دسته‌ها
اخبار

پنجشنبه، 20 آوریل 2023 – چقدر جذاب


«دموکرات‌های سنا از قاضی عالی برای شهادت در مورد اخلاق دادگاه عالی دعوت می‌کنند. پس از اینکه گزارش‌ها سوالات اخلاقی جدیدی را در مورد قاضی کلارنس توماس مطرح ،د، از جان جی رابرتز جونیور، رئیس دیوان عالی درخواست شد تا در کمیته قضایی حاضر شود: کارل هالس از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

جان واگنر از واشنگتن پست گزارش می دهد کهسناتور دوربین در میان افشاگری های توماس، رابرتز را برای شهادت در مورد اخلاق دادگاه عالی دعوت می کند

و جس براوین از وال استریت ژورنال گزارش می دهد که “از جان رابرتز، رئیس قاضی درخواست شد تا به «استانداردهای اخلاقی» در دادگاه عالی رسیدگی کند. دیک دوربین، رئیس کمیته قضایی سنا می گوید دادگاه باید آیین نامه رفتاری را تصویب کند

نوشته شده در ساعت 10:00 توسط هوارد باشمن



«گروه‌های ضد خشونت خانگی و اسلحه با هم متحد می‌شوند تا از دادگاه عالی بخواهند حکم خشونت خانگی را لغو کند». آریان د ووگ از CNN دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:53 توسط هوارد باشمن



سوابق قضایی دفاع کلارنس توماس در رسوایی هدایای لو، را تضعیف می کند. هارلان کرو، اهداکننده کلان جمهوری خواه، در زم، که توماس روی نیمکت بود، با یک گروه محافظه کار مرتبط بود که تجارت دادگاه داشت. اد پیلکینگتون از گاردین (بریت،ا) داشته است این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:51 توسط هوارد باشمن



«اورگان عرضه سه ساله میفپریستون را در انتظار رسیدگی دادگاه تضمین می کند. فرماندار تینا کوتک روز پنجشنبه این اقدام را اعلام کرد و گفت که بیماران اورگان بدون توجه به تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده به قرص سقط جنین دسترسی خواهند داشت. دیرک وندرهارت و آملیا تمپلتون از پخش عمومی اورگان این گزارش.

نوشته شده در 21:48 توسط هوارد باشمن



“دموکرات ها مایکل چرتوف را برای پاسخ در مورد تحقیقات دیوان عالی در مورد نظر افشا شده سقط جنین تحت فشار قرار می دهند”: آریان د ووگ، تیرنی اسنید و جوآن بیسکوپیک از CNN دارند این گزارش. می تو،د به نامه دسترسی داشته باشید در این لینک.

نوشته شده در ساعت 21:45 توسط هوارد باشمن



«قاضی کلارنس توماس و طاعون گزارش بد: واشنگتن پست و ProPublica مرتکب رو،مه‌نگاری کم‌کفایتی می‌شوند. اما با تحریک ،موس، خطر یک پایان غم انگیز را افزایش می دهند. ستون نویس جیمز تارانتو خواهد داشت این نوشته در نسخه روز جمعه وال استریت ژورنال.

نوشته شده در ساعت 19:50 توسط هوارد باشمن



“غیبت فاینشتاین بزرگترین مشکل قضات دموکرات ها نیست”: راسل وی، دارد این پست در وبلاگ “FixGov” موسسه بروکینگز.

نوشته شده در 15:18 توسط هوارد باشمن



ABA برای تضمین آینده خود به تنوع ایدئولوژیک نیاز دارد: استاد حقوق جاش بلکمن دارد این انشا آنلاین در مجله ABA.

نوشته شده در 15:15 توسط هوارد باشمن



دیوان عالی ایالات متحده چقدر ثروتمند است؟ قضات بین 24 تا 68 میلیون دلار دارایی را فهرست ،د. رسوایی های اخلاقی به بررسی دقیق ثروت دیوان عالی قوت بخشید.» امیلی برنبام و بیل آلیسون از اخبار بلومبرگ این گزارش.

