دسته‌ها
اخبار

وکیل در ایران ، صفر تا صد امور حقوقی و کیفری، تقسیم ترکه ، انحصار وراثت

توجه داشته باشید که ممکن است در برخی از پرونده ها و دعاوی که در دادگاه ها مطرح میشود، حق با شما باشد و با خود فکر کنید که به دلیل آشکار بودن این موضوع که حق با شما است، دیگر نیاز نیست تا با کمک یک وکیل و مشاوره با او روند دادرسی پرونده را طی کنید. متاسفانه همین تصور اشتباه نیز باعث شکست بسیاری از افراد در پرونده هایی شده است که مسلما حق با آنها بوده است و نتوانسته اند به خوبی از حقوق خود دفاع کنند و از قوانین مربوط به مسئله ی مربوط به خوبی آشنایی نداشته اند. شما در دادگاه گاهی برای اثبات ذی حق بودن هم به وکیل در ایران نیاز دارید. انواع وکیل در ایران1.اولین تفاوت به نوع انجام امور قانونی آنان مربوط میشود، به این صورت که وکلای پایه یک میتوانند در تمام پرونده ها شرکت کنند اما وکلای پایه دو محدود هستند و در برخی از امور حقوقی توانایی شرکت را دارند. انواع وکیل در ایرانهمانطور که جهان رو به رشد و تعالی است، حوزه وکالت هم در این مسیر در حال پیشرفت است تا جایی که برای هر یک از دعاوی یک وکیل پایه یک دادگستری انتخاب میشود. از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد.

وکلای مهاجرت ایران اولین دفتر مهاجرتی کشور است که همگام با استانداردهای روز گزارش دهی آنلاین و لحظه ای از پیشرفت پرونده مهاجرتی را در سامانه آنلاین خود انجام می دهد. وکلای مهاجرت ایران یک موسسه مهاجرتی است که با اکثر دولت ها خود دارای ارتباط مستقیم بوده و تیم وکیل مهاجرت آن خود مستقیما عهده دار انجام امور می باشند. تلاش وکلای مهاجرت یاران به عنوان یک دفتر مهاجرتی این است که با ورود به همه ابعاد و موضوعات مهاجرت و کشور های خارجی یک نقشه راه به شما بدهیم تا بتوانید در خصوص مهاجرت خود و خانواده و آینده مهاجرت خود برنامه ریزی نمایید.

  • در نظام قضایی کشورمان ایران، سابقه‌ی حضور وکیل در دعاوی و مداخله‌ی وی در امور قضایی اعم از امور مشورتی و دفاعی به بیش از ۱۰۰ سال بالغ می‌گردد.
  • در این مطلب سعی داریم وکلای سراسر ایران را معرفی کنیم که در درستکاری، صداقت و ارائه خدمات حرفه ای، از بهترین ها هستند.
  • یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه.
  • احتمالاً با اصطلاحات وکلای دادگستری، وکلای اداره کار، مشاوران حقوقی، قضایی، وکلای تسخیری و از این دست عناوین روبه‌رو شده‌اید.

وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد وکیل هم باید کسی باشد که برای انجام آن امر اهلیت داشته باشد . بر طبق ماده ۶۵۶ وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام آن یرنایب خود می نماید . هیچ شغلی به اندازه وکالت دادگستری باعث مجادله و روبرویی بین همکاران نمی شود و شایسته است این مجادلات و تلاش ها ضرورتا در جهت کشف واقعیت باشد .

هر کسی بنابر شرایط زندگی اش از جمله مسائل کاری، خانوادگی، درمانی و … ممکن است مدتی را در خارج از کشور اقامت داشته باشد و احتمال اینکه نتواند سال ها به داخل کشور برگردد وجود دارد اما هرگز نمی تواند نسبت به مسائل حقوقی در داخل کشور بی تفاوت باشد. لذا در حال حاضر ۲ تشکیلات موازی و جداگانه با ساختار متفاوت در امور وکالتی کشورمان وجود دارد؛ یکی «کانون‌های وکلاء دادگستری» و دیگری «مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه‌ی قضائیه» که هر یک از این دو تشکل، وکلاء متعددی را تحت نظر و نظارت خود دارند. وکلاءِ هر دو تشکل موصوف در مجموع اختیارات و وظایف مشابهی داشته و امور وکالتی و مشاوره‌ای را به انجام می‌رسانند و در دادگاه‌ها به انجام وکالت اشتغال دارند. آنچه درباره میزان درآمد وکلای دادگستری در خیلی از رسانه های و شبکه های اجتماعی و از زبان برخی از مسئولان مطرح می‌شود، با واقعیت امر، فاصله‌ زیادی دارد.

وکیل سایا مرجع بهترین وکیل های ایران

متأسفانه برخی از شایعه‌ پراکنی‌های رسانه‌ای نیز که با اهداف مشخصی انجام می‌شود و ممکن است قصد های زیادی از لودادن درآمد بعضی از وکیل ها ، بر چنین استنباط‌های نادرستی دامن بزند و نباید درآمد همه وکیل ها را به میزان یکسان دید . در سایت وکیل سایا علاوه بر ارائه انواع خدمات حقوقی به موضوع آموزش نیز توجه ویژه ای شده است. وکلا معمولا با توجه به سختی ، پیچدگی و ارزش و اهمیت پرونده حق الوکاله را تعیین می کنند. شما از طریق سایت عدل و حق می توانید با مناسب ترین هزینه به حل مشکلات حقوقی بپردازید. اگر به دنبال وکیل در ایران می گرید که امور حقوقی شما را به بهترین نحو پیگیری و حل و فصل کند در جای درستی قرار دارید.

متاسفانه وکیل غلامعلی ریاحی پس از تحمل دوره‌ای بیماری سرطان، بعد از یک هفته ماندن در کما، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ درگذشت.  گذراندن دو سال کارآموزی اجباری وکالت و انجام تکالیف محوله گوناگون برای آنان اجباری است.  آنان دارای حداقل مدرک لیسانس یا کارشناسی رشته حقوق مورد تأیید وزارت علوم و فناوری هستند. تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاك مناسبی برای تحقیق نیستند.

مؤسسه حقوقی بین‌المللی سفیران ایرانیان، همراهی امین، حرفه‌ای و متخصص

در پرونده های مالی، به موجب اختلافات موجود بین افراد، وکیل موظف خواهد بود علاوه بر حفظ حقوق موکل خویش، موجبات صلح بین طرفین را فراهم سازد. حساسیت زیاد این پرونده ها، دقت و تخصص بالای وکیل را می طلبد که بتواند به طور کامل از حقوق موکل خویش دفاع کرده و کوچکترین ضرری بر وی وارد نشود. متاسفانه برخی از وکلا هیچگونه احساس مسئولیتی در قبال موکل خویش نداشته و تنها به حق الوکاله دریافتی از افراد توجه می کنند. حتی برخی از آنان توجهی به حق به جانب بودن موکل خویش نکرده و در قبال دریافت مبالغ هنگفت، وکالت افراد متقلب را برعهده گرفته و جریان پرونده را به نفع آنها تغییر می دهند.

مهاجرت به اسپانیا

شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید. سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید. در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید. در آخر پیشنهاد میکنم برای جلوگیری از ضایع شدن حقوقتان همیشه و قبل از هرکاری با وکیل پایه یک دادگستری بخصوص وکلای خوب و متخصص مشورت کنید.