دسته‌ها
اخبار

باربیکیو چیست و انواع آن کدام است؟ راهنمای خرید باربیکیو خوب

باربیکیو چیست و انواع آن کدام است؟ راهنمای خرید باربیکیو خوب

بخاطر بوی خاص و ویژه ای که باربیکیو ذغالی به غذا می بخشد از محبوبیت خاصی پیش مردم برخوردار است. گوشت پخته شده با باربیکیو باغی ذغالی بسیار آبدار بوده و طعم بی نظیری می دهد. البته که در کنار این مزایا باربیکیوهای ذغالی با معایبی نیز همراه هستند. به علاوه اینکه در زمان پخت خاکستر زغال به همه جا پخش می شود و شما را مجبور به نظافت می کند. پس با توجه به موضوع ایجاد آلودگی، برای فضای خانه های آپارتمانی مناسب نمی باشد.

  • اینکه کدامیک برای شما مناسب‌تر است، به اولویت‌تان برمی‌گردد.
  • برای شروع فرآیند پخت، کنترل حرارت و تمیز کردن پس از آن، به تلاش بسیار بیشتری نسبت به یک گریل گازی نیاز دارد.
  • شما می توانید انواع مختلف باربیکیو و کباب پز و گریل را در فروشگاه اینترنتی ویلا سازه خریداری نمایید .

برای اینکه آتش خوب روشن شود و اکسیژن‌رسانی برای آتش به‌اندازه کافی باشد کف و دیواره‌های این سینی باید سوراخ‌های ریزی داشته باشد. در گاهی مواقع اطراف سینی را لوله‌کشی کرده و برای نصب فن دمنده آماده می‌کنند. این فن باعث اکسیژن‌رسانی بهتر و سوختن بهتر زغال به کار می‌رود. قیمت کباب پز یا باربیکیو به اجزای تشکیل دهنده آن،نوع رنگ،اندازه آن و …. بستگی دارد.عمدتا شما در بازار کباب پز را از قیمت 100 هزار تومان تا 20 میلیون تومان میتوانید پیدا کنید.باربیکیو های تولید شده در ویلاسازه دارای قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالایی میباشند. نوع دیگری از باربیکیوهای گازی که محبوبیت زیادی در بین مردم دارند، flattoنام دارد.

همین موضوع موجب می‌شود تا شما بتوانید قسمت‌های مختلفی به آن اضافه کنید. می‌توانید یک میز در کنار باربیکیویی خود بسازید، یا یک قسمت به‌عنوان شومینه به آن اضافه کنید . قیمت کباب پز های گازی و برقی به دلیل استفاده از قطعات صنعتی و ضخامت بالای ورق ان گرانتر میباشد.

باربیکیو دیواری گازی دلیز مدل B

آنچه که در اینجا مهم این است که شما بدانید چه نیازی به این وسیله‌ها دارید و سپس دست به خرید آن‌ها بزنید. علاوه بر این، شما باید حجم غذایی را که قرار است بر روی چنین سازه‌هایی طبخ شود را نیز مد نظر بگیرید و متناسب با آن ابعاد باربیکیو را انتخاب نمایید. پس تمامی این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا خرید شما بهتر شود و نیاز شما به کباب‌پزهای این چنینی نیز برطرف گردد. اندازه‌ی باربیکیو، ثابت بودن یا نبودن و امکانات ویژه‌ی دیگری که باربیکیو دارد می‌تواند در خرید خرید کباب پز مشتری موثر باشد. باربیکیو ذغالی ویلایی را میتوانید از طریق سایت ویلا سازه خریداری نمایید .

خرید باربیکیو خانگی

باربیکیو تهران کیچن یکی از معتبرترین مراکز تولید باربیکیو در تهران می‌باشد که امکان سفارش انواع باربیکیو گازی ذغالی را طبق سلیقه و نیاز شما فراهم کرده است. از طریق وبسایت باربیکیو تهران کیچن می‌توانید انواع کباب پز گازی ذغالی را به همراه مشخصات کامل آن‌ها مشاهده کنید و نسبت به خرید باربیکیو موردنظرتان اقدام نمایید. باربیکیوهای ذغالی نیاز به صبر و تمرین بسیار نیاز دارند و حتی گاها تا 40 دقیقه طول می‌کشد تا زغال به درجه حرارت موردنیاز برسد اما نمی‌توانیم انکار کنیم که نتیجه غذای خوش طعم‌تر است. اگر بنظرتان پخت غذا با زغال طعم منحصربفردی دارد و دوست دارید که همیشه آن را تجربه کنید، می‌توانید باربیکیو ذغالی را سفارش دهید.

گابیون ها نوعی سبد های توری هستند که درون آن ها پر از مصالح سنگی است، باربیکیو های سنگی ظاهر بسیار متفاوت تری را برای حیاط منزل شما ایجاد می کنند و جلوه بسیار زیبایی دارد. همچنین تهیه و ساخت باربیکیو فلزی با آهن نسبت به مدل های دیگر کم دردسرتر و ارزان قیمت تر است. پیشنهاد می کنیم مواد غذایی خود را قبل از پخت داد در آبلیمو، ادویه جات و سس بخوابانید تا غذایی لذیذ و ترد تری را میل کنید. این دسته از باربیکیو ها نیز شبیه باربیکیو های گابیونی هستند اما می تواند در دل دیوار یا در وسط باغ یا پارک آن را ساخت و از آن استفاده کرد.