دسته‌ها
اخبار

شاهدانه اورگان: فروش ماریجوانا در رانندگی به پایان رسید؟


روند تدوین قو،ن OLCC پس از یک جلسه استماع عمومی در 25 اکتبر و پایان دوره نظرات عمومی در 31 اکتبر ادامه می یابد. می تو،د پوشش قبلی ما را اینجا، اینجا و اینجا بخو،د و قو،ن پیشنهادی را بخو،د. اینجا. جلسه عمومی حدود 35 دقیقه به طول انجامید و موضوع داغ این بود که آیا ،ده فروشان ممکن است به ارائه ماریجوانای پزشکی و تفریحی به مشتریان و بیماران از طریق پنجره رو به بالا ادامه دهند یا اینکه OLCC تحویل خودرو را متوقف خواهد کرد.

در اینجا تاریخ است. OAR-025-1300(g) دارندگان مجوز را از فروش اقلام ماری جوانا از طریق یک پنجره درایو یا پیاده رو منع می کند. اما در دسامبر 2021 همه‌گیری COVID-19 باعث شد OLCC تصویب شود قو،ن موقت که اجازه تحویل اقلام ماری جوانا را به شخصی در پارکینگ فروشگاه، شخصی در جلوی ورودی فروشگاه یا شخصی در ویترین فروشگاه می دهد. بنابراین نزدیک به دو سال است که ،ده‌فروشان، بیماران و مشتریان به داشتن گزینه استفاده از درایو برای تحویل ماری جوانا عادت کرده‌اند (در شرایطی که قانون محلی منع نکرده باشد).

اکنون که به نظر می رسد بیماری همه گیر رو به پایان است، به نظر می رسد OLCC آماده است تا قاعده قبلی را تا حدی با ممنوع ، تحویل خودرو از طریق رانندگی و اجازه دادن به تحویل از پنجره پیاده روی، بازگرداند. این قانون جدید ممکن است بگوید: مجوز نمی‌تواند هیچ اقلام ماری جوانا را از طریق درایو به فروش برساند. یا پیاده روی پنجره پیشنهادی OAR 845-025-1300.

در همان زمان، به نظر می رسد OLCC مایل به تحویل به افرادی است که در محل اما خارج از فروشگاه هستند، مانند پارکینگ یا ورودی جلو، در فاصله 150 فوتی از محدوده محل مجوز گیرنده ،ده فروشی. OAR پیشنهادی 845-025-2885.

نظرات متعددی به ناهماهنگی این قو،ن پیشنهادی اشاره ،د. برای خلاصه ، به زبان ساده آنچه ممکن است اتفاق بیفتد: OLCC به شما اجازه می‌دهد علف‌های هرز را در یک پنجره رو به بالا ب،ید. OLCC به شما اجازه می دهد علف هرز را در پارکینگ داروخانه ب،ید. اما OLCC به شما اجازه نمی دهد علف های هرز را در یک پنجره درایو ب،ید.

نظر دهندگان در جلسه استماع دو نگر، اصلی را مطرح ،د. اولین مورد دسترسی بود. این قانون بر افراد دارای مشکلات حرکتی و افرادی که دارای نقص ایمنی هستند تأثیر منفی می گذارد. فکر می‌کنم یکی از پاسخ‌های این نگر، چیزی شبیه این باشد، «خب آن افراد ممکن است در وسیله نقلیه خود منتظر بمانند و اقلام ماری جوانا را در پارکینگ به آنها تحویل دهند.» اما این پاسخ احتمالی مستقیماً به نگر، دوم منجر می شود: ایمنی. افراد متعددی شهادت دادند که رانندگی برای مشتریان و کارمندان داروخانه ایمن تر از این است که مشتریان در پارکینگ ها منتظر بمانند تا کارمندان یک داروخانه با ماری جوانا به دنبال وسیله نقلیه خاصی بگردند. نگر، ایمنی با توجه به تعداد سرقت هایی که در داروخانه ها اتفاق می افتد بسیار منطقی است. یکی از نظر دهندگان خاطرنشان کرد که ایمن ، یک درایو بسیار ساده تر از یک پارکینگ کامل است.

یک صاحبخانه تجاری در پورتلند شهادت داد که از منظر آن رانندگی تعیین شده بسیار مطلوب تر از تحویل ماری جوانا در مکان های تصادفی در سراسر پارکینگ یک ملک است. به ویژه، زم، که سایر مشاغل ممکن است از پارکینگ استفاده کنند. این شخص همچنین شهادت داد که رانندگی در محله بهتر از فروختن ماری جوانا به اتومبیل های پارک شده در مکان های زیادی است. (م،ی است!) این صاحبخانه همچنین ملک تجاری را به فرد مایر اجاره می دهد، که داروی نسخه ای را از طریق رانندگی ارائه می دهد و شهادت می دهد که ارائه ماری جوانای پزشکی از دیدگاه آن تفاوتی ندارد.

دسترسی و ایمنی کلیدهای یک صنعت موفق ماری جوانا در اورگان هستند. این نوع دیدگاه‌های عقل سلیم روی زمین دلیلی کلیدی برای برگزاری جلسات عمومی OLCC در مورد قو،ن پیشنهادی و پذیرش نظرات مکتوب است. بیایید امیدوار باشیم که OLCC این نگر،‌ها را مورد توجه قرار دهد و تحویل خودروهای ماری‌جوانا را به روشی دائمی و مجاز تبدیل کند و تحویل خودرو را از بین نبرد.

یک تشکر بزرگ از همه ،، که در جلسه استماع OLCC شرکت ،د.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/oregon-cannabis-drive-thru-marijuana-sales-ending/