دسته‌ها
اخبار

بایدن قانونگذاران تنسی را به دلیل «ایستادگی» برای دموکراسی تمجید کرد. . . با توقف روند قانونی – جاناتان تورلی


پرزیدنت جو بایدن جلسه ای کنجکاو در دفتر بیضی برگزار کرد که در آن از قانونگذاران تنسی به دلیل “ایستادن” برای دموکراسی با ممانعت از ادامه کار یک مجلس قانونگذاری تجلیل کرد. سپس آن پیام مختلط را بزرگ‌نمایی کرد امتناع مجدد از پاسخ به سوالات رسانه ها و با شوخی آنها را ا،اج می کند.

قبلاً نوشته‌ام که با رای به ا،اج نمایندگان ایالتی جاستین جونز و جاستین پیرسون، دی-تن موافق نیستم، اگرچه احساس می‌کردم که آنها به دلیل توقف کار قانون‌گذاری در مجلس، نوعی تحریم را تضمین می‌کنند. من صرفاً معتقدم ا،اج باید برای جدی ترین یا تکراری ترین تخلفات باشد. کاری که آنها انجام دادند باید مستحق مجازات های دیگری از توبیخ تا تعلیق امتیازات قانونگذاری بود.

با این حال، پرزیدنت بایدن آنها را به واشنگتن آورد تا از رفتارشان در مورد انتقاد از یک روند قانونی برای جلوگیری از رأی دادن دیگران به اقدامات تجلیل کند. پرزیدنت بایدن معتقد است که از آنجایی که آنها رای کافی برای تضمین کنترل اسلحه نداشتند، در جلوگیری از انجام کار قانونگذاری توسط ا،ریت موجه بودند.

به همین دلیل است که سیاست آمریکا به یک موضوع ساده برای تقویت تبدیل شده است.

رسانه‌ها عمدتاً تناقض پرزیدنت بایدن را نادیده گرفتند که قانون‌گذاران را به خاطر دفاع از دموکراسی با توقف روند قانون‌گذاری تمجید می‌کرد.

نماینده گلوریا جانسون نیز پس از اینکه ادعا کرد که نژادپرستی خالص تنها دلیلی است که او به ،وان تنها سفیدپوست از این سه نفر از ا،اج در امان ماند، مورد تجلیل قرار گرفت. که نادیده گرفته شد تمایزات مطرح شده توسط جانسون و حامیانش در طول این مناظره که بر خلاف جونز و پیرسون، او از بول هورن استفاده نکرد. وکیل او همچنین تاکید کرد که او خود را از معترضان جدا کرده است. تمایزات جانسون باعث شد یکی از اعضا ا،اج را ش،ت دهد، اما جانسون در آن زمان اعلام کرد نتیجه شواهدی از تبعیض ، و نژادپرستی بود: «بسیار واضح است که من یک زن سفیدپوست 60 ساله هستم و آنها دو مرد جوان سیاه پوست هستند. با من به‌،وان یک زن صحبت می‌،د، مرد برایم توهین می‌،د.»

بنابراین، در 6 ژانویه، اگر اعضای جمهوری خواه با هیاهو از این روند جلوگیری می ،د، آیا بایدن از ایستادگی آنها برای دموکراسی تمجید می کرد؟ آیا آن‌ها توجیه می‌شدند که سخنرانان را همان طور که در پردیس‌های کالج انجام می‌دهند، روی زمین فریاد بزنند؟

البته، زم، که جمهوری خواهان از اقدام برای به تعویق انداختن مجلس نمایندگان انتقاد ،د، نانسی پلوسی، رئیس مجلس، صرفا چراغ ها خاموش و میکروفون ها قطع می شوند.

او حق داشت مجلس را به تعویق بیندازد و اعضایی را که می خواستند صندلی را فریاد بزنند، تحمل نمی کرد. اعضای دموکرات بارها به تحریم اعضا به دلیل نقض قو،ن نزاکت و رفتار در زمین پرداخته اند. حتی یکی از رهبران دموکرات با انزجار از چنین رفتاری صندلی را رها کرد:

آیا اگر آن اعضا به «م،عان دموکراسی» تبدیل می شدند؟

با این حال، به نظر می رسد که چنین اختلالاتی در مناظره های اولیه دموکرات ها رخ نخواهد داد: در حال حاضر هیچ مناظره برنامه ریزی شده ای وجود ندارد. فعالان دموکرات اعتراض کرده اند که کمیته ملی دموکرات علیرغم اینکه دو نامزد دیگر در انتخابات مقدماتی شرکت می کنند، هیچ مناظره ای را برنامه ریزی یا برنامه ریزی نکرده است. ناین ترنر و دیگران دارند این موضع را محکوم کرد: «ساده است – من به دموکراسی اعتقاد دارم، بنابراین به بحث و گفتگو اعتقاد دارم. DNC، RNC، و هر حزب ثالث باید همین اعتقاد را به دموکراسی داشته باشند. این یک ایده رادیکال نیست.»

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://jonathanturley.org/2023/04/25/biden-praises-tennessee-legislators-for-standing-up-for-democ،-by-stopping-the-legislative-process/