دسته‌ها
اخبار

میتونی حدس بزنی؟ پروفسور از دانش آموزان می پرسد که چه گروهی به “خشونت، فریب، بی مسئولیتی و عدم پشیمانی” معروف است – جاناتان تورلی


پروفسور بردبری به ،وان بخشی از ک، “روانشناسی شخصیت” خود یک مسابقه ارائه داد و یک سوال در آن گنجانده شد.[n]در اختلال شخصیت ضداجتماعی چه نژاد و چه ،ت تعیین کننده است. سپس پرسید:

با این حال، اگر ما باید به آنجا برویم، کدام گروه اجتماعی جمعیت شناختی به احتمال زیاد حقوق دیگران را به طور مکرر در الگوی رفتاری که شامل خشونت، فریب، بی مسئولیتی و عدم پشیم، است، نقض می کند؟

برادبری سپس ضمیمه‌ای را اضافه کرد که بیان می‌کرد: «نکته: آنها همچنین بیشترین قدرت اجتماعی را دارند و به همین دلیل می‌توانند از بیشترین اشتباهات خلاص شوند».

او چهار انتخاب با سه انتخاب آشکارا پوچ از خانواده های طبقه متوسط ​​لاتین، دندانپزشکان زن و مردان آسیایی از همه گروه های اقتصادی داد. پاسخ صحیح البته مردان سفیدپوست ثروتمند بود.

مانند بسیاری دیگر، برادبری احساس می کرد که مجوز مشارکت در چنین کلیشه ای و تحقیر نژادی را دارد. این فرهنگ امروزی در دانشگاه‌ها را منع، می‌کند که نه تنها چنین تبلیغی و عدم مدارا را تحمل می‌کند، بلکه آن را تقویت می‌کند.

ما شاهد حملاتی بر اساس نژاد و ایدئولوژی از سوی اساتید در طول سال‌ها بوده‌ایم که در بسیاری از موارد هیچ پیامد یا حتی انتقادی از سوی دانشگاه‌ها نداشته است. ما قبلاً درباره اعضای هیئت علمی صحبت کرده‌ایم که خواستار «انفجار سفیدپوستان»، لغو سفیدپوستان، محکوم ، پلیس، دعوت از جمهوری‌خواهان به رنج کشیدن، خفه ، افسران پلیس، جشن گرفتن مرگ محافظه‌کاران، دعوت به کشتن حامیان ترامپ، حمایت از قتل محافظه‌کاران بودند. معترضان و دیگر اظهارات ظالمانه. من همچنین از حقوق آزادی بیان استاد دانشگاه رود آیلند دفاع کردم اریک لومیس، او از قتل یک معترض محافظه‌کار دفاع کرد و گفت که در چنین اعمال خشونت‌آمیزی «هیچ اشتباهی» نمی‌بیند. (لومیس بعداً مدیر مطالعات تحصیلات تکمیلی تاریخ در رود آیلند شد).

در پردیس دانشگاه کالیفرنیا، استادان در واقع حول استادی گرد هم آمدند که حامیان حامی زندگی را مورد آزار و اذیت فیزیکی قرار داد و نمایشگر آنها را پاره کرد.

در هر سطح از سیستم های آموزشی ما، شیطان جلوه دادن محافظه کاران و مخالفت با دانش آموزان تدریس آنها قابل قبول شده است. یکی از اعضای هیئت مدیره مدرسه اخیراً خواستار حذف محافظه‌کاران از دانشکده‌ها با «بردن آنها به کشتارگاه» شد. بسیاری از دانشکده ها در واقع صفوف محافظه کاران خود را “محلول” کرده اند. یک نظرسنجی جدید از 65 بخش در ایالت های مختلف نشان داد که 33 بخش یک جمهوری خواه ثبت شده ندارند.

بررسی که توسط هاروارد کریمسون انجام شد نشان داد که 82.46 درصد از اعضای هیئت علمی مورد بررسی به ،وان “لیبرال” یا “بسیار لیبرال” معرفی می شوند. تنها 16.08 درصد خود را «معتدل» و تنها 1.46 درصد را «محافظه کار» معرفی ،د. هیچ یک از اعضای هیئت علمی به ،وان “بسیار محافظه کار” شناخته نشد، اما تعداد اعضای هیئت علمی که به ،وان “بسیار لیبرال” شناسایی شدند تنها در یک سال 8 درصد افزایش یافت. با این حال سردبیران رو،مه به دانشجویان اطمینان دادند که حذف جمهوری‌خواهان یا محافظه‌کاران از دانشکده جای ترس و تاسف ندارد.

