دسته‌ها
اخبار

رئیس جمهور بایدن ادعا می کند که پسرش «هیچ اشتباهی نکرده است» – جاناتان تورلی


در ک،یک خنده دار 1955، مشکل با هری، گروهی از مردم در یک شهر کوچک نیو،ند در حال مبارزه بر سر این هستند که با بدنی که مدام ظاهر می شود چه کنند. در یک صحنه، شخصیت سروان آلبرت ویلسا اعلام می‌کند: «خوشا به حال ،، که هیچ انتظاری ندارند، زیرا ناامید نخواهند شد.»

پرزیدنت جو بایدن به وضوح سخنان کاپیتان ویلسا را ​​مورد توجه قرار داده است. پرزیدنت بایدن در مصاحبه ای با ام اس ان بی سی همان شعاری را که از زمان انتخابات 2020 که لپ تاپ پسرش مجموعه ای از اعمال مجرمانه احتمالی را فاش کرد، تکرار کرد: هانتر «هیچ اشتباهی انجام نداده است».

در مصاحبه، بایدن گفت: «پسرم هیچ اشتباهی مرتکب نشده است. من به او اعتماد دارم. من به او ایمان دارم و این بر ریاست من تأثیر می گذارد و باعث می شود به او احساس غرور کنم.”

همانند رسانه‌ها در چهار سال گذشته، استف، رول از MSNBC این بی،ه آشکارا پوچ را به چالش نکشید. در عوض، او در مقدمه سؤال خود تأکید کرد که در هیچ یک از جنایات ادعایی پسرش «هیچ پیوندی با شما وجود ندارد». این البته نادیده گرفتن شواهد فزاینده مبنی بر نفوذ، اشاره‌های مکرر به دخالت رئیس‌جمهور، و گزارش‌های یک افشاگر مبنی بر دخالت رئیس‌جمهور در یک طرح رشوه است.

با این حال، این تکان دادن رول در برابر ادعای بایدن بود که آشکارترین بخش مصاحبه کم خطر بود. البته موارد زیادی وجود دارد که هانتر «اشتباه» کرده است. اجازه دهید فقط به چند مثال قابل توجه اشاره کنیم.

تخلفات مالیاتی: شکارچی به وضوح مالیات خود را پرداخت نکرده و گزارش شده است به یکی از دوستان ثروتمند خانواده تکیه کرد پس از اینکه و، دادگستری به معاملات مالی او پرداخت، میلیون‌ها دلار بپردازد.

نقض اسلحه: هانتر به وضوح در 12 اکتبر 2018 روی یک برگه به ​​،وان بخشی از یک معامله اسلحه دروغ گفت، زم، که به این سوال پاسخ “نه” داد، “آیا شما یک مصرف کننده غیرقانونی یا معتاد به ماری جوانا یا هر ماده افسرده کننده، محرک، مواد مخدر هستید؟ دارو یا هر ماده کنترل شده دیگری؟»

تخلفات فارا: در حالی که اطلاعات فاش شده از و، دادگستری هر گونه اتهامی را مبنی بر اینکه عامل خارجی ثبت نشده است حذف کرده است، شواهد علیه بایدن به اندازه پرونده های قبلی علیه دیگران از جمله پل منافورت، مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ، قوی به نظر می رسد. این ایمیل‌ها مجموعه‌ای از منافع خارجی را نشان می‌دهد، از جمله برخی از آنها که با اطلاعات خارجی مرتبط هستند، به بایدن برای کار و روابط با پدرش دستمزد هنگفتی می‌دهند. این ایمیل ها همچنین نشان می دهد که بایدن به ،وان بخشی از این کار با مقامات ارشد ،ت اوباما از جمله آنتونی بلینکن تماس گرفته است.

نکته قابل توجه این است که ادعای بایدن فقط قبل از هر گونه محکومیت یا ادعایی قابل قبول است. با این حال، همچنین پیشنهاد می‌کند که درست یا نادرست را با آنچه مجرمانه است تعریف کنیم. این برای هر شخصی، چه رسد به یک رئیس جمهور، در تعریف محدوده رفتار مجاز، یک دیدگاه وحشتناک است.

ا،ر مردم موارد زیر را حتی بدون اعمال جنایی جانبی (که ممکن است وجود داشته باشد) نیز اشتباه می دانند.

تن فروشی. هانتر بایدن با جزئیات حیرت آور استخدام روسپی ها را مستند می کند و حتی ممکن است از حساب ها یا کارت های مش، با پدرش برای پرداخت چنین خدماتی استفاده کرده باشد.

عدم پرداخت نفقه فرزند. در حالی که پرزیدنت بایدن همچنان از پذیرفتن نوه‌اش، نیروی دریایی خودداری می‌کند، پسرش سال‌ها را صرف مبارزه با پدر و مادر کرده است. پرزیدنت بایدن مدت‌هاست علیه «باباهای مرده» مبارزه کرده است، اما زم، که پسرش سال‌ها در مقابل به رسمیت شناختن یا حمایت از دخترش مقاومت می‌کرد تا زم، که با کمک دادگاه به توافق رسید، کلمه‌ای نگران کننده به زبان نیاورد. او اکنون در تلاش است تا این پرداخت ها را کاهش دهد.

این لیست از نظر من شامل مصرف مواد مخدر نمی شود. ا،ر ما با افرادی که به مواد مخدر اعتیاد پیدا می کنند همدردی می کنیم. به نظر می رسد که هانتر مانند خواهرش بر اعتیاد به الکل و مواد مخدر غلبه کرده است.

با این حال، بزرگترین «اشتباه» اشتباهی است که بایدن نمی‌خواهد آن را تصدیق کند، زیرا رئیس‌جمهور هدف رفتار نادرست بود.

دستفروشی را تحت تأثیر قرار دهید. هم بایدن‌ها و هم رسانه‌ها مشتاق هستند تا جنجال‌های هانتر بایدن را خنثی کنند، حتی در صورت ،وم یک کیفرخواست جزایی یا درخواست. امید این است که بتوان از یک درخواست برای اعلام بسته شدن موضوع استفاده کرد، بدون اینکه نیازی به پرداختن به میلیون ها دلاری باشد که گزارش شده در یکی از آشکارترین عملیات دستفروشی نفوذ در تاریخ ایجاد شده است.

این چرخش قبلاً آغاز شده است زیرا کارشناسان و مطبوعات بارها و بارها تکرار می کنند که دستفروشی تحت تأثیر جرم نیست. درست است که به خودی خود جرم نیست، اما مرسوم است که در انجام یا کتمان چنین دستفروشی، اعمال مجرمانه انجام شود.

با این حال، با کنار گذاشتن هرگونه جنایت جانبی، دستفروشی با نفوذ همچنان نوعی فساد است. هانتر بایدن، عمویش جیمز و دیگر اعضای خانواده بایدن در دریافت مبالغ هنگفت از «مشتریان» خارجی که به دنبال تأثیرگذاری بر معاون رئیس جمهور وقت جو بایدن هستند، دخیل هستند.

ممکن است این شکل مورد علاقه فساد در واشنگتن باشد، اما همچنان فاسد است. به قول رئیس جمهور هنوز “اشتباه” است.

من رئیس جمهور را به خاطر دفاع از پسرش مقصر نمی دانم. با این حال، برای تفسیر گزاره رایج در مورد گناه، می تو،د از اشتباه متنفر باشید و خطاکار را دوست داشته باشید.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/08/the-trouble-with-،ter-president-biden-repeats-claim-that-his-son-has-done-nothing-wrong/