دسته‌ها
اخبار

اسامی انتخابی بهترین وکلا در ایران Top 10 Lawyers & Law Firms in Iran-وکیل آگاه

احتمالاً شما هم تا‌به‌حال جملاتی از قبیل «برای موفقیت در شغلتان، باید به شغل خود علاقه داشته باشید» را شنیده‌اید. این جمله باید برای اغلب وکلا صدق کند؛ زیرا وکالت معمولاً شغل پراسترس و پرفشاری است و اگر در آن علاقه وجود نداشته باشد، نمی‌توان در آن نیز موفق شد. عقد وکالت بین وکیل و موکل منعقد خواهد شد و این عقد همانند تمام عقود دیگر لازم الاتباع می باشد. اگر وکیل پرونده ما متخصص و باتجربه باشد، مسلما با انجام امور خود باعث میشود که ما با کم ترین هزینه و در سریعترین زمان به حق خود برسیم. اما به دلایلی پیش می آید که شخص نمی تواند به دفتر وکیل مراجعه کند. آوای رهنما طی سالیان تجاربِ پیوسته، توسط حقوقدانان مجرب، برنامه‌ریزان موفق و مشاوران خوش فکری که همواره وفادار به اصول اساسی وحرفه‌ای بوده‌اند، آماده است تا با ارائۀ بهترین خدمات به مراجعین محترم، آرامش را به جامعه پیشکش کند.

بهترین وکیل در امور کیفری، یک وکیل پایه یک دادگستری است که در زمینه دعاوی کیفری از جمله کلاهبرداری، فروش مال غیر، جعل اسناد و غیره فعالیت می‌ کند. وکیل کیفری به قوانین کیفری مانند قانون آیین دادرسی کیفری، قانون مجازات اسلامی و غیره آشنا است. ایشان سالها پیش به عنوان قاضی فعالیت داشته است و اکنون بازنشسته شده است. آقای محسن یکتن خدایی بخ عنوان بهترین وکیل در ایران مشغول به فعالیت حقوقی است.

  • شاید یکی از اشتباهاتی که اکثر وکلا انجام می‌دهند، اعتماد کامل به افراد است؛ زیرا در بسیاری از موارد، موکلین یا شاهدان پرونده، جزئیات مهم یا آن‌هایی را که به ضررشان است، بازگو نمی‌کنند.
  • بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند.
  • وکالت و دفاع از حقوق اشخاص حقیقی یا حقوقی در محضر دادگاه امری پیچیده و بسیار حساس است.
  • بنابراین زمانی که به بهترین وکیل ایران مراجعه می کنید حتما مطمئن شوید که پروانه وکالت پایه یک داشته باشد تا بتواند به پرونده شما به درستی رسیدگی کند و درصد موفقیت را در دادگاه بالا ببرد.

با استفاده از وکیل در ایران میتوان از پرداخت بسیاری از هزینه ها که در روند دادرسی پرونده ها هیچ تاثیری ندارند، جلوگیری کرد. یکی از وظایف اصلی وکیل در ایران مربوط به زمانی میباشد که جرمی کشف می شود و مجرم شناسایی میشود. توجه داشته باشید که در چنین مواقعی متهم حق دارد از همان مرحله ی کشف جرم تا زمان اجرای حکم صادره به کمک یک وکیل خبره تمام مراحل دادرسی را بگذراند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای موسسه حقوقی آرمان توسعه عدالت نورا (دادسو) محفوظ است و کپی برداری از محتوا و مطالب وب سایت بدون اجازه کتبی از موسسه غیرقانونی است. برای اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ، با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید.

وکالت امور فضای مجازی

سامانه میخک یا مدیریت یک‌پارچه خدمات کنسولگری برای امور حقوقی و کنسولی، توسط وزارت امور خارجه راه اندازی شده است. برای استفاده از سامانه میخک باید ابتدا اطلاعات هویتی خود را در سامانه وارد کنید. بعد از ثبت نامه می‌توانید بسته به پرونده، نوع وکالت‌نامه را انتخاب کنید. بعد از تنظیم و ثبت وکالت‌نامه یک کد رهگیری دریافت می‌کنید که بر آن اساس می‌توانید از سفارت ایران وقت احراز هویت و تائید مدارک رزرو کنید.

