دسته‌ها
اخبار

حسابرسی حشیش لس آنجلس: مشکلات، مشکلات، مشکلات


در 1 دسامبر 2022، لس آنجلس کنتر، یک گزارش (PDF اینجا) با یک جناس بسیار ضعیف به ،وان نام: «نگهداری بالا: بررسی تلاش‌های مقررات شهر شاهدانه». در حالی که نام گزارش بی مزه است، وضعیت بسیار وخیم مقررات و صدور مجوز حشیش در لس آنجلس را نشان می دهد. از زمان باز شدن برای صدور مجوز، لس آنجلس درگیر بحث و جدل بوده است. حتی برای ما که برای مدت طول، در اینجا تمرین کرده‌ایم، این گزارش می‌تواند گاهی تکان دهنده باشد. در واقع، یکی از نتایج اصلی این گزارش این است که:

به طور کلی، ما متوجه شدیم که شهر باید برای تعطیل ، مشاغل غیرمجاز حشیش، ابزارهایی برای جلوگیری از ورود مشاغل غیرمجاز اضافی به بازار، نظارت بر مشاغل مجاز شاهدانه برای انطباق با مقررات، کاهش خطر فرار مالیاتی توسط مشاغل حشیش و تعیین فعالانه انجام دهد. درآمد مالیاتی ،ب و کار حشیش چگونه باید ،ج شود

اینکه بگوییم این یک کم بی، است، خودش کم گفته است. گزارش طول، است و من از هر ،ی که روی حشیش لس آنجلس متمرکز است تشویق می کنم که آن را به سختی بخواند. یا حداقل برای مطالعه خلاصه اجرایی در لینک اول بالای همین پست. با این اوصاف، برخی از مواردی که فکر می‌کنم کلیدی‌ترین نکات در گزارش هستند را برجسته می‌کنم.

LA پول مالیات زیادی جمع آوری کرده است

بین ژانویه 2018 و دسامبر 2021، اداره دارایی لس آنجلس (که مالیات های برنامه حشیش را جمع آوری می کند) 320 میلیون دلار مالیات جمع آوری کرده است که حداقل 31 میلیون دلار بیشتر از آن باقی مانده است. این امر لس آنجلس را به بزرگترین جمع کننده مالیات شاهدانه محلی، احتمالاً در جهان تبدیل می کند. در حالی که ما مطمئناً با این واقعیت که اپراتورهای حشیش LA بیش از حد مالیات دریافت می کنند بحث نمی کنیم، باید توجه داشت که مقدار واقعی مالیات های جمع آوری نشده ممکن است بسیار بیشتر باشد. این گزارش خاطرنشان می‌کند که شهر ساختارهای حسابرسی کافی را اجرا نکرده است و با توجه به محدودیت‌های سه ساله، ممکن است پول روی میز باقی بماند.

در هر صورت، با آن همه پول مالیات، می توان تصور کرد که شهر برای تقویت حدود 700 ،ب و کار دارای مجوز و تعطیلی اپراتورهای غیرمجاز و غیرقانونی تلاش زیادی می کند. خوب….. معلوم می شود که واقعاً اتفاق نمی افتد.

لس آنجلس در مورد بازار غیرقانونی کاری انجام نمی دهد

یافته های اولیه گزارش اشاره می کند:

اداره پلیس لس آنجلس (LAPD) گزارش می دهد که تعداد مشاغل شناخته شده حشیش بدون مجوز از 300 در سال 2018 به تقریباً 100 در ژوئن 2022 کاهش یافته است. اگرچه این کاهش به ،وان معیاری برای پیشرفت معرفی شده است، تعداد واقعی مشاغل حشیش بدون مجوز به احتمال زیاد بالاتر

برای هر ،ی که اطلاعاتی در مورد حشیش LA دارد، این ایده که مشاغل بدون مجوز از سال 2018 کاهش یافته است تقریبا خنده دار است. یکی از بزرگترین شکایاتی که تیم حشیش لس آنجلس ما می شنود این است که رقابت با بازار غیرقانونی برای مشاغل دارای مجوز و سازگار چقدر دشوار است.

با این حال، میزان رشد بازار غیرقانونی همچنان یک راز باقی مانده است. اما این یک مشکل و در عین حال بزرگ است. با این وجود، با وجود تمام مشکلاتی که بازار غیرقانونی به همراه دارد، این گزارش در بسیاری از مکان‌ها تشخیص می‌دهد که شهر به اندازه کافی برای متوقف ، آن تلاش نمی‌کند.

برای نشان دادن، در اینجا یک آمار بسیار تکان دهنده وجود دارد: بین ژانویه 2018 و ژوئن 2022، LA بیش از 7300 شکایت از طریق یک پورتال آنلاین دریافت کرد. در طول آن مدت، حیرت آور 5,056 از این شکایات به طور کامل رسیدگی نشده است. آنچه در این گزارش آمده است:

با این حال، بیش از 5000 شکایت بدون هیچ نش، از وضعیت کاری آنها رسیدگی نشده است. تعداد محدودی از شکایات رسیدگی نشده را بررسی کردیم و متوجه شدیم که بسیاری از آنها را می‌توان به‌صورت زیر دسته‌بندی کرد:

• استفاده شخصی از حشیش، که DCR آن را تنظیم نمی کند.

• ادعای فعالیت تجاری حشیش بدون مجوز، که به LAPD ارجاع می شود.

