دسته‌ها
اخبار

وکیل مشهد وکیل پایه یک دادگستری در مشهد فرهاد حسینی مقدم-وکیل آگاه

هرزگاهی امکان تغییر این لیست نیز بوده تا وکیل های برتر دیگر هم در این صفحه وکیل مشهد معرفی شوند. چقدر خوبه یه همچین انکانی پیش آوردید تا ما ساکنین شهر مشهد، به راحتی بتونیم وکیل های مشهد رو پیدا کنیم، رزومه و سوابق کاریشون رو بخونیم و شماره وکیل مشهد و آدرس دفترشون و پرونده هایی که قبول می کنن و همه رو یک جا بدست بیاریم. سپاس از اینکه وقت گذاشتید و تا آخر این مطلب گزیده‌ای از بهترین وکلای مشهد – لیست 10تایی را مطالعه کردید. وکیل پایه‌یک می‌تواند پرونده‌های حقوقی یا کیفری را بپذیرد و دفتر وکالت تأسیس نماید. قابل پیش‌بینی در الزامات قانونی وکالت و لایحه‌ی قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری تحت عنوان قوانین و شرایط خاص شغلی می‌باشند. الان دخترم ۹سالش تمامه ولی پدربرای بردن دخترم اقدامی نکردن .میخوام حضانت رو کامل بگیرم آیا راهی هست؟ یا قانون این حقو به من مادر برای نگهداری و حضانت فرزند معلولم میده یا نه.همیشه ترس از اینکه نشه و پدرش لج کنه بچه رو ازم بگیره داشتم.

  • اولین قدم در هر پرونده حقوقی یا کیفری انتخاب بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد است.
  • با شماره های۰۹۱۵۱۸۲۴۶۸۸ – ۰۹۱۵۵۲۳۱۱۳۱ تماس بگیرید و مشاوره رایگان از ما بگیرید.
  • شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید.
  • این دسته‌بندی عبارت است ازوکیل حقوقی، وکیل تخصصی، وکیل خانواده، وکیل مهاجرت، وکیل ملکی، وکیل امور قراردادها، وکیل چک و سفته،وکیل کیفری، وکیل شرکت‌‎ها و … .
  • باسلام وخسته نباشید.لطفا راهنمایی بفرمایید من و همسرم چند سال پیش جداشدیم دختر ۵ساله داشتم مشکل سندروم دون داره.

اهمیت این قرارداد به دلیل مشخص شدن سهم هرکدام از طرفین قرارداد مطابق با توافق آنها در قرارداد است. معمولا این گونه قراردادها به دلیل اهمیتی که دارند در دفترخانه‌ها و یا دفاتر وکلا به امضا می‌رسند. نکته ای که در مورد این دست قراردادها با توجه به اهمیت آنها باید مد نظر داشت لحاظ کردن تمام نکات از جمله سرمایه طرفین قرارداد در مشارکت، هزینه‌های ساخت و این که چه کسی و به چه مقدار متحمل این هزینه است، خواهد بود. در رسیدگی به پرونده های خانواده (موارد مذکور) دادگاه خانواده محل اقامت زن (زوجه) و محل اقامت خوانده هر دو صالح به رسیدگی می باشند به عنوان مثال زنی که مقیم تهران است می تواند به طرفیت شوهر که مقیم شیراز است در دادگاه خانواده تهران دادخواست بدهد و هم می تواند در دادگاه شیراز دادخواست خود را تقدیم دادگاه کند. حق الوکاله پرونده های حقوقی بر اساس تعرفه دادیاران و حداقل عرف کانون وکلا درنظر گرفته شده است.

