دسته‌ها
اخبار

خرید + قیمت ۲۰۷ سقف شیشه ای مدل ۹۹ به صورت اقساطی تهران نارمک | behtarinyab

خرید + قیمت ۲۰۷ سقف شیشه ای مدل ۹۹ به صورت اقساطی تهران نارمک | behtarinyab

این خودرو به گونه ای طراحی شده است که در نمای داخل و خارج، شاهد چند رنگ خواهید بود. قسمت سقف، آینه های جانبی، زه ها، دستگیره درب صندوق عقب و قاب مه شکن های جلو قرمز رنگ است. قسمت داخلی خودرو مانند غربیلک فرمان، قاب دستگیره ها، بخش هایی از صندلی ها و کمربندهای ماشین و همینطور قاب دریچه های کولر نیز قرمز است. شرایط فروش اقساطی 207 MC به خاطر خوب بودن سری 207i از امتیاز بالایی برخوردار است. برای بررسی دقیق شرایط با ادامه با ما همراه باشید تا در مرحله بعدی شرایط قسطی پژو 207 پانوراما و سایر انواع مدل های آن آشنا شوید.

  • پژو 207 MC مدلی از سری های پژو 207 است که به آن پژو چند رنگ یا Multi Color نیز گفته می شود.
  • 207 نسبت به 206 زیباتر شده است و طرفداران بیشتری هم پیدا کرد، 207 برادر دو قلوی 206 است اما با ظاهر بروزتر و اپشن های بیشتر است.
  • همچنین شما می‌توانید از خدمات فروش اقساطی پژو 207 با تحویل فوری در کیان خودرو بهره‌مند شوید.
  • شما خریداران محترم می توانید با ارائه مدارک خود و ضامنتان بخشی از پول خودرو را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت فروشنده واریز کرده و تعداد اقساط را خود تعیین نمایید.
  • سایا خودرو در سال جاری برای فروش اقساطی پژو 207 با توجه به وضعیت اقتصادی مردم تمهیداتی در نظر گرفته است که از جمله آن خرید خودرو با کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری و اقساط بلند مدت را میتوان نام برد.
  • شما با شرکت در طرح فروش قسطی پژو 207 صاحب ماشینی خواهید شد که پیشرانه آن با حجم 1.6 لیتر، میتواند با حداکثر قدرت 110 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر حرکت کند.

برای اطلاع دقیق و به روز از قیمت خودروهای داخلی و خارجی به خصوص پژو 207 پاناروما می توانید به وب سایت کیان خودرو مراجعه کنید. متقاضیان فوق می‌توانند طی مدت ۱۰ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی نسبت به واریز وجه اقدام فروش اقساطی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای نمایند. با توجه به نوسانات نرخ بازار نمی‌توان رقم قطعی برای اختلاف قیمت 207 ثبت نامی با بازار بیان کرد، اما معمولا این عدد، قابل توجه و بالاتر از 100 میلیون تومان است. اما تعبیه کنترل کروز در مدل پژو 207i و نمایشگر لمسی 7 اینچی اصلی ترین تفاوت های این خودرو با پژو 206 هستند. بنابراین به طور کلی می توان گفت با وجود شباهت های مشهود، اما طراحی پژو 207 منحصر به فرد میباشد.

خودرو 207 پاناروما دنده ای سفید و خشک ۱۴۰۳

اگر متقاضی خرید اقساطی پژو 207 هستید و عاشق سرعت و هیجانید، 207 میتواند تا حدود زیادی پاسخگوی نیازهای شما باشد. شما با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 207 اتوماتیک، میتوانید با حداکثر سرعت 198 کیلومتر بر ساعت برانید. در طرح فروش اقساطی پژو 207 دنده ای شتاب ۱۱.۶ دهم ثانیه را با خودرو خود تجربه می‌کنید و چنانچه صاحب مدل اتوماتیک شوید، شتاب صفر تا صدی 12.6 را در پژو خود شاهد خواهید بود. همان‌طور که در این مطلب گفته شد، ۲۰۷ یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایرانی است. بنابراین عده زیادی هستند که به دنبال خرید نقدی خودرو کارکرده و یا شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پژو ۲۰۷ باشند.

ایمنی پژو 207 چگونه است؟

تغییراتی در نمای جلو خودرو ایجاد شده است که شامل چراغ‌های جلوی بزرگ و کشیده و اضافه شدن دی‌لایت‌ها به مدل‌های ۱۳۹۵ به بعد می‌شود. ابتدا مدارک لازم رو برای ما تهیه و ارسال میکنید ، کارشناسان ما مدارک شمارو به بانک تحویل میدهند، تعیین سقف وام توسط بانک نهایتا بعد از 48 ساعت، خرید 207 توسط کارشناسان دیزلیران، پرداخت پیش پرداخت  و تسویه حساب. این خودرو در سال 2000 موفق شد 4 ستاره ایمنی دریافت کند و از این بابت جزو ماشین های ایمن در سطح شهر است. زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود. زیرا شیپور به شما کمک می‌کند تا خودرو یا وسایل نقلیه خود را سریع، شفاف و آسان به فروش برسانید. فروشنده باید برگه استعلام تخلفات رانندگی تسویه‌شده و به‌روز خودرو را به همراه داشته باشد.

پژو 207 tu3 اقساطی تحویل فوری1403

بنابراین توصیه می کنیم اگر قصد یک رانندگی راحت در داخل شهر را دارید، مدل اتوماتیک را انتخاب نمایید. خودرو پژو 207i به‌عنوان نسخه فیس‌لیفت و مجهزتر پژو 206 شناخته شده و توسط شرکت ایران‌خودرو تولید می‌شود. از نظر سطح ایمنی، پژو 207i مشابه پژو 206 بوده و به همان 4 ستاره ایمنی اروپایی دست یافته که نشان‌دهنده سطح قابل قبول ایمنی است. برخی از ویژگی‌های ظاهری این خودرو مانند چراغ‌های جلو و کاپوت را به‌طور دقیق همانند مدل 207 بوده اما در زمینه‌هایی نظیر خصوصیات فنی و پیشرانه با نسخه‌های پیشین تفاوت‌هایی دارد. بنابراین، اگر به دنبال یک معامله منصفانه و واقعی در فروش قسطی پژو ۲۰۷ هستید، با ما تماس بگیرید و از بهترین فرصت‌ها برای بهره‌برداری از این خودرو لذت ببرید. اما همانطور که به ویژگی های مثبت پژو 207 پرداختیم، باید به جنبه های منفی این خودرو نیز اشاره ای داشته باشیم.