دسته‌ها
اخبار

مفهوم طرح محدوده بی‌طرفی کربن 2022 کالیفرنیا برای CEQA و مسکن – املاک و مستغلات


11 ژانویه 2023

Nossaman LLP


برای چاپ این مقاله تنها چیزی که نیاز دارید ثبت نام یا ورود به سایت Mondaq.com است.

در حالی که طرح محدوده 2022 برای دستیابی به بی طرفی کربن (طرح محدوده 2022) اخیراً توسط هیئت منابع هوایی کالیفرنیا (CARB) تصویب شده است که ممکن است برای پروژه های مسکن تکمیل شود، احتمالاً موانع بیشتری برای پروژه های مسکن در خارج از مراکز شهری ایجاد می کند. طرح محدوده 2022 شامل معیارهای غربالگری CEQA است که ممکن است برای شناسایی پروژه هایی استفاده شود که “به وضوح” با اه، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ایالتی و سیاست های مسکن سازگار هستند. با این حال، بسیاری از پروژه‌های مس، و با کاربری مختلط که خارج از یک منطقه پرشده پیشنهاد می‌شوند، ممکن است معیارهای غربالگری را نداشته باشند و برای توسعه تجزیه و تحلیل اثرات انتشار گازهای گلخانه‌ای خاص پروژه و بسته‌های کاهش مورد نیاز باشند. این رویکرد هم پرهزینه است و هم می تواند منجر به ا،امات کاهش دلخواه و بی اثر شود که در معرض چالش های قانونی است.

طرح محدوده 2022 اه، قانونی کالیفرنیا برای دستیابی به بی طرفی کربن در سراسر ایالت و هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به میزان 85 درصد کمتر از سطح 1990 تا سال 2045 را اجرا می کند. طرح محدوده 2022 یک نقشه راه برای کربن زدایی بخش مسکن، از جمله استانداردهای ،تی ارتقای بهره وری انرژی، ساخت و سازهای جدید تمام برقی، زیرساخت های وسایل نقلیه الکتریکی و برنامه های مقاوم سازی برای موجودی مسکن کم درآمد را مشخص می کند.

طرح محدوده 2022، حوزه های قضایی محلی را تشویق می کند تا برنامه ها و ا،اماتی را اتخاذ کنند که با سیاست های ایالتی سازگار باشد. پس از تصویب، این ا،امات محلی از طریق شرایط تصویب در مورد حق استفاده از زمین بر پروژه های مسکن تحمیل می شود. با این حال، طرح محدوده 2022 پیامدهای فوری برای پروژه های مسکنی دارد که مشمول بررسی CEQA هستند.

بر اساس تصمیم دادگاه عالی کالیفرنیا در سال 2017 در بنیاد ملی جنگل کلیولند در مقابل انجمن ،ت های سن دیگو (S223603)، تجزیه و تحلیل انتشار گازهای گلخانه ای تهیه شده در دوره بررسی پروژه CEQA باید “همگام با دانش علمی در حال تکامل و طرح های نظارتی ،تی باشد.” این ا،ام همچنین در دستورالعمل های ایالتی CEQA ظاهر می شود.

با تصویب طرح محدوده سال 2022 توسط CARB، تحلیل‌های CEQA اکنون باید منع،‌کننده اه، دقیق‌تر کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای باشد که توسط قانون ایالتی ا،امی شده است. این ا،ام چالش‌های جدیدی را برای حوزه‌ای از انطباق با CEQA ایجاد می‌کند که با عدم قطعیت نظارتی و خطر دادرسی مرتبط با آن مواجه شده است. طرح محدوده 2022 خاطرنشان می کند که تقریباً دو سوم چالش های CEQA برای پروژه های مسکن کاملاً مستحق شامل ادعاهایی مبنی بر اینکه پروژه GHG و تجزیه و تحلیل اثرات حمل و نقل مربوطه ناقص است، می باشد.

طرح محدوده 2022 همچنین روشن می کند که در حالی که سازگاری با یک برنامه محلی اتخاذ شده رویکرد ترجیحی برای تجزیه و تحلیل اهمیت انتشار گازهای گلخانه ای یک پروژه است، به منظور استفاده برای انطباق با CEQA، این طرح باید به روز شود تا منع، کننده قو،ن فعلی باشد، از جمله اما نه. محدود به اه، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای 2045 است. در غیاب یک طرح محلی من،، آژانس های اصلی ممکن است به آستانه انتشار گازهای گلخانه ای توصیه شده توسط مناطق هوایی محلی و آژانس های منطقه ای تکیه کنند، اما تنها در صورتی که این آستانه ها بر اساس سهم منطقه از کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در سراسر ایالت باشد.

با امتناع از تعیین استانداردهای نظارتی روشن و منسجم برای پروژه‌های مسکن، همانطور که طرح‌های محدوده قبلی برای بخش جابجایی کالا و پروژه‌های مشمول برنامه Cap-and-Trade انجام داده‌اند، طرح محدوده 2022 هزینه‌های قابل توجهی را برای اجرای اه، تغییر اقلیم ،تی تعیین می‌کند. در حوزه های قضایی محلی و پیشنهاد دهندگان پروژه

محتوای این مقاله به منظور ارائه یک راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: املاک و مستغلات و ساخت و ساز از ایالات متحده

مسائل مالیاتی با مبادلات مشابه ناموفق

ORBA

در سال‌های اخیر، قانون مالیات، مبادلات مشابه اموال غیرمنقول را با ایجاد انگیزه‌ای برای به تعویق انداختن سود مشمول مالیات از فروش و استفاده از اموال جایگزین برای سود واگذاری تشویق کرده است.

املاک تجاری در سال 2023: یک ع، فوری

پی،بری وینتروپ شاو پیتمن

همانطور که آ،ین هفته های باقی مانده از سال 2022 را به پایان می رس،م، همه نگاه ها به سال 2023 نگاه می کنند. در زیر یک ع، فوری سریع وجود دارد که سه روند و پیش بینی را برجسته می کند که ممکن است به شکل گیری ادامه دهند…

ضمانت نامه ها و اینکه چرا باید برای شما مهم باشد

وارد و اسمیت، پی

شما در حال مذاکره برای ،ید ملکی هستید و وکیلتان به شما می گوید که فروشنده پیشنهاد می کند در ازای تمام پولی که می پردازید، یک “سند گارانتی ویژه” به شما بدهد.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1267518