به همین ترتیب، در یکn ستون تحریریهسردبیران سایت حقوقی فراتر از قانون ما را که به غیبت مجازی اعضای هیأت علمی محافظه کار یا آزادی خواه در دانشکده های حقوق. جو پاتریس، سردبیر ارشد، از «هیئت‌های عمدتاً لیبرال» بر اساس این واقعیت دفاع کرد که دیدگاه‌های لیبرال، قانون واقعی را در مقابل قانون ناخواسته منع، می‌کنند. (پاتریس به طور مرتب ،، را که دیدگاه های مخالف دارند را “نژادپرست” خطاب می کند قاضی ارشد جان رابرتز به دلیل مخالفت وی با معیارهای نژاد محور در پذیرش به ،وان تبعیض نژادی). او توضیح داد که استخدام یک آکادمیک محافظه‌کار شبیه اجازه دادن به یک معتقد به زمین‌مرکزی (یا اینکه خورشید به دور زمین می‌چرخد) برای تدریس در دانشگاه است.

به همین راحتی است. شما به سادگی اعلام می‌کنید که دیدگاه‌های محافظه‌کارانه با ا،ریت افراد مش، است دادگاه عالی و تقریباً نیمی از جمعیت برای آموزش نامعتبر هستند.

محدود به هیئت علمی نیست. نظرسنجی‌ها اکنون نشان می‌دهند که 60 درصد دانش‌آموزان از اشتراک‌گذاری دیدگاه‌های خود در ک، می‌ترسند، از جمله برخی نظرسنجی‌ها سطح بالاتری از ترس را نشان می‌دهند. ارتدو،ی رو به رشدی در دانشگاه ما با افزایش عدم تحمل نسبت به اساتید و دانشجویان مخالف وجود دارد.

هنگامی که این بحث به وجود آمد، بردبری به سادگی یک «بد من» را ارائه داد و امتحان را انجام داد. دلیلش این نبود که او یک حمله نژادی توهین آمیز و بدون حمایت را صادر کرد. او به دانش‌آموزان گفت که «با توجه به نرخ کنونی تغییرات اجتماعی-فرهنگی و علمی»، آزمون «بیات‌تر از آن است که بتوان از آن استفاده کرد». بدون عذرخواهی واقعی و هیچ اقدامی از سوی دانشگاه. فقط یک شانه بالا انداختن

تصور کنید که استادی از مردان سیاه پوست با چنین عبارات تحقیرآمیزی توصیف کند. آیا دانشگاه تگزاس در آستین یا دانشکده آن ،ت خواهند ماند؟

وقتی محافظه کاران اظهارات بحث برانگیز را بیان می کنند، واکنش کاملا متفاوت است. تعلیق اخیر ایلیا شاپیرو مثال خوبی است. سایر اساتید برای دفاع از آزادی بیان خود مجبور به مراجعه به دادگاه شدند. یک استاد به دلیل دیده شدن در یک اعتراض جنجالی از کار تعلیق شد. محافظه‌کاران و آزادی‌خواهان می‌دانند که در هیچ مناقشه‌ای، حتی اگر شامل یک توییت منفرد و بعداً حذف شده باشد، هیچ محافظ یا محافظی ندارند. در دانشگاه کارولینای شمالی (ویلمینگتون) یکی از این کمپین ها منجر به یک استاد شد خودکشی چند روز قبل از آ،ین روز او به ،وان استاد.

دانش‌آموزان اغلب با انتخاب‌هایی مانند از دست دادن امتیاز در امتحانات یا بیان تعصبات سیاسی اساتید خود مواجه می‌شوند. قبلاً بحث کردیم که چگونه مورخ Jon Meachum در مسابقه ای در دانشگاه واندربیلت از دانشجویان پرسید: “آیا قانون اساسی برای تداوم برتری سفید پوستان و محافظت از نهاد برده داری طراحی شده است؟” هنگامی که یک دانش آموز پاسخ “نادرست” داد، پاسخ اشتباه علامت گذاری شد.

سوال بردبری و بعداً کنار گذاشتن این مناقشه نشان دهنده عدم تحمل و احساس معافیت از مجازات در آموزش عالی است. او به وضوح ترس چند، از این ندارد که حمله به مردان سفیدپوست عواقبی داشته باشد و نیاز چند، به عذرخواهی برای حمله احساس نمی‌کند. پاسخ دانشگاه تگزاس حس مجوز را تقویت می کند.


منبع: https://jonathanturley.org/2023/04/19/can-you-guess-texas-professor-asks-students-what-racial-group-is-known-for-violence-deceit-irresponsibility-and-a-lack-of-remorse/