آیا مرد می‌تواند زن را بلاتکلیف بگذارد؟

ایشان در انواع دعاوی کیفری قتل، قطع عضو، ضرب و جرح عمدی، قتل غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی، سقط جنین، شرکت در قتل و صدمات بدنی، کلاهبرداری، اختلاس، جعل و … فعالیت داشته اند و تجارب بسیاری کسب نموده اند. برای پیشبرد بهتر پرونده های کیفری می توانید از تجارب و دانش آقای کریمیان کمک بگیرید. آقای جلیل مالکی وکیل پایه یک دادگستری، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و استاد دانشگاه می باشند. از دیگر سوابق کاری ایشان می توان به دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک اسلامی ایران، عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور و ریاست کمیته حقوق زیست فناوری انجمن علمی فوق پزشکی ایران اشاره نمود که بر عهده داشتند. میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است.

این اختلافات می‌تواند بین اشخاص حقیقی یا حتی حقوقی مانند شرکت‌ها یا سازمان‌ها باشد. وکلای مالیاتی به‌خوبی با قوانین و مقررات امور مالیاتی آشنا هستند و برای اشخاص مختلفی کار می‌کنند که می‌تواند شامل شرکت‌های حقوقی، شرکت‌های حسابداری، سازمان‌های خصوصی یا دولتی باشد. مسئولیت این وکلا شامل برنامه‌ریزی مالیاتی، تفسیر قانون مالیات و تأثیرات آن بر موکل است. این افراد معمولاً در حوزه مدیریت مالی یا حسابداری نیز متخصص هستند. معمولاً وکلای کیفری در یکی از دو حوزه وکیل دادگستری یا وکیل مدافع فعالیت می‌کنند. وکلای دادگستری، نماینده‌ دولت یا شخصی هستند که جرم علیه آن‌ها مرتکب شده است؛ اما وکلای مدافع، نماینده متهم به جنایت هستند.

یکی از دغدغه‌های ایرانیان خارج از کشور انجام پرونده‌های حقوقی، اداری، کیفری و … در ایران هست. بهتر است بدانید که انواع امور اداری و حقوقی که نیاز به احراز هویت ندارند، توسط وکیل در ایران قابل انجام است. وکلای مجموعه دادنیک می‌توانند انواع امور حقوقی خانواده (مانند طلاق توافقی، طلاق یکطرفه، مهریه، نفقه و …)، امور انحصار وراثت (وراث خارج از کشور) پرونده کیفری، امور دانشگاهی ایرانیان خارج از کشور، امور نظام وظیفه، انواع امور اداری و بانکی را بدون حضور شما در ایران انجام دهند. بالاخره با فراز و فرودهایی که در امور وکالت در سال‌های ۱۲۹۶ ،۱۳۰۰ ، ۱۳۰۵، ۱۳۰۶ و ۱۳۰۹ خورشیدی بوجود آمد، کانون وکلای دادگستری تحت نظر وزارت عدلیه تشکیل گردید و قانون وکالت در سال ۱۳۱۵ به تصویب رسید.

در صورتی که خارج از کشور زندگی می‌کنید، شاید خیلی راحت نباشد که فقط صرف انجام امور بانکی به ایران مراجعه کنید. بهتر است بدانید که انجام انواع امور بانکی مانند افتتاح حساب، مسدود کردن حساب، دریافت وجه از بانک و انواع امور دیگر توسط وکیل در ایران قابل انجام است. فقط کافیست وکیل مورد نظر خود را پیدا کنید و حدود اختیارات با توجه به نوع پرونده خود مشخص کنید تا امور بانکی شما انجام شود. طبق قوانین اسلامی بستن قرارداد وکالت فیمابین وکیل و موکل عقدی امانی محسوب می‌شود، بدین معنا که وکیل موظف به رعایت اصل امانتداری و حفظ اسرار موکل خود در حین انجام امور محوله است.

این وکلا از افرادی که می‌خواهند از حق خود در مسکن، کمک‌هزینه معلولیت، مراقبت‌های پزشکی، تصمیمات پزشکی، برنامه‌ریزی مالی، بستری شدن در بیمارستان و… استفاده کنند، حمایت می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، یک وکیل می‌تواند به شخصی که دارای اختلال یادگیری است، برای تصمیم‌گیری در مورد مراقبت در خانه یا امور مالی زندگی کمک کند. کارگرانی که در عملیات ساختمانی یا کارخانه‌ای مجروح می‌شوند، می‌توانند از این وکلا برای دفاع از حقوق خود کمک و مشاوره بگیرند. همچنین اگر جراحات کارگری زیاد باشد و در اثر آن، جان خود را از دست بدهد، خانواده کارگر می‌توانند از وکیل برای جبران خسارات مادی و معنوی واردشده به آن‌ها استفاده کنند.