دسته‌ها
اخبار

مرور قوانین جدید شاهدانه اورگان


در نوامبر 2022، OLCC مجموعه ای از قو،ن حشیش را تصویب و اصلاح کرد که از 1 ژانویه 2023 لازم الاجرا شد. می تو،د تغییرات را دانلود کنید. اینجا و پوشش قبلی ما در مورد بسیاری از این تغییرات را اینجا، اینجا، اینجا و اینجا بخو،د. اکنون که قو،ن جدید کانابیس اورگان موثر است، اجازه دهید نگاهی به برخی از تغییرات مهم در قو،ن حاکم بر صنعت اورگان بیندازیم.

تغییر در ساختار ،ب و کار

کانابیس M&A اورگان علیرغم فروش نسبتاً کند 2022 از نظر فروش به مصرف کنندگان، با سرعت من،ی ادامه می یابد. متخصصان M&A ما همچنان به شدت درگیر چندین معامله بزرگ هستند. تغییرات قانون جدید OLCC بر نحوه ،ید و فروش مشاغل ماری جوانا تأثیر می گذارد.

  1. قو،ن مربوط به تشکیل پرونده و دریافت تأییدیه برای تغییرات از OAR 845-025-1160 به 845-025-1165 منتقل شد.
  2. تا 31 مارس 2023، شرایط اعلان برای اضافه یا فردی که «متقاضی» خواهد بود، ی،ان است. دارندگان مجوز باید قبل از ایجاد هرگونه تغییر در ساختار تجاری، فرم اعلان را به کمیسیون ارسال کنند.
  3. از اول آوریل 2023، دارندگان مجوز باید تأییدیه دریافت کنند قبل از علاوه بر این یا حذف فردی که صلاحیت متقاضی را دارد. یک دارنده مجوز به طور خودکار دریافت می کند تایید مشروط پس از پنج روز اگر هنوز تصمیم گیری در انتظار است. این اصلاحیه تغییر قابل توجهی در روشی است که ،یداران و فروشندگان ،ب و کار ماری جوانا در چند سال گذشته اقدام کرده اند. افکار ما (خوب و بد) اینجاست. (توجه: این پیوند مربوط به پیش نویس قانون قبل از OLCC است که زبان تایید مشروط «پس از پنج روز» را به قانون پیشنهادی اضافه کند؛ اما چندین موضوع دیگر که ما شناسایی کردیم همچنان در قاعده تصویب شده باقی می مانند).

طبقه بندی تخلف

نقض قو،ن حاکم بر صنعت ماری‌جوانای اورگان بر اساس «دسته» نقض از رده I تا V تعیین می‌شود. برای چندین سال، بسیاری از قو،ن دسته خاصی را برای نقض قو،ن مشخص نمی‌،د. اکنون OLCC برای افزایش شفافیت به هر قانون یک دسته نقض اختصاص داده است.

OLCC همچنین یک قانون (OAR 845-025-8590) را اصلاح کرده است که عواملی را شناسایی می کند که ممکن است تحریم پیش فرض را برای یک نقض قانون خاص تشدید یا کاهش دهد. در هر شرایطی که دارنده مجوز قانونی را نقض کرده یا ممکن است OLCC را به صدور سند شارژ سوق دهد، آگاهی از این تغییرات مهم است.

فراخوان محصول

OLCC تغییرات زیادی در OAR 845-025-57690 ایجاد کرد تا به طور خاص، مجوزها را در مورد گزارش دهی، اجرا و مدیریت فراخوان محصول شاهدانه هدایت کند. همانطور که OLCC در بولتن اخیر توضیح داد:

دارنده مجوز ممکن است فراخو، برای محصولات شاهدانه ای که ممکن است تهدیدی برای سلامت و ایمنی عمومی باشد، نقض قو،ن اداری یا برای اه، تضمین کیفیت انجام دهد. دارندگان مجوز باید ظرف 24 ساعت پس از شروع فراخوان، فراخو، را به OLCC گزارش دهند. در طول فراخوان، دارنده مجوزی که فراخوان را انجام می‌دهد م،م است به دارندگان مجوزی که محصول(های) موجودی خود را در فهرست موجودی خود اثر گذاشته‌اند، در مورد نگر، مطلع کند. دارنده پروانه فراخوان نیز باید اطلاعاتی را در مورد مراحل بعدی جداسازی محصول از توزیع بیشتر یا ،ده فروشی، اعم از بازگرداندن آن به سازنده، از بین بردن یا چیز دیگری، به دارندگان مجوز تحت تأثیر قرار دهد.

قو،ن جدید چندین چیز را روشن می کند، از جمله، اما نه محدود به:

  • چه اطلاعاتی باید در اعلامیه‌های فراخوان گنجانده شود تا به دارندگان مجوز آسیب‌دیده در جمع‌آوری داده‌ها و جزئیات در هنگام گزارش فراخوان کمک کنند.

  • چه اطلاعاتی باید در لیست توزیع دارنده پروانه به مشاغلی که محصول فراخوان شده را در اختیار دارند گزارش شود.

  • حدا،ر 48 ساعت پس از صدور اخطار فراخوان، صاحبان مجوز ،ده‌فروشی تحت تأثیر باید مصرف‌کنندگان را از فراخوان مطلع کنند. و

  • دارنده پروانه فراخو، محصولات باید به طور مداوم با دارندگان مجوز که محصول فراخوان شده را در اختیار دارند بررسی کند تا از دریافت اعلان فراخوان اطمینان حاصل کند و اینکه پاسخ فراخوان من، در حال پیگیری است.

به هر حال

منتظر بحث های بیشتر در مورد قو،ن جدید شاهدانه اورگان و تأثیر آنها بر صنعت محلی باشید. و در این میان، در اینجا یک ارتباط دادن به سندی با خط قرمز که هر یک از تغییرات قو،ن و مقررات حاکم بر ماری جوانا در اورگان را نشان می دهد. در نهایت، برای مرور کلی بسیاری از تغییرات رخ داده، نگاهی به موارد زیر بیندازید: قو،ن پیشنهادی کانابیس اورگان: کیسه های مخلوط


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/reviewing-the-new-oregon-cannabis-rules/