دسته‌ها
اخبار

آخرین گزارش OECD نشان می‌دهد که گورنزی برای اثربخشی CRS «در مسیر» قرار دارد – خدمات مالی


25 دسامبر 2022

GuernseyFinance

برای چاپ این مقاله تنها چیزی که نیاز دارید ثبت نام یا ورود به سایت Mondaq.com است.

مجمع جه، شفافیت و تبادل اطلاعات برای اه، مالیاتی سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) (“انجمن جه، OECD”) اجرای استاندارد مبا، خودکار اطلاعات حساب های مالی توسط گورنزی را ارزیابی کرده است (که بیشتر به ،وان استاندارد گزارشگری مش، (CRS).

بر اساس گزارشی که در ماه نوامبر منتشر شد، تصمیم کلی این است که چارچوب قانونی جزیره برای برآورده ، استانداردهای مورد نیاز “در محل” است.

رتبه بندی کلی جزیره در مورد ارزیابی اولیه اثربخشی در عمل “در مسیر” است – بالاترین رتبه ممکن.

این گزارش که توسط مجمع جه، OECD منتشر شده است، 99 حوزه قضایی را بررسی کرده و بررسی می‌کند که آیا قانون، فرآیندها (از جمله فعالیت‌های انطباق) و سیستم‌های لازم برای اطمینان از مطابقت مؤسسات مالی حوزه قضایی با استاندارد وجود دارد یا خیر.

CRS از مراجع قضایی می‌خواهد اطلاعات مالیاتی را در مورد حساب‌های مالی که در گرنزی توسط افراد غیر مقیم نگهداری می‌شود، جمع‌آوری و مبا، کنند، از جمله در موارد خاصی که حساب‌های مالی توسط نهادها/ ترتیبات قانونی نگهداری می‌شوند که توسط افراد غیر مقیم کنترل می‌شوند. بر این اساس، بررسی بررسی کرد که آیا جزیره در حال جمع آوری، بررسی و تبادل اطلاعات من، و دقیق است یا خیر.

Rupert Pleasant، مدیر عامل WE ARE GUERNSEY گفت: “این گزارش اخیر به رسمیت شناختن تعهد جزیره به همکاری مالیاتی بین المللی و شفافیت است.” به ،وان نیرویی برای خیر جه،، گرنزی اولین پذیرنده استاندارد گزارش دهی مش، OECD بود و نشان داده شده است که از طریق اجرای موفقیت آمیز چارچوب در جزیره به این تعهد پایبند بوده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد صنعت مالی گرنزی لطفاً به www.weareguernsey.com مراجعه کنید.

محتوای این مقاله به منظور ارائه یک راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: امور مالی و بانکداری از گرنزی

گورنزی و ATAD III

کری اولسن

به دلیل تأثیر منفی احتمالی ATAD III، مدیران صندوق و سرمایه گذاران نهادی ممکن است بخواهند شرکت های دارای دارایی اتحادیه اروپا را با هلدینگ گورنزی جایگزین کنند.

هشدار هفتگی اقتصاد 39/2022

KPMG در قبرس

به طور دقیق تر، در مقایسه با سه ماهه قبل، داوری در سه ماهه سوم سال 2022 در قبرس برگزار شد


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1262032