• مسائل مربوط به کیفیت زندگی در ارتباط با یک تجارت دارای مجوز حشیش، مانند رفتار مشتری در عموم، که DCR معتقد است خارج از حوزه نظارتی آنها است. و

• شکایات علیه مشاغل دارای مجوز حشیش که DCR باید آنها را بررسی کند.

در حالی که ما نتوانستیم همه 5000 شکایت رسیدگی نشده را بررسی و دسته بندی کنیم، ما ادعاهای نگران‌کننده‌ای علیه ،ب‌وکارهای دارای مجوز حشیش، مانند فروش به ،دسالان و مصرف حشیش در محل توسط کارمندان پیدا کردیم که دقیقاً از انواع رفتارها و شیوه‌های تجاری است که DCR برای تنظیم آن تأسیس شده است.

این به خوبی به نکته بعدی مرتبط است.

،ب و کارهای دارای مجوز لس آنجلس به اندازه کافی نظارت نمی شوند

این شهر نه تنها به شکایات مربوط به فعالیت غیرمجاز حشیش پاسخ نداده است، بلکه بر مشاغل دارای مجوز حشیش نیز نظارتی ندارد. در تهیه گزارش، کنتر، در شش داروخانه مختلف دارای مجوز در لس آنجلس توقف کرد. نقض مقررات در همه از آنها در اینجا فقط گوشه ای از آنچه که کنتر، دیده است:

[W]e چندین نقض مقرراتی را در هر داروخانه ای که بازدید کردیم مشاهده کرد، از جمله برخی از آنها که توسط DCR به ،وان تخلفات متوسط ​​و عمده طبقه بندی شدند.

در حالی که ا،ر تخلفاتی که مشاهده کردیم جزئی بودند، این ا،امات هنوز هم برای ایجاد یک محیط تجاری به خوبی تنظیم شده است. به ،وان مثال، پنج تا از شش داروخانه ای که ما بازدید کردیم، اطلاعات تماس رابط محله خود را نشان ندادند. . . .

عدم بسته بندی من، ،وجی در برخی از داروخانه ها نیز مشکل ساز بود. ،ت می‌خواهد بسته‌بندی‌های ،وجی: (1) مقاوم در برابر کودکان باشد تا باز ، آن برای کودکان زیر پنج سال مشکل شود. و (2) برای نشان دادن به مشتری که آیا بسته باز شده است یا خیر. سه تا از شش داروخانه، محصولات شاهدانه را بدون بسته بندی ،وجی من، می فروختند و به جای آن از کیسه های کاغذی ساده استفاده می ،د.

دو داروخانه همچنین دارای محصولات شاهدانه در ظروف بودند که بدون کمک پرسنل صاحب مجوز به راحتی در دسترس مشتریان قرار می گرفت. مثلا، [in one case] ظروف . . . آشکارا در پیشخوان داروخانه‌ای که ما بازدید کردیم به نمایش گذاشته می‌شدند و به هر مشتری این امکان را می‌داد که بالا بیاید و کیفیت حشیش را بررسی کند. اگر داروخانه‌ای که ما بازدید کردیم شلوغ‌تر بود، می‌توانستند مانع از بردن مشتریان بدون پرداخت هزینه محصول به خانه ظروف شوند.

داروخانه دیگری که از آن بازدید کردیم در حال ارتقاء پنجره راهروی آن بود. فروش از طریق دهانه های بیرونی، مانند پنجره های راهرو یا راهرو، طبق مقررات DCR اکیداً ممنوع است. تخلفات عمده ای مانند این می توانند مشمول جریمه های اداری تا 42026 دلار (سه برابر هزینه مجوز فعلی) شوند.

لس آنجلس آشپزهای زیادی در آشپزخانه دارد

این مشکل با این واقعیت تشدید می شود که آشپزهای زیادی در آشپزخانه وجود دارد: شگفت آور هفت سازمان های محلی مختلف درجات مختلفی از کنترل بر اجرا دارند. در سال 2019، یک “گروه ویژه اجرای شاهدانه” برای هماهنگی بین هفت آژانس تشکیل شد، اما تقریباً به اندازه کافی انجام نشده است (همانطور که از این واقعیت مشاهده می شود که بیش از 5000 شکایت حل نشده باقی مانده است). شاید این ربطی به این واقعیت داشته باشد که مالیات حشیش صرفاً به صندوق عمومی شهر واریز می شود و برای هدف خاصی در نظر گرفته نمی شود. واضح است که سازمان ها باید هماهنگی بهتری داشته باشند. اگر بتوان پول مالیات را بهتر تخصیص داد، احتمالا کمک خواهد کرد.

مالیات لس آنجلس نیاز به تغییر دارد

اگر تا اینجا پیش رفته اید، ممکن است فکر کنید که این گزارش فقط خبرهای بدی دارد. با این حال، کنترل کننده کاهش مالیات ها را توصیه می کند، تا حدی به ،ب و کارهای دارای مجوز فرصت مبارزه با مشاغل غیرقانونی که هیچ مالیاتی نمی پردازند.


با توجه به گزارش LA Controller، زمینه های زیادی برای پوشش وجود دارد. متأسفانه ما فقط می تو،م سطح را در این پست ،اش دهیم. همانطور که گفته شد، هر ،ی که به حشیش LA علاقه مند است باید گزارش را به طور کامل مطالعه کند. با ما همراه باشید وبلاگ حقوق کانا برای به روز رس، بیشتر در مورد شاهدانه لس آنجلس.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/los-angeles-cannabis-audit-problems-problems-problems/