دسته‌ها
اخبار

پروژه استناد – گزارش نهایی – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


آیا در فکر اجرای یک استناد به جای سیاست دستگیری هستید؟ آیا سیاستی را اجرا کرده اید و می خواهید آن را بهبود ببخشید؟ مدرسه ،تی UNC آزمایشگاه نوآوری عدالت کیفری به تازگی منتشر شده است گزارش نهایی برای پروژه استناد، که شامل چهار توصیه برای علاقه مندان به این کار بود. این پست خلاصه ای از گزارش و آن توصیه ها است.

پروژه پلیسی مش،

پروژه استناد شامل توسعه، اجرا، و ارزیابی یک استناد مدل به جای سیاست دستگیری بود. این توسط انجمن روسای پلیس کارولینای شمالی با مشارکت آزمایشگاه نوآوری عدالت کیفری دانشکده ،تی UNC اجرا شد. تیم تحقیقاتی شامل همکاران پژوهشی سیاست و دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی بود.

خط مشی مدل تحت هدایت اعضای رئیس پلیس پروژه تدوین شد و به این شرط بود که افسران اختیاری برای استناد، دستگیری یا امتناع از اتهام داشته باشند. استفاده از استناد در برخوردهای جنحه‌ای را توصیه می‌کرد مگر در مواردی که قانون دستگیری را ا،امی می‌کرد، حمایت قانونی برای تحمیل وثیقه تضمین شده وجود داشت یا شرایط ضروری وجود داشت.

پیاده سازی در سایت های آزمایشی متنوع

پس از یک دوره درخواست، چهار سایت آزمایشی با تنوع جمعیتی و جغرافیایی انتخاب شدند: ادارات پلیس Apex، Elizabeth City، Wilmington و Winston-Salem. در 1 دسامبر 2020، سایت ها اجرای سیاست مدل را آغاز ،د.

یافته های ارزیابی

شما می تو،د در مورد یافته های ارزیابی کامل در گزارش نهایی مطالعه کنید اینجا. برخی از خوراکی های کلیدی عبارتند از:

  • سایت‌ها با چالش‌های اجرایی، از جمله ،ید محدود افسر گشت مواجه شدند.
  • نرخ استناد پس از اجرا افزایش نیافت. با این حال، ما همچنین دریافتیم که نرخ استناد برای متداول‌ترین برخوردهای متخلف – جرایم رانندگی – قبل از اجرا بالا بود و سقفی برای تأثیر بالقوه این سیاست ایجاد کرد.
  • هیچ زیرگروه نژادی/قومی افزایشی در نرخ استناد نداشت و تفاوت‌ها در بین نژادها تغییر نکرد.
  • به طور متوسط، افسران در هر برخورد 90+ دقیقه در هنگام استناد در مقابل دستگیری صرفه جویی ،د.
  • به ،وان زمینه، ما همچنین برخوردها را به ،وان یک کل ارزیابی کردیم – هم اینکه آیا آنها در طول زمان افزایش یافته اند (“گسترش شبکه”) و هم تغییرات در ،یب نژادی/قومی آنها. ما شواهدی مبنی بر گسترش شبکه پیدا نکردیم، اما در سه سایت دریافتیم که افراد سیاهپوست در برخوردهایی که منجر به اتهامات بزهکاری شده بود بیش از حد حضور داشتند.

محدودیت های کلیدی

چندین شرط و محدودیت مهم برای یافته ها اعمال می شود، از جمله:

  • چالش‌های اجرا، از جمله عدم تکمیل مستندات، توانایی ما را برای ارزیابی کامل تأثیر سیاست محدود می‌کند.
  • همه‌گیری کووید-19 و دوره‌های ناآرامی اجتماعی در زمان اجرای پروژه روی داد که بر رویه‌های پلیس و پهنای باند برای اجرا تأثیر گذاشت.

توصیه ها

بر اساس یافته‌های این گزارش، ما چهار توصیه اصلی را به ادارات پلیس ارائه می‌کنیم که ممکن است بخواهند به جای دستگیری استناد را اجرا یا ادامه دهند.

