دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل خانواده مشهد وکیل پایه یک دادگستری مشهد گروه وکلای فردادمشهد

وکیل علیزاده مقدم انواع پرونده‌های مربوط به دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده و ملکی را قبول می‌کند و از زمان شروع فعالیت تا کنون، بیش از 500 پرونده موفق داشته است. ایشان با دیدگاهی مثبت و رویکردی عالی، تاکنون بیش از 7000 پرونده موفق داشته و رضایت اکثر موکلین خود را جلب نموده است. در اصل همین حجم بالای رضایت موکلین موجب شده رضا حسینی ‌برج به عنوان بهترین وکیل مشهد زبان‌زد مردم شود. در واقع درصد بالای پیروزی در پرونده‌ها، رضایت حداکثری موکلین، صداقت، امانت‌داری، تعهد و تبحر بالای ایشان در وکالت موجب شده که ایشان به عنوان بهترین وکیل مشهد شناخته شود.

  • صلاحیت دادگاه های حقوقی، به دو دسته صلاحیت ذاتی و محلی، قابل تقسیم بندی است و دادگاه ها حقوقی، قادر به رسیدگی به دعاوی خارج از صلاحیت خود نیستند.
  • استفاده از خدمات مشهد وکیل کاملا رایگان بوده و تنها هزینه ای که پرداخت می کنید حق الوکاله وکیل است.
  • ایشان بیش از 15 سال سابقه فعالیت حقوقی و قضایی در موسسه حقوقی داشته و مدت زمان 10 سال به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت می‌باشند.
  • شایان ذکر است طبق امار سالانه این مجموعه، دفاع بیش از ۹۰ درصد پرونده های کیفری با موفقیت همراه بوده است.
  • ممکن است قرار حضوری با وکیل کمی سخت‌تر باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال برقراری ارتباط آنلاین با وکیل خود هستند.

بنابراین خیلی به توصیه افراد بدون تجربه توجه نکنید و پیش از کمک گرفتن از یک وکیل، حتما تحقیقات لازم را از منابع معتبر در مورد سوابق کاری او انجام دهید. ما به شما در انتخاب بهترین وکیل در مشهد برای انجام مسائل حقوقی و قضایی کمک می کنیم. اگر مردی به هر دلیل از پرداخت مهریه زن سر باز زند، زن می‌تواند با مراجعه به دادگاه از وی شکایت کرده و در خواست حکم بازداشت او را داشته باشد، در صورتی که زوج بازداشت شود به زندان فرستاده می‌شود تا در صورت لزوم اعسار او مورد بررسی قرار گیرد. البته باید توجه داشت که در دعاوی حقوقی حکم جلب نسبت به دعاوی کیفری در مدت طولانی‌تری صورت می‌گیرد و در این صورت باید صبر زیادی برای گرفتن حکم جلب داشت.

امور مربوط به ثبت شرکت ها

تقریبا در تمامی پرونده ها وکیل به جای موکل در دادگاه حاضر می شود، مگر در مواقعی که قاضی درخواست می دهد که فرد شخصا در دادگاه حضور داشته باشد. برای اعطای وکالت به وحید حسین زاده یکی از وکیل‌های خوب مشهد، می‌توانید با ایشان از مسیر های ذیل در ارتباط باشید. برای اعطای وکالت به مهناز دلاویز یکی از وکیل‌های خوب مشهد، می‌توانید با ایشان از مسیر های ذیل در ارتباط باشید. برای اعطای وکالت به سید مجتبی علوی یکی از وکیل‌های خوب مشهد، می‌توانید با ایشان از مسیر های ذیل در ارتباط باشید. برای اعطای وکالت به علی قاسمی،یکی از وکیل‌های خوب مشهد،می‌توانید با ایشان از مسیر های ذیل در ارتباط باشید. برای اعطای وکالت به محمدباقربهروش،یکی از وکیل‌های خوب مشهد،می‌توانید با ایشان از مسیر های ذیل در ارتباط باشید.

دعاوی مالی

در صورتی که پرونده را به وکیل سپردید، دیگر نیازی نیست که در جلسات طولانی دادگاه شرکت کنید و از کار و زندگی بیافتید، وکیل تمامی کارهای مربوط به پرونده را انجام می دهد و شما را از روند آن مطلع می کند. بنابراین می توان گفت که در این مسیر دچار درگیری های ذهنی، روانی و … نمی شوید. مسئله‌ی شما باید برای وکیلی که انتخاب می‌کنید، مهم باشد تا بتواند از بهترین راه‌ها برای حل مشکل شما استفاده کند.

دادیاران اعتقاد دارد، وکیلی که تخصصی در یک زمینه خاص فعالیت می کند تمرکز بیشتری به پرونده های مرتبط با ان خواهد داشت. چه بسا که آشنایی با شعبات مراجع قضائی، قضات پرونده و رویه های قانونی، شانس موفقیت وکیل را بیشتر می کند. وکلایی که تخصصی در زمینه خانواده فعالیت می کند تمرکز بیشتری به پرونده های طلاق و مهریه دارند تا وکلای کیفری که بیشتر در امور کیفری نظیر جرایم و دیات فعالیت میکنند. از این رو ضرورت مشاوره حقوقی را اطلاعات درست، تجربه کافی و سواد حقوقی مشاوران حقوقی آشکار می‌کند‌. علاوه بر این افراد می‌توانند در هر زمان، قبل از پذیرش هرگونه تعهدی، قبل از وقوع هر اختلافی و یا قبل از اینکه از دادگاه درخواست رسیدگی به موضوعی را نمایند، از مشاوره حقوقی استفاده کنند. قابل پیش‌بینی در الزامات قانونی وکالت و لایحه‌ی قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری تحت عنوان قوانین و شرایط خاص شغلی می‌باشند.

اگر در موضوع حقوقی دچار مشکل شده اید و یا نیاز به وکیل متخصص دارید با ما تماس بگیرید. دادیاران در کلیه امور کیفری ، حقوق عمومی، خانواده، ثبتی، ملکی، وراثتی دارای وکیل متخصص می باشد. بسیار پیش آمده است که افرادی به دلایل مختلفی از جمله خصومت، دفاع از خود در دعوا و… به صورت عمدی یا غیرعمدی مرتکب جرم بزرگی به نام قتل شده اند. موارد حقوقی قتل بسیار پیچیده بوده و از آنجا که مجازات های مربوط به قتل در بدترین شرایط اعدام می باشد، فردی که مرتکب جرم شده است به دلیل ترس و وحشت نمی تواند به خوبی از خود در دادگاه دفاع کند. در چنین مواردی کمک گرفتن از وکیل متخصص در پرونده های قتل بسیار ضروری می باشد .وکیل قتل در مشهد در صورت لزوم با جمع آوری اطلاعات کافی بی گناهی فرد مضنون به جرم قتل را ثابت کرده و یا در صورت مقصر بودن شخصی که مرتکب جرم شده ، در صورت امکان مجازاتش را به حداقل ممکن می رساند.