دسته‌ها
اخبار

دادپویه 09151252710 وکیل خوب در مشهد بهترین وکیل در مشهد

با کارشناسان مجرب از طریق پل‌های ارتباطی موجود در سایت در این زمینه تماس حاصل فرمایید. در صورت تایید اعسار زوج از طرف دادگاه، با حضور زوج و زوجه و شاهدان دادگاه اقدام به تقسیط مهریه می‌کند و در صورتی که زوج توانایی پرداخت میزان اعلامی ‌از سوی دادگاه را نداشته باشد بازداشت می‌شود. طبق قانون زمانی مشخص شده است که شخص با رسیدن به این سن به اهلیت رسیده و به عنوان یک شخص بالغ می‌تواند برای تمامی‌حقوق خود شخصا اقدام نماید. این سن طبق قانون اسلامی‌برای دختران ۹ سال تمام و برای پسران ۱۵ سال تمام ذکر شده است. ارتباط با وکیل شما باید واضح و قابل فهم باشد، از آنها بخواهید از زبان محاوره استفاده کنند. وکیل شما باید بتواند موقعیت حقوقی شما را به گونه ای توضیح دهد که برای شما قابل فهم باشد.

  • سیده عاطفه مجیدی طهران فوق ‌لیسانس حقوق بین ‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و وکیل پایه یک دادگستری مشهد، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و در سال 1395 موفق به کسب رتبه 1 آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد شده است.
  • سید مجتبی علوی وکیل پایه یک دادگستری و داری کارشناسی ارشد حقوق خصوصی.
  • یک وکیل باید با موکل در مورد وکالت ارتباط برقرار کند و اطلاعات مربوط به وکالت موکل را محرمانه نگه دارد.
  • برای اینکه موکلی با خیال راحت و آسوده یک وکیل انتخاب و به موفقیت پرونده‌اش اطمینان داشته باشد باید وکیلی خبره در کار خود و دارای وجدان کاری و تعهد نسبت به موکل خود انتخاب کند.
  • آقای فرهاد حسینی مقدم از وکلای پایه یک دادگستری مشهد، عضو کانون وکلای خراسان و دارای 8 سال سابقه حرفه ای در زمینه وکالت هستند.
  • یک وکیل به عنوان مشاور، با درک آگاهانه ای از حقوق و تعهدات قانونی به موکل مشاوره ارائه می دهد.

فقط احساس میکنم اسم برخی از وکیل های خوب مشهد را جا انداختید، شهر ما وکیل های خوب زیادی دارد. همواره یافتن وکلای متخصص و سپردن امور به این افراد یکی از دغدغه‌های موکلین به شمار می‌رود. می‌تواند کلیه دعاوی و در تمام مراحل آن حضورداشته باشد، اما وکیل پایه دو از حوزه فعالیت محدودتری برخوردار می‌باشد. برای رسیدگی به اموری مانند چک و سفته‌ی برگشتی می‌توان به کمک یک وکیل پایه‌ یک دادگستری سریع‌تر به‌منظور رسید. به طور کلی تمامی وکلا باید افرادی صادق باشند و راز موکل خود را حفظ کنند. همچنین یک وکیل برای این که درصد موفقیت در پرونده ها داشته باشد نیاز است به قوانین روز آشنا باشد.

کمک گرفتن از وکیل خوب در مشهد چه فوایدی دارد؟

به رابطه خارج از موازین شرعی ارتباطات یعنی صیغه محرمیت و عقد ازدواج، رابطه نامشروع گفته می‌شود که از نظر شرع اسلام حرام و از نظر قانون اسلامی‌جرم است. در مورد مجازات و پیگیری جرم رابطه نامشروع با دختر باکره نیازی به شاکی خصوصی نیست و مراجع قضایی با بررسی مدارک و شواهد موجود در پرونده به درستی ادعا پی خواهند برد. طبق قانون مجازات اسلامی‌حکم رابطه نامشروع با دختر باکره اعدام است، اگر دختر به سن بلوغ رسیده باشد و رابطه جنسی با میل دو طرف صورت گرفته باشد حکم زنا برای طرفین صادر خواهد شد. در خصوص این دست پرونده‌ها باید در نظر داشت اگر دختری بکارت خود را در اثر تجاوز از دست داده و مدت زمان زیادی از ماجرا گذشته باشد پزشکی قانونی امکان تشخیص دقیق این که چه کسی تجاوز را انجام داده نخواهد داشت، در این صورت شاکی باید مدارک و ادله کافی برای ارائه به دادگاه داشته باشد. از نظر علمی ‌هر نوع آسیب دیدگی پرده بکارت حتی در اثر تصادف باعث می‌شود دختر باکره نامیده نشود، از نظر فقهی نیز بعد از اولین رابطه جنسی و دخول دختر دیگر باکره نیست حتی اگر این رابطه شرعی نباشد.

اموزش بهینه سازی سایت

مطالبه دیون و خسارات ، دعاوی تقسیط ، قراردادها و مطالبات، الزام به تنظیم سند، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، حکم تخلیه، دعاوی ملکی و … از جمله این موارد می باشند. اگر به دنبال وکیل در مشهد هستید باید بدانید که وکلای دادیاران هر کدام حسب تجارب خود در زمینه خاصی تخصص دارند. این تخصص بر اساس سابقه وکالت، حضور در مراجع قضایی، فعالیت کافی در زمینه تخصصی و ارتباط با موسسات حقوقی و نهادهای زیر نظر قوه قضائیه رده بندی میشود. اینجانب سیدفرهاد حسینی مقدم وکیل پایه یک دادگستری مشهد و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری خراسان به شما کمک می کنم که در حداقل زمان ممکن و با هزینه منصفانه به حقوق قانونی خویش برسید. اهمیت داشتن وکیل دادگستری در پرونده های قضایی بر کسی پوشیده نیست و مهم تر انتخاب وکیل پایه یک خوب و متخصص برای موضوع پرونده می باشد که به حل بهتر مشکل حقوقی کمک می نماید.

مشاعات آپارتمان و قوانین حاکم آن

به شرکت‌ها در مورد مسائل مربوط به ثبت اختراع، مقررات دولتی، قرارداد با شرکت‌های دیگر، منافع دارایی، یا قراردادهای چانه‌زنی جمعی با اتحادیه‌ها مشاوره می دهد. وکلای دادیاران در زمینه های کیفری ، حقوق عمومی و خانواده تخصصی فعالیت میکنند. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند.

اگر مشکلی در زمینه حقوقی، کیفری و یا … دارید توصیه می کنیم از وکلای معرفی شده در این مقاله کمک بگیرید، ما تمام سعی خود را کرده ایم تا وکلای مجرب و متخصص را معرفی کنیم. اگر به دنبال بهترین وکیل مشهد هستید، مجموعه حقوقی دادیاران مکان مناسبی جهت مراجعه می باشد. دادیاران با ۴ دفتر اصلی در سطح شهر مشهد تقریبا کلیه امور حقوقی از جمله امور خانواده، کیفری، دیات، املاک و اراضی ، را پوشش می دهد. سیستم مدیریت دادیاران به نوعی تنظیم شده تا در اسرع وقت پاسخگوی مراجعین باشد. سیر اجرایی پرونده در کنار وکیل اجرایی، مدیر وکلای دادیاران نیز بر روی پرونده مدیریت می کند.