دسته‌ها
اخبار

وکیل در مشهد شماره وکیل 09159799087 مشاوره حقوقی رایگان گروه وکلای افرا وکیل

در صورتی که به دنبال یک وکیل خوب مشهد و معتبر هستید لازم است بدانید که یک وکیل دادگستری در مشهد به طور دقیق میداند که در هر پرونده با توجه به نوع و شرایط هر پرونده و دعوی به چه نحوی دادخواست خود را تنظیم کند . این را باید توجه داشت و تأکید کرد که پرونده ها و دعوی تخصص و تبحر لازمه ی پیروزی و موفقیت در پرونده های است . سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب گزیده‌ای از بهترین وکلای مشهد – لیست 10تایی را مطالعه کردید.

  • پرونده های حقوقی، خانوادگی، مهاجرت، ثبتی و … از دعاوی است که توسط ایشان پیگیری و بررسی می گردد.
  • در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در مشهد فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.
  • ارائه مدارک دیگر نظیر دست خط شخص بدهکار به عنوان رسید یا هر نوع نوشته دال بر قرض گرفتن کالا یا وجه می‌تواند در دادگاه به احقاق حق شخص طلبکار کمک کند.
  • شرایط پرداخت شامل تسویه در پایان رای نهایی و یا پرداخت به صورت چند مرحله بدون ضمانت می باشد.
  • همچنین گروه وکلای دادورزان صلح و سازش وکلا خبره و متخصصی دارد که آماده قبول وکالت شما عزیزان هستند.

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی قوه قضاییه بخشی از رزومه ایشان است.از دیگر بخش های رزومه وکیل قاسمی می توان به مدیر عامل و عضو هیات مدیره موسسه حقوقی و داوری، کارشناس سابق دفتر حمایت حقوقی و قضایی از ایثارگران و و عضو فعال سازمان بسیج حقوق دانان اشاره کرد. وکیل پایه یک دادگستری، محمد نظری نیا نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد بوده و همچنین مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا را هم دارد. این وکیل باتجربه علاوه‌بر زبان فارسی، به زبان عربی نیز تسلط دارد و دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری است.

در مورد سرقفلی باید گفت که این مورد فقط یک حق است که در ازای پولی که در ابتدای عقد قرارداد اجاره توسط صاحب ملک و تحت هر عنوانی از مستاجر گرفته می‌شود به او داده می‌شود. به این معنا که اگر در پایان عقد قرارداد اجاره قرار بر اجاره دادن ملک باشد مستاجر دارای حق کسب اولویت خواهد داشت و صاحب ملک نمی‌تواند از نتیجه تلاش او و ارزشی که وی با استفاده از کار و تلاش برای ملک تجاری فراهم کرده است استفاده کند مگر این که حق کسب و پیشه او را بپردازد. از سال ۱۳۷۶ واژه سرقفلی و حق کسب و پیشه توسط قانون گذار از یکدیگر تفکیک شد، بنابر تعریف قانون گذار، دریافت مبلغ سرقفلی بین مستاجر و موجر توافق می‌شود، اما در مورد حق کسب و پیشه این مبلغ اصولا توسط دادگاه و کارشناس مشخص می‌گردد. رفتار وکیل در مشهد باید مطابق با الزامات قانون باشد، هم در خدمات حرفه ای به موکلان و هم در امور تجاری و شخصی وکیل.

جناب آقای علی قاسمی

همچنین پس از ثبت شکایت موضوع شکایت به یکی از شعبه های بازپرسی ارجاع داده می‌شود و بازپرس با تعیین وقت قبلی و احضار طرفین دعوا اقدام به بررسی شکایت می‌ کند. شایان ذکر است که اگر نظر بازپرس، بعد از بررسی و تحقیق به مجرمانه بودن عمل باشد، با صادر کردن قرار جلب به دادرسی موضوع را به دادستانی به جهت اظهار نظر ارسال می نماید. یکی از پربحث ترین پرونده‌ها در پروسه دادرسی پرونده‌های مربوط به مطالبه طلب است، اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید بهتر است مسائل مربوطه به این موضوع را بدانید. طبق قانون اگر ارزش ریالی مطالبه کمتر از ۲۰ میلیون تومان باشد این پرونده در شورای حل اختلاف مورد بررسی قرار خواهد گرفت در غیر این صورت پرونده به دادگاه عمومی ‌ارجاع داده خواهد شد. شخص طلبکار باید بعد از مشخص کردن ارزش ریالی مطالبه که ممکن است پول نقد یا کالا یا هرچیز ارزشمند دیگری باشد، شواهد و مدارک مربوط به قرض را ارائه نماید که ممکن است رسید، شاهدان قرض و یا اقرار شخص بدهکار باشد ، در هر صورت حقیقت بدهی باید برای قاضی روشن شود. ارائه مدارک دیگر نظیر دست خط شخص بدهکار به عنوان رسید یا هر نوع نوشته دال بر قرض گرفتن کالا یا وجه می‌تواند در دادگاه به احقاق حق شخص طلبکار کمک کند.