نوشته شده در 1:45 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دادگاه درخواست AG برای لغو محکومیت قتل گ،یپ را رد کرد. تعیین تاریخ اجرا”: نولان کلی از The Okla،man دارد این گزارش.

و کارمن فورمن از The Tulsa World گزارش می دهد که “دادگاه اوکلاهاما محکومیت ریچارد گ،یپ را لغو نخواهد کرد. تاریخ اجرا تعیین شد

شما می تو،د به حکم امروزی دسترسی داشته باشید دادگاه استیناف جنایی اوکلاهاما – بالاترین دادگاه آن ایالت در پرونده های جنایی – در این لینک.

نوشته شده در 1:40 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«بعد از تسویه حساب فا،، حمله به حفاظت از رسانه ها احتمالاً ادامه خواهد یافت. ،، که استدلال می‌کنند که رسانه‌های خبری باید بهای سنگین‌تری را برای انتشار اطلاعات نادرست بپردازند، برای لغو حکم تاریخی دیوان عالی تلاش می‌کنند». دیوید انریچ دارد این مقاله در نسخه امروز نیویورک تایمز

نوشته شده در 1:30 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“این می تواند یکی از وقیحانه ترین حملات به سلامت آمریکایی ها باشد”: آنلاین در نیویورک تایمز، جک رزنک جونیور، MD، رئیس انجمن پزشکی آمریکا، دارد یک انشا مهمان قانون‌گذاران، فعالان و اصحاب دعوا با اشتیاق خود برای ادامه دسترسی به سقط جنین پس از سرنگونی رو در مقابل وید، اقدامات شدیدتری را انجام داده‌اند که علم پزشکی را نادیده می‌گیرد، ،ت را وارد اتاق امتحان می‌کند و احتمال مرگ مادران را افزایش می‌دهد. ”

نوشته شده در 11:25 توسط هوارد باشمن



«سقط جنین کاندیداهای 2024 را از هم جدا می کند و بسیاری را در درون حزب جمهوری خواه گیج می کند. امیدهای ریاست جمهوری در میان نشانه های هشداردهنده ای مبنی بر اینکه حزب در سمت اشتباه افکار عمومی در این موضوع قرار دارد، تلاش کرده اند تا در موضعی قرار گیرند. جاش داوسی، کلبی ایتکوویتز، کارولین کیچنر و مایو رستون از واشنگتن پست این گزارش.

نوشته شده در 11:22 توسط هوارد باشمن



چرا ما با قاضی دیوان عالی که از قانون پیروی نمی کند گیر کرده ایم؟ جکی کالمز ستون نویس دارد این انشا آنلاین در لس آنجلس تایمز.

نوشته شده در 11:14 توسط هوارد باشمن



«آیا پرونده آلوین براگ علیه ترامپ قانون اساسی است؟ بایدن – و همه روسای جمهور آینده – باید امیدوار باشند که قضاوت شود که بند برتری را نقض می کند. دیوید بی ریوکین جونیور و کریستین شاپیرو داشتند این نوشته در نسخه روز سه شنبه وال استریت ژورنال.

نوشته شده در 11:12 توسط هوارد باشمن



یک قاضی فدرال از سوار شدن لیفت با سگ راهنمایش خودداری کرد. او تنها نیست. قاضی آمریکایی دیوید تاتل از سوار شدن به دادگاه استقبال کرده بود، اما قبل از اینکه بتواند سوار لیفت شود، راننده پیاده شد و شروع به فریاد زدن کرد که سگ راهنمای تاتل را نخواهد برد. ریچل وینر از واشنگتن پست دارد این گزارش.

نوشته شده در 10:58 توسط هوارد باشمن



“غیبت مداوم فاینشتاین در مجلس سنا، پیشرفت کار زندگی او را به خطر می اندازد”: لس آنجلس تایمز منتشر کرده است این سرمقاله.

نوشته شده در 10:54 توسط هوارد باشمن



آیا ممنوعیت سقط جنین در سراسر کشور بر اساس قانون اساسی است؟ استاد حقوق هارون تانگ دارد این انشا آنلاین در لس آنجلس تایمز.

نوشته شده در 10:45 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/20/#202758