منظور از حکم جلب در قضیه مهریه زمانی است که زوج در هنگام اعلام حکم مالی ندارد که پرداخت کند و توانایی فراهم کردن آن را نیز در زمان صدور حکم ندارد، بنابراین قاضی حکم به جلب و زندان وی خواهد داد. دادیاران شرایطی را فراهم کرده است تا بدون حضور فیزیکی با وکیل حقوقی در مشهد ارتباط برقرار کنید. مشاوره حقوقی غیر حضوری به صورت تلفنی و اینترنتی(بستر وب) و نرم افزار واتس اپ انجام میگیرد. در صورتی که در جستجوی وکیل متخصص در مشهد می باشید لازم است با یکی از شماره های درج شده در انتهای این مطلب تماس بگیرید و یا به واتس اپ دادیاران پیام دهید. وکیل پایه یک دادگستری، محمد نظری نیا نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد بوده و همچنین مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا را هم دارد. این وکیل باتجربه علاوه‌بر زبان فارسی، به زبان عربی نیز تسلط دارد و دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری است.

مشاوره امور کیفری

همواره یافتن وکلای متخصص و سپردن امور به این افراد یکی از دغدغه‌های موکلین به شمار می‌رود. وکیل خوب پایه‌ یک در مشهد کسی است که با اعتماد و اطمینان کافی موکل خود را آسوده‌خاطر از انجام مراحل کار می‌نماید. مورد پروانه وکالت موردی دریافت نماید، همچنین با سپری کردن مراحل قانونی و پرداخت هزینه نسبت به این امر اقدام نماید. به اعتقاد برخی کارشناسان حقوقی، تمام افراد بر اساس قانون مسئول کردار و رفتار خود در مقابل حقوق دیگران می‌باشند. 5- وکلای ماده 187 باید علاوه بر کارآموزی، دوره‌ی وکالت پایه 2 دادگستری را نیز سپری نموده باشند.

محمد نظری نیا

بهتر است وکیلی را انتخاب کنید که در ارتباط با مسئله‌ی شما مهارت و سابقه‌ی کاری بالا دارد. وکیل‌ها باید بر اساس نوع پرونده و نیازهای موکل خود، فعالیت‌هایی را انجام دهند که این کارها کاملا اختیاری هستند و وکیل آن‌ها را به درخواست موکل انجام می‌دهد. در واقع در زمان شروع وکالت، قراردادی بین وکیل و موکل بسته می‌شود که به صورت وکالت نامه است و وکیل و موکل هردو آن را امضا می‌کنند. به همین دلیل وکیل می‌تواند بسیاری از وظایف و کارهای موکل خود را انجام دهد بدون این که به حضور موکل نیازی باشد.

نفقه، حضانت، مهریه و… موضوعات دیگری هستند که در دادگاه خانواده مطرح می‌شوند و از آنجایی که وکیل خانم در مشهد، درک بهتر و بیشتری از این موضوعات دارد، می‌تواند نقش سازنده‌تری را در پرونده‌های خانواده ایفا کند. زیرا قبل از اینکه یک وکیل باشد، یک همسر و مادر است و می‌داند نیازهای عاطفی زن، چه در روابط زناشویی و چه در روابط مادر فرزندی، چقدر عمیق و تاثیرگذار است. هیچ وکیل خوبی به‌دروغ اطمینان 100 درصدی برنده‌شدن در دادگاه را به موکل خود نمی‌دهد؛ بلکه در عمل همه تلاشش را برای موفقیت می‌کند و واقعیت روند رسیدگی پرونده را به‌ دور از پیچیدگی‌ها و لفاظی‌های بیهوده برای او توضیح می‌دهد. یک وکیل خوب در مشهد، در قبال موکل خود احساس مسئولیت کرده و همه اقداماتش در راستای مصلحت موکلش خواهد بود و از حیطه اختیاراتی که به‌ وسیله قرارداد وکالت به او داده شده است، خارج نمی‌شود.

به همین دلیل هم توصیه می‌شود متناسب با موضوع پرونده‌تان از بهترین وکیل در شهر مشهد راهنمایی بگیرید. ناگفته نماند وکلایی که از تجربه و سابقه کاری مناسبی برخوردار هستند علاوه‌بر رسیدگی به پرونده، در رابطه با دعاوی مورد نظر هم به شما مشاوره می‌دهند تا راحت‌تر مشکلات‌تان را برطرف کنید. ابوالفضل علیزاده مقدم نیز مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری در شهر مشهد است که بیش از 13 سال سابقه کاری دارد.