هفته کاری چهار روزه بیگلاو و سایر اخبار حقوقی آن هفته. دیوید لات دارد این پست در سایت Substack “Original Jurisdiction” او.

نوشته شده در ساعت 21:44 توسط هوارد باشمن



قانون کنترل دیوان عالی: پیشنهادهای اخلاقی جدید از سوی دموکرات های سنا، طرحی برای از بین بردن استقلال دادگاه است. این سرمقاله در نسخه دوشنبه وال استریت ژورنال منتشر خواهد شد.

نوشته شده در ساعت 21:40 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/07/16/#207555