دسته‌ها
اخبار

سازمان هواپیمایی غیردودویی آلاسکا به دلیل قوانین یکنواخت شکایت کرد – جاناتان تورلی


یک پرونده جدید جالب در خارج از ایالت واشنگتن وجود دارد که در آن یک مهماندار هواپیمای غیر دودویی، جاستین وترل، از خطوط هوایی آ،کا شکایت کرده است. Wetherell ادعا می کند که ا،امات یونیفرم و ارائه شرکت هواپیمایی باعث تبعیض علیه کارکنان غیر دودویی و ،تی می شود.

وترل، که از ضمایر آنها، آنها و آنها استفاده می کند، تحت قانون واشنگتن علیه تبعیض عمل می کند که تبعیض علیه کارمندان را بر اساس گرایش ، آنها، از جمله “بیان ،ت یا هویت” ممنوع می کند. در شکایت آمده است:

بیان ،ت جاستین سیال است، به این م،ی که تظاهرات خارجی ،ت جاستین منحصراً مردانه یا ،نه نیست. جاستین مطابق با هویت ، و بیان ،تی خود، لباس و داماد می‌پوشد که با استانداردهای سنتی و سفت و سخت مردانه یا ،نه یا استانداردهای آراستگی مرتبط نباشد. برای مثال، جاستین موهای صورت خود را حفظ می‌کند، موهای بلندی دارد، آرایش می‌کند و به گونه‌ای لباس می‌پوشد که در دوتایی ،ت نیست.»

شرایط یکنواخت این خطوط هوایی مشابه سایر شرکت‌ها است و استانداردهای «مردانه» یا «،نه» از جمله ارائه مو، جواهرات و آرایش را به تفصیل بیان می‌کند.

وترل درخواست تسهیلاتی کرد، مانند پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند که ،یبی از یونیفرم‌های «مردانه» و «،نه» باشد. این درخواست توسط خطوط هوایی آ،کا رد شد. این ایرلاین اخیراً انعطاف پذیری بیشتری از جمله آزادی عمل بیشتر در مورد مدل مو، خالکوبی و پیرسینگ فراهم کرده است.

وترل برای اولین بار در سال 2020 به کمیسیون حقوق بشر واشنگتن شکایت کرد. طبق گفته ACLU (که نماینده وترل است)، این کمیسیون “شواهدی را برای حمایت از ادعاهای جاستین کشف کرد” و اینکه “اقدام نامطلوب استخدامی برای لباس پوشیدن و داماد ، وجود داشت” به نحوی که با آن سازگار نباشد [Justin’s] هویت ، و بیان ،ت.»

ویرجین آتلانتیک فقط سیاست های یکنواخت بی طرفانه ،تی جدید صادر کرد.

می تو،د شکایت را بخو،د اینجا.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2022/12/14/nonbinary-alaska-airlines-flight-attendant-over-uniform-rules/