1. نیازسنجی انجام دهید و یک خط مشی هدفمند ایجاد کنید

ارزیابی نیاز، میزان استناد موجود و همچنین حجم برخوردها را شناسایی می کند تا به دسته بندی موارد یا جرایمی که یک خط مشی می تواند بیشترین تأثیر را داشته باشد، کمک کند. با استفاده از نتایج حاصل از نیازسنجی، بخش ها ممکن است بخواهند جرایم خاصی را هدف قرار دهند که معمولاً منجر به دستگیری می شود اما می تواند با استناد به آنها رسیدگی شود. یا ممکن است بخواهند سیاست گسترده‌تری را برای دسته‌ای از جرایم هدفمند اعمال کنند که در آن نرخ‌های استناد «جای بهبود» دارند، مطابق با ایمنی عمومی. از آنجایی که هدف قرار دادن این خط‌مشی ممکن است از دسته‌بندی‌های پرونده یا تخلفاتی که در آن نرخ‌ها در حال حاضر بسیار بالا است، جلوگیری کند، می‌تواند ناامیدی افسران را محدود کرده و ،ید را افزایش دهد.

2. انجام یک ارزیابی سازم، برای هدایت اجرا

ارزیابی سازم، کارکنان، حجم کاری و سایر تغییرات خط مشی در دست اقدام یا برنامه ریزی شده را ارزیابی می کند. نتایج به بخش ها کمک می کند تا ظرفیت خود را برای اجرای یک خط مشی جدید، اجرای سیاست و نحوه اجرای آن تعیین کنند. یک ارزیابی سازم، می‌تواند وظیفه مضاعف داشته باشد تا به بخش‌ها بینشی در مورد اینکه آیا و چگونه با اولویت‌های متعدد ادامه دهند، می‌دهد.

3. از درس های پیاده سازی پروژه استفاده کنید

ترویج ،ید افسر برای اجرای موثر بسیار مهم است. چهار استراتژی می تواند کمک کند:

  1. افسران را در توسعه و اجرای سیاست ها بگنج،د. مشارکت افسران و رهبری پلیس در ایجاد و اجرای هر خط مشی ممکن است گسستگی های احتمالی در برداشت ها از سیاست را کاهش دهد. این رویکرد مش، می تواند احساس مالکیت و تعهد بیشتری نسبت به تغییر ایجاد کند.
  2. پروژه و مواد آموزشی را به صورت داخلی ایجاد کنید. دعوت از مالکیت به دپارتمان‌ها اجازه می‌دهد تا تلاش‌ها را برای بخش تنظیم کنند و با برجسته ، خط‌مشی به‌،وان منبع داخلی، ،ید را تشویق می‌کند.
  3. رویه هایی را برای بازخورد اجرای اولیه ایجاد کنید. نظارت در زمان واقعی می تواند به شما کمک کند تا مشکلات بالقوه پیاده سازی را در مراحل اولیه تشخیص دهید و به آنها رسیدگی کنید.
  4. به طور مرتب از ارتباطات داخلی برای تقویت خط مشی خود استفاده کنید. این ارتباطات ممکن است شامل آموزش های منظم و تقویتی از سوی روسای پلیس و سایر رهبران باشد که این سیاست یک موضوع اولویت دارد.
4. به ارزیابی و رسیدگی به مسائل حقوقی ادامه دهید

از آنجایی که داده‌ها تفاوت‌های نژادی در برخوردها را نشان می‌دهند که منجر به اتهامات جنحه‌ای می‌شود، بخش‌ها ممکن است بررسی بیشتر این موضوع را مفید بدانند.

در حالی که اینها نکات برجسته هستند، من از شما دعوت می کنم تا با خواندن گزارش نهایی، غواصی عمیق تری داشته باشید اینجا. اگر سؤالی دارید، لطفاً با من در [email protected] تماس بگیرید.

مدرسه ،تی UNC غیر حزبی، غیر وکالتی و پاسخگو به نیازهای مقامات ،تی است. ما از هیچ ایدئولوژی سیاسی یا نتیجه سیاستی دفاع نمی کنیم و اجازه نمی دهیم باورهای شخصی خود یا مخاطبانمان بر کار ما تأثیر بگذارد.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/the-citation-project-final-report/