دسته‌ها
اخبار

خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


اخبار ملی این هفته بر کشف اسناد طبقه بندی شده در خانه رئیس جمهور بایدن در دلاور و دفتر خصوصی سابق در واشنگتن متمرکز شد. دیروز، دادستان کل مریک گارلند، یک دادستان سابق فدرال را به ،وان بازرس ویژه برای بررسی این موضوع منصوب کرد. آسوشیتدپرس توضیح می دهد اینجا که «موقعیت مشاور ویژه و، دادگستری یک ایجاد نسبتاً جدید است که در سال 1999 توسط کنگره به تصویب رسید و پس از یک تحقیق بازپرس مستقل کبودی و تفرقه‌انگیز سیاسی که منجر به [impeachment proceedings a،nst President Clinton]. هدف تضمین نظارت نهایی و، دادگستری بر تحقیقات حساس بود به جای واگذاری آنها به یک دادستان مستقل که بتواند بدون کنترل و بدون نظارت عمل کند. اگرچه دادستان کل قدرت نهایی را بر تصمیمات یک مشاور ویژه حفظ می کند، اما مشاوران ویژه این اختیار را دارند که هر پرونده ای را که صلاح می دانند مطرح کنند. آنها توسط و، دادگستری تأمین مالی می‌شوند، می‌توانند دادستان‌های خود را به خدمت بگیرند، فضای اداری دارند و اغلب گران هستند.» برای اخبار بیشتر به خواندن ادامه دهید.

افسر سابق کوه راکی ​​به فروش 198 گرم کوکائین متهم شد. WRAL دارد این داست، درباره لینک برو،، افسر سابق کوه راکی ​​که این هفته پس از کشف 198 گرم کوکائین در کامیونش توسط یک سگ مواد مخدر در حین توقف ترافیک دستگیر شد. سپس نمایندگان حکم بازرسی خانه برو، را دریافت ،د و ظاهراً اسلحه، ترازو و لوازم جانبی پیدا ،د. توجه داشته باشید که گفته می شود برو، فقط 2 گرم کمتر از آستانه 200 گرمی دارد که قاچاق ک، G را از قاچاق ک، F جدا می کند. یک تصادف یا دانش حرفه ای در کار؟

جنجال بر سر کارمندی که سابقه کیفری دارد. در میشیگان، دو حقوقد، که در دادگاه عالی ایالتی خدمت می کنند، درگیر بحثی در مورد یک منشی قانون شده اند. قاضی تازه منتخب کایرا هریس بولدن، اولین زن سیاه پوستی که در دادگاه خدمت کرد، یک منشی قانون به نام پیت مارتل را استخدام کرد. مارتل مردی 48 ساله است که در جو، دست به سرقت مسلحانه از یک فروشگاه زد و به سمت پلیس تیراندازی کرد. او 14 سال در زندان گذراند، در سال 2008 آزاد شد و از آن زمان مدرک حقوق گرفت. پس از اینکه جاستیس بولدن او را استخدام کرد، همکار قاضی (و همکار دموکرات) ریچارد برنشتاین علناً اعلام کرد که «مشاغل خاصی وجود دارد که هرگز نباید اجازه داشته باشید بعد از تیراندازی به یک افسر پلیس داشته باشید، و یکی از آنها منشی در بالاترین دادگاه در دادگاه است. حالت.” برنشتاین خود را “منزجر” اعلام کرد و گفت که دیگر با قاضی بولدن اینگونه صحبت نمی کند:[w]ارزش‌های ی،، را به اشتراک نگذارید.» آسوشیتدپرس گزارش می دهد اینجا که پس از استعفای مارتل برای جلوگیری از حواس پرتی قاضی بولدن، برنشتاین از مارتل و بولدن به خاطر «تحول ،» عذرخواهی کرد. او اکنون می‌گوید مشتاق همکاری با بولدن برای پیشبرد ارزش‌های مش، بسیاری است، از جمله تلاش فوری برای گسترش فرصت‌ها در زمینه حقوقی برای ،، که بدهی‌های خود را به جامعه بازپرداخت کرده‌اند.

دو دقیقه از زندگی خود را با ویدیویی در مورد “عملکرد بیش از حد” در طول آزمایشات هوشیاری مید، تلف کنید. ویدئو در CNN است اینجا. داستان اصلی درباره مردی است که پیشنهاد می‌کند علاوه بر پیاده‌روی و چرخش استاندارد، یک چرخش پشتی نیز انجام دهد. تاثیرگذار است! اما شما باید تمام راه را تا انتها تماشا کنید که مردی از فلوریدا را در حین توقف DWI خود در حال تلاش برای چرخش چرخ دستی ببینید. نکته حرفه ای: این کار را نکنید.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-642/