دسته‌ها
اخبار

یکشنبه، 19 فوریه 2023 – چقدر جذاب


یکشنبه 19 فوریه 2023

تنها یک راه برای مهار قضات جمهوری خواه وجود دارد: شرمساری آنها. ستون نویس Perry Bacon Jr این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در 20:58 توسط هوارد باشمن



دکترین ابطال ران وایدن: یک سناتور قدرتمند دموکرات از سازمان غذا و دارو و بایدن می خواهد که حکم دادگاه احتمالی درباره داروی سقط جنین را نادیده بگیرند. وال استریت ژورنال منتشر کرده است این سرمقاله.

نوشته شده در ساعت 20:35 توسط هوارد باشمن



«بایدن و سناتورهای جمهوری‌خواه در حمله به فناوری بزرگ در دادگاه عالی متحد می‌شوند. سناتورهای جمهوری خواه تد کروز و جاش هاولی اساساً با ،ت بایدن در مخالفت با مصونیت گسترده برای شرکت های رسانه های اجتماعی موافق هستند. لارنس هرلی و دیوید اینگرام از NBC News این گزارش.

و مت شوهام از HuffPost گزارش می دهد که “پرونده های بزرگ اینترنتی دادگاه عالی شکاف حزبی را به هم می زند. مبارزه برای آینده وب می تواند به بحث های این هفته بر سر تعدیل محتوا و قانونی موسوم به بخش 230 بستگی داشته باشد.

نوشته شده در 1:53 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



نوزادش تشخیص مرگبار دارد. پزشکان فلوریدا او از سقط جنین خودداری ،د. ممنوعیت سقط جنین فلوریدا شامل استثنایی برای ناهنجاری های کشنده جنین است. اما پزشکان او به او گفتند که نمی توانند اقدام کنند. فرانسیس استد س،ز از واشنگتن پست این گزارش.

نوشته شده در 1:45 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“مسابقه دادگاه عالی ویسکانسین دارای سهام بالایی برای حقوق سقط جنین و انتخابات 2024 است”: Tierney Sneed و Fredreka Sc،uten از CNN دارند این گزارش.

آدام ادلمن از NBC News گزارش می دهد که “دموکرات ها فرصتی عالی برای به دست گرفتن کنترل دادگاه عالی ویسکانسین می بینند. دموکرات ها در 15 سال گذشته ا،ریتی در این زمینه نداشته اند، اما آنها نگر، ها در مورد دسترسی به سقط جنین و حق رای را فرصت های کلیدی برای بازپس گیری کنترل می دانند.

اسکات بائر از آسوشیتدپرس گزارش می دهد کهسقط جنین از جمله مسائل مهمی است که در مسابقه دادگاه ویسکانسین در خطر است

ریچل روبین از واشنگتن پست یک تحلیل خبری با ،وان “چگونه یک مسابقه دادگاه عالی ویسکانسین می تواند بر قو،ن سقط جنین تأثیر بگذارد؟

کورین هس از میلواکی ژورنال سنتینل مقاله ای با ،وان “از حقوق همجنسگرایان گرفته تا دسترسی به سقط جنین و حقوق مالکیت. جایی که نامزدهای دادگاه عالی ویسکانسین 2023 در احکام بزرگ ایستاده اند” بر اساس این مقاله، «جنیفر دورو از لارنس علیه تگزاس استناد کرد که فعالیت ، همجنس‌گرایان را به ،وان بدترین حکم دادگاه عالی قانونی اعلام کرد».

در تفسیر آنلاین واشنگتن پست، جنیفر روبین مقاله ای با ،وان “جهان سیاسی بر رقابت در دادگاه عالی ویسکانسین تمرکز دارد

و به صورت آنلاین در میلواکی ژورنال سنتینل، د،ل بیس ستون نویس مقاله ای با ،وان «دنیل کلی، کاندیدای دیوان عالی، ۱۲۰ هزار دلار از جمهوری‌خواهان برای کار بر روی «صداقت انتخاباتی» و مشاوره در مورد انتخاب کنندگان جعلی دریافت کرد.

نوشته شده در 1:40 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/19/#199180