آیا نیاز است که وکیل سابقه کار داشته باشد؟

دارای مدرک کارشناسی حقوق جزا و جرم شناسی و سوابق متعددی در پرونده های کیفری می باشند. ایشان از وکلای باانصاف در دریافت حق الوکاله بوده و بهترین راهنمایی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند. پرونده های حقوقی، خانوادگی، مهاجرت، ثبتی و … از دعاوی است که توسط ایشان پیگیری و بررسی می گردد. آقای ابراهیمی مهر از وکلای پایه یک دادگست ی شهر مشهد هستن که بیشتر از 8 سال در زمینه وکالت تجربه دارند. تحصیلات ایشان کارشناسی ارشد رشته جزا و جرم شناسی بوده است و در طول این سال ها موفق به حل پرونده های بسیاری در زمینه دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی، حوادث ورزشی، ملکی، قاچاق مواد مخدر، دعاوی ثبتی، شرکتی و … بوده است. همچنین ایشان برای زوجینی که اقدام به طلاق توافقی کرده اند کمک میک ند تا با رضایت کامل از هم جدا شوند و مراحل حقوقی طلاق و مطالبه مهریه را انجام می دهد.

فرم درخواست وکیل

وکیل در مشهد از نقطه نظر حقوقی در مورد موافقت و امضای قرارداد مشاوره می دهند. همچنین می توانند به موکل کمک کنند تا بفهمد چگونه با قراردادی که قبلاً امضا کرده است مبارزه کند. مطالعه پرونده در این مجموعه امری متداول است و وکیل موظف است قبل از امضای قرارداد وکالت، به شعبه رسیدگی، مراجعه و پرونده را مورد مطالعه قراردهد. شایان ذکر است طبق امار سالانه این مجموعه، دفاع بیش از ۹۰ درصد پرونده های کیفری با موفقیت همراه بوده است. این بدان معناست که وکلای دادیاران همواره سعی کرده اند صداقت و تعهد را پیشه حرفه خود قراردهند. لذا در صورتی پرونده شمارا قبول خواهند کرد، که احتمال موفقیت بیش از ۵۰ درصد داشته باشد.

مگر اینکه خود وکیل محترم مشهد تمایل به حضور در دادگاه های دیگر شهرهای استان خراسان رضوی را نیز داشته باشد که شما می‌توانید برای اطلاع از اینموارد با شماره تلفن هر یک از وکلا تماس گرفته و در مورد جزییات به صورت خصوصی صحبت نمایید. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد می توان به اسم وکیل وحیدحسین زاده اشاره کرد.ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه آزاد اسلامی می باشند.

برخی از وکلا بیشتر کارهای خود را خارج از دادگاه انجام می دهند، در حالی که برخی دیگر بیشتر روز خود را در دادگاه به نمایندگی و حمایت از موکلان خود می گذرانند. هنگامی که یک شهروند به یک وکیل نیاز دارد، به دنبال یک وکیل در حوزه حقوقی خاصی هستند که مشابه پرونده آنها کار کرده باشد تا از بیشترین شانس برنده شدن در پرونده اطمینان حاصل کنند. وکیل قرارداد در مشهد در رسیدگی به مسائل ناشی از قراردادها متخصص است و می تواند برای طیف گسترده ای از مسائل مربوط به قرارداد با او مشورت شود. اگر مطمئن نیستید که آیا باید قرارداد خاصی را امضا کنید، یا مشکلی در قراردادی که قبلاً امضا کرده اید دارید، وکیلی که در قراردادها تخصص دارد، وکیلی است که باید تجربه و تخصص لازم برای کمک به شما را داشته باشد. وکیل قرارداد در مشهد به مشتریان یا مشاغلی که مشکلات مربوط به قراردادها دارند کمک می کند.