دسته‌ها
اخبار

نقش مشاور در کمک به بهبود و رشد – بازسازی مالی


03 دسامبر 2022

وور،


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

چگونه می تو،د نقش فعال تری در کمک به مشتریان خود داشته باشید؟

در مواجهه با چالش‌های جو اقتصادی کنونی، مشاوران می‌توانند نقش فعال‌تری برای کمک و حمایت از مشتریان برای تجزیه و تحلیل ساختار ،ب‌وکار فعلی مشتریان و کمک به اجرای تغییرات برای دستیابی به رشد داشته باشند.

حوزه های کلیدی برای تحلیل تغییر نکرده اند. بررسی دقیق جریان نقدی، سرمایه در گردش، به حداقل رساندن هزینه ها و تولید درآمد همیشه برای کمک به مشتریان در دسترس بوده است. با این حال، بیرون آمدن از COVID-در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری چنین تجزیه و تحلیل این حوزه های کلیدی به مشتریان کمک می کند تا برنامه های بازپرداخت را با اداره مالیات استرالیا (ATO) و سایر طلبکاران عمده مانند مالکان و ادارات درآمد ایالتی سازماندهی کنند. به ویژه ATO در حال اتخاذ یک گفتگوی بازتر با ،ب و کار برای دستیابی به بازپرداخت بدهی “خماری COVID” است. همچنین بررسی تسهیلات مالی جاری، تعهدات جاری، و تأثیر تغییر نرخ‌های بهره مفید است تا به ،ب‌وکار اجازه دهد تا پیش‌بینی دقیق جریان نقدی را توسعه دهد و سطوح بدهی را مدیریت کند.

زمان‌های نامشخص و غیرقابل پیش‌بینی حداقل برای 12 تا 18 ماه آینده به‌نظر می‌رسد زیرا آب و هوا و رویدادهای جه، بر عرضه داخلی، تقاضا و عوامل هزینه تأثیر می‌گذارند. از این رو، مشاوران می توانند مزایای بلادرنگ را از طریق جلسات به موقع و منظم برای بحث در مورد چالش های ماه به ماه ارائه دهند. بحث در مورد نکات زیر مقدمه ای من، برای مدیریت ریسک است:

  • آیا ،ب و کار برای مق، با شوک های بازار به دسترسی بیشتری به سرمایه در گردش نیاز دارد؟

  • آیا ،ب و کار به میزان کافی مشتری/خدمت در صورت ش،ت مشتری گسترش یافته است؟

  • آیا ،ب و کار در برابر حرکت کارکنان کلیدی آسیب پذیر است – ،ب و کار برای جذب و حفظ کارکنان چه می کند؟

  • آیا ،ب و کار به اندازه کافی روند درآمد را ماه به ماه، سال به سال بررسی می کند و به طور فعال و منظم در مورد ریسک ها و فرصت ها بحث می کند؟

  • آیا شرکت فرآیند بررسی هزینه فعال دارد؟

در حالی که ما می بینیم که ATO در حال حاضر به طور سازنده به اثرات همه گیر بر توانایی ،ب و کار برای بازپرداخت بدهی اصلی پاسخ می دهد، این سیاست به طور نامحدود ادامه نخواهد داشت زیرا انتظار می رود که ،ب و کارها باید اکنون به این موضوع رسیدگی کنند. بنابراین مشاوران در موقعیت منحصر به فردی برای کمک به مشتریان در این دوره “مهلت” هستند.

ارتباط و کمک منظم کلید بقا و رشد ،ب و کار در سال 2023 و پس از آن است. بیشتر و بیشتر می بینیم که مشاوران نقش “مشاور مستقل هیئت مدیره” را برای ارائه مشاوره های کلیدی برای ایجاد تغییر کلیدی ایفا می کنند.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: ورش،تگی / ورش،تگی / بازسازی ساختار از استرالیا


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1257348