دسته‌ها
اخبار

وکیل در ایران ، صفر تا صد امور حقوقی و کیفری، تقسیم ترکه ، انحصار وراثت

مشاوره داشتن با یک وکیل در امر حقوقی و کیفری کمک بسیار شایانی می تواند به موکل بنماید . از این رو جهت دریافت مشاوره حقوقی در این امر حتما با کارشناسان حقوقی موسسه آسایش گستران تماس حاصل فرمائید. گاهی موکل توان مالی برای اخذ وکیل جهت دفاع از پرونده خود را ندارد، به همین دلیل قانون گذار دستور میدهد تا وکیلی به رایگان در اختیار وی قرار گیرد. چنانچه شهر مورد نظر شما در این لیست وجود ندارد از منوی بالا جهت دریافت بهترین نتایج جستجوی وکیل بر اساس شهر استفاده کنید.

  • موکل ما اطمینان دارد که یک تیم حرفه ای مشغول پیگیری کار او و حفط منافعش هستند.
  • آقای گودرز افتخار جهرمی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکتری تخصصی حقوق و اقتصاد کشورهای اسلامی و موفق به دریافت مدرک دکتری دولتی حقوق خصوصی از دانشکده حقوق پاریس شده اند.
  • طبق قانون وکیل ایران نمی تواند در غیر از محلی که برای آنجا پروانه وکالت اخذ نموده است، دفتر وکالت تأسیس کند و همچنین نمی‌ تواند عملاً فعالیت ‌وکالتی خود را در محل دیگری متمرکز نماید.
  • طبق قانون در همه ی دادگاه‌ ها، طرفین دعوا یعنی خواهان و خوانده حق دارند برای دفاع از خود وکیل انتخاب کنند و بهترین وکیل ایران می تواند در دعاوی حقوقی و کیفری وکالت موکلین را قبول نماید و از حقوق آنها دفاع کرده و به آنها برای دستیابی به حقوقشان کمک بسزایی نماید.
  • از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به نکات ماده به ماده قانون مدنی، تشریح و ذکر نکات قوانین خاص مرتبط با قانون مدنی، و شرح آراء وحدت رویه در حقوق مدنی اشاره کرد.
  • وکالت نامه قراردادی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را تعیین می کند تا از طرف او اقدام کند با انعقاد قرارداد وکالت وکیل و مشتری در برابر یکدیگر حقوق و تعهداتی دارند از روابط حقوقی وظایف و مسولیت های متقابل برخوردارند .

مهارت خوب در سخنوری و نوشتن جهت تنظیم متن دفاعیه و قرائت آن در دادگاه. د چرا که امکان دارد از جهت ارتباطی نتوانند به راحتی مردها ارتباط بزنند ولکن عوامل ذیل در میزان درآمد وکیل موثر است …. وکالت برای درخواست صدور برگ اجرایی و تعقیب عملیات مربوط به اجرای حکم و گرفتن وجوه پرداخت شده به نام موکل و …. به طور کلی تهدید دیگران و ترساندن آن ها از انجام کاری و یا ترک کاری جرم محسوب شده و مجازات آن شلاق تا 74 ضربه و یا زندان از 2 ماه تا دو سال است. از دیگر پرونده هایی که توسط ایشان پیگیری شده است، وکالت پرونده آقای میرحسین موسوی، سعید لیلاز، کامبیز نوروزی، محمد عطریانفر و شاپور کاظمی بوده که ایشان برعهده داشتند.

وکیل الزام به تنظیم سند رسمی

متاسفانه وکیل غلامعلی ریاحی پس از تحمل دوره‌ای بیماری سرطان، بعد از یک هفته ماندن در کما، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ درگذشت.  گذراندن دو سال کارآموزی اجباری وکالت و انجام تکالیف محوله گوناگون برای آنان اجباری است.  آنان دارای حداقل مدرک لیسانس یا کارشناسی رشته حقوق مورد تأیید وزارت علوم و فناوری هستند. تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاك مناسبی برای تحقیق نیستند.

شورای حقوق بشر به تشکیل یک کمیته حقیقت‌یاب بین‌المللی درباره اعتراضات ایران رای مثبت داد

شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید. سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید. در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید. در آخر پیشنهاد میکنم برای جلوگیری از ضایع شدن حقوقتان همیشه و قبل از هرکاری با وکیل پایه یک دادگستری بخصوص وکلای خوب و متخصص مشورت کنید.

وکیل دعاوی صادرات و واردات✔️

سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. اینجانب به خاطر موقعیت کاری ام تجربه بسیار زیادی در کار با وکلا داشتم.موقع سرچ در گوگل با مقاله بهترین وکیل تهران روبرو شدم و لازم دونستم که نظر و تجربه شخصی ام را در مورد بهترین وکیل بیان کنم. در این بخش قصد داریم، به برجسته‌ترین خصایص یک وکیل خوب و موفق بپردازیم و خوانندگان را در نحوه انتخاب و تشخیص معیارهای یک وکیل خوب یاری کنیم. اینکه کدام وکیل به درد پرونده حقوقی ما می‌خورد و توانایی و تخصص دفاع از آن را دارد، بر نتیجه نهایی و پیروزی ما در دادگاه تأثیر مستقیمی می‌گذارد. پس نباید از این قسمت از دعاوی به آسانی عبور کرد و موضوع انتخاب برترین وکلا را نادیده گرفت.