دسته‌ها
اخبار

وکیل ایرانی ملک و وکیل ملکی تهران و وکیل ملک ایرانیان خارج از کشور، آمریکا نیویورک کالیفرنیا شهر لس آنجلس و شیکاگو و سایر شهرهای آمریکادر ایران محسن رستگار وکیل پایه یک دادگستری تهران اجرای حکم دادگاه خارجی و داوری بین المللی-وکیل آگاه

مشاوره داشتن با یک وکیل در امر حقوقی و کیفری کمک بسیار شایانی می تواند به موکل بنماید . وکیل دادگستری باید از اطلاعات و معلومات و دانش حقوقی لازم برخوردار باشد تا بتواند بهترین راهکار را در جهت احقاق حقوق موکل خویش به کار بگیرد. از این رو جهت دریافت مشاوره حقوقی در این امر حتما با کارشناسان حقوقی موسسه آسایش گستران تماس حاصل فرمائید.

  • فقط کافی است بدانید کدام نقش (در تعریف و نگاه کاری خودتان) قابلیت دیده شدن دارد.
  • وکیل انحصار وراثت در ایران نیز نوعی دیگر از وکالت امور مدنی میباشد که در سال های اخیر مخاطبان بسیار زیادی داشته است.
  • یکی از تفاوت‌های دیگری که شغل وکالت با مشاور حقوقی دارد، این است که وکلا نمی‌توانند در شرکت‌ها و سازمان‌ها، به‌طور رسمی استخدام شوند؛ اما برای مشاور حقوقی این اصل برقرار نیست.
  • وقتی به شغل وکالت فکر می‌کنید، ممکن است خلاقیت اولین ویژگی‌ای نباشد که برای وکیل به ذهن شما می‌رسد.

یکی از اصلی ترین و مهم ترین کاربرد های وکیل در ایران در هنگام طرح دعاوی مدنی میباشد. اصولا در تمامی دعاوی مدنی، طرفین دعوا این اجازه را دارند تا دو وکیل خبره و با مهارت را برای پیگیری پرونده ی خود و طی شدن روند دادرسی آن به محاکم قضایی معرفی کنند. مسلما انسان موجودی مختار به حساب می آید که این اختیار را دارد تا چگونگی انجام امور زندگی خود را تعیین کند. یکی از مهم ترین امور زندگی که تا حدودی انجام آن به یک فرد متخصص وابسته است، مسائل قانونی میباشد.

همچنین میزان حقوقی که یک وکیل به ازای هر پرونده دریافت می‌کند معمولاً با توافق طرفین انجام می‌شود و نمی‌توان به‌صورت دقیق آن را تعیین کرد. یک وکیل موفق، می‌تواند تأثیر مثبت و چشمگیری بر زندگی موکلین خود داشته باشد. خواه از طریق کمک به آن‌ها در یک مشکل خانوادگی، رفع اتهامات واردشده به آن‌ها یا جبران خسارت‌های مالی.

برای اطلاعات بیشتر با دادسو در ارتباط باشید.

وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند. بیشتر پرونده‌های معروف او در دفاع از اشخاص مشهور سیاسی است و یا مربوط به اتفاقات سیاسی و اجتماعی و مطبوعات می‌شود. این وکیل پرونده‌های خود را خیلی کمتر رسانه‌ای می‌کند و همیشه احتیاط را رعایت می‌کند.

امور دانشگاهی ایرانیان خارج از کشور

ایشان استاد دانشکده حقوق دانشگاه تهران، حقوقدان، نویسنده، عضو کانون وکلای کانادا و استاد دانشگاه اتاوا کانادا بوده اند. آثار تعلیفی ایشان شامل حقوق تجارت بین المللی، حقوق تجارت به زبان ساده، طلاق در فرانسه و ایتالیا، حقوق تطبیقی در نظام های حقوقی معاصر و … بوده است. همانطور که از نام این وکلا مشخص است، این عزیزان به دلیل قبولی در امتحانات حقوقی و به دلیل عدم تجربه کافی نزد یک وکیل پایه یک دادگستری امور وکالت را انجام میدهند. بسیاری از افراد زمانی که وارد دادگاه ها میشوند، تازه متوجه میشوند که کار وکالت دارای مجموعه و شاخه هایی است! از این رو در این مقاله”انواع وکیل در ایران” قصد داریم هر یک از انواع وکالت را تعریف نمائیم، و با مطالعه نکته پایانی درج شده در انتهای مقاله متوجه این موضوع میشویم که تا چه حد این اطلاعات لازم و ضروری است.

هنگامی‌که افراد توانایی پرداخت هزینه‌های وکیل را ندارند، باید از کانون وکلا درخواست وکیل معاضدتی بدهند. یک وکیل معاضدتی حق گرفتن هیچ هزینه‌ای به‌جز تمبر دادرسی را از موکل خود ندارد. شرایط استفاده از وکیل رایگان چیست؟ متقاضی وکیل رایگان در پرونده های حقوقی باید توانایی مالی پرداخت حق الوکاله وکیل را نداشته باشد و پرونده باید قابل دفاع در دادگاه باشد. طبیعت اعطای نمایندگی اقتضا می کند که وکیل واسطه انجام عمل حقوقی و ایجاد تعهد برای موکل باشد و خودعهده دار امری نگردد به همین دلیل قراردادهایی را که شخص به حساب دیگری اما به نام خود معامله می کند و بدین سبب عهده دار تعهدات ناشی از آن می شود .

آیا به یک وکیل متخصص نیاز دارید؟

اگر شرکت یا سازمانی با کارمندان خود مشکلی داشته باشد یا بالعکس، وکیل امور اداری می‌تواند در مورد مسائل حقوقی ناشی از قراردادهای کار یا روابط کاری مختلف به آن‌ها مشاوره دهد و مشکل را برطرف کند. گروه حقوقی ایران وکیل با مدیریت دکتر مجتبی محمدی و با بهره مندی از وکلای پایه یک و مجرب دادگستری و همچنین در اختیار داشتن داوران عادل و متعهد و همگام شدن با دانش روز وکالت و داوری بین المللی، آسودگی خاطر شما را فراهم نموده و اقدام به معرفی و ارائه ی خدمات خود می نماید. تا پیش از راه اندازی سامانه میخک ، ایرانیان ساکن خارج از کشور برای انجام امور کنسولی خود باید به دفاتر کنسولی مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را به شکل حضوری دریافت می کردند. فرآیندی که هزینه بر و زمان بر بود و با تجمع متقاضیان در دفاتر کنسولی همراه بود. خصوصیات و شاخصه هایی برای شناخت بهترین وکیل در ایران وجود دارد تا به متقاضیان بهتر کمک کرده تا وکیل خود را با توجه به این خصوصیت ها انتخاب کنند و ملاک های درستی را برای انتخاب وکیل خود برای پرونده حقوقی خود داشته باشند.