دسته‌ها
اخبار

ارزیابی تهدید مدرسه – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


به نظر می رسد اخبار فعلی مملو از گزارش های تهدید علیه مدارس است. جست‌وجوی وب‌سایت WRAL برای داستان‌هایی درباره تهدیدات مدارس، حداقل پنج داستان مجزا در مورد تهدیدات علیه مدارس کارولینای شمالی را تنها در ماه می نشان می‌دهد. چگونه مدارس و مجریان قانون می توانند برای پاسخ به تهدیدات علیه ایمنی دانش آموزان و شاید حتی پیشگیری از آن آماده باشند؟ مرکز ملی ارزیابی تهدیدات سرویس مخفی ایالات متحده (NTAC) بیش از 20 سال در مورد این موضوع تحقیق کرده است. نتایج منسجم هستند. مدارسی که ساختار ارزیابی تهدید موثری دارند، شبکه گسترده ای را برای شناسایی مؤثر جوانان در امتداد یک زنجیره نیاز و ارائه طیف وسیعی از پاسخ ها ایجاد می کنند، بهترین موقعیت را برای مق، با تهدیدها و جلوگیری از خشونت مدرسه دارند.

هیچ نمایه ای از یک مهاجم مدرسه وجود ندارد

در سال 2019، NTAC منتشر کرد حفاظت از مدارس آمریکا، مطالعه ای از 41 مورد حمله هدفمند در مدارس K – 12 بین سال های 2008 و 2017. این مطالعه نشان داد که مشخصات فردی مهاجم یا نوع مدرسه ای که در آن حملات رخ داده است وجود ندارد. متعاقباً NTAC 67 توطئه جلوگیری شده توسط دانش آموزان یا دانش آموزان سابق برای حمله به مدارس K-12 را مورد مطالعه قرار داد. نتایج آن مطالعه در سال 2021 منتشر شد جلوگیری از خشونت هدفمند در مدرسه. در حالی که این مطالعات یک نمایه برای افرادی که خشونت مدرسه هدفمند را برنامه ریزی و اجرا می کنند پیدا ن،د، اما برخی از موضوعات مش، را در میان جمعیت توطئه گران و مهاجمان شناسایی ،د. از جمله این موارد است

  • انتقام از نارضایتی ها انگیزه ای رایج بود، به ویژه شکایت از همک،ی ها.
  • مهاجمان و توطئه‌گران معمولاً از سلاح‌های گرمی استفاده می‌،د که در خانه‌هایشان به آن دسترسی داشتند.
  • مهاجمان و توطئه گران اغلب علاقه غیرعادی به موضوعات خشونت آمیز یا پر از نفرت داشتند.
  • مهاجمان و توطئه‌گران معمولاً در خانواده‌ها و تعاملاتشان با همسالان خود، استرس‌زا را تجربه می‌،د.
  • نزدیک به نیمی از توطئه گران و ا،ر مهاجمان نیز قرب، قلدری بودند.
  • مهاجمان و توطئه گران تمایل به نشان دادن رفتارهای نگران کننده قبلی داشتند.
  • مهاجمان و توطئه گران اغلب علائم رو،، رفتاری یا رشدی را تجربه می ،د.
  • بسیاری از توطئه گران و بیشتر مهاجمان سابقه دخالت انضباطی مدرسه را داشتند. بسیاری از توطئه‌گران و مهاجمان نیز قبلاً با مجری قانون تماس داشتند.
  • مهاجمان و توطئه گران تقریباً همیشه قصد خود را برای حمله قبل از حمله برنامه ریزی شده اعلام می ،د.

این مطالعات نشان داد که جوان، که خشونت هدفمند مدرسه را برنامه ریزی و اجرا می ،د، اغلب قبل از طرح حمله به مدرسه، چیزهایی را تجربه می ،د یا رفتارهایی از خود نشان می دادند که مست،م مداخله بود. گزارش ها تاکید می کنند که خشونت هدفمند در مدرسه زم، قابل پیشگیری است که جوامع ابزاری برای شناسایی علائم هشدار دهنده و مداخله در اختیار داشته باشند.

شناسایی و مداخله از طریق مدل ارزیابی تهدید

ارزیابی تهدید مدلی است که سرویس مخفی ایالات متحده به ،وان روش اولیه برای جلوگیری از خشونت هدفمند در مدرسه از زمان خود آن را ترویج می کند. طرح مدارس ایمن (شروع در سال 1999). در سال 2018، NTAC فرآیند هشت مرحله ای زیر را برای ایجاد یک طرح جامع پیشگیری از خشونت هدفمند در افزایش ایمنی مدرسه با استفاده از مدل ارزیابی تهدید.

  • مرحله 1: ایجاد یک تیم ارزیابی تهدید چند رشته ای.
  • مرحله 2: تعریف رفتارهای نگران کننده و ممنوع (در امتداد پیوستاری از دانش آموز، که نیاز به مداخله دارند تا دانش آموز، که سلاح به مدرسه می آورند یا تهدید می کنند یا درگیر خشونت می شوند). از یک آستانه پایین برای مداخله برای شناسایی دانش آموز، که در شرایط پریش، هستند استفاده کنید و زود مداخله کنید.
  • مرحله 3: ایجاد یک مک،سم گزارش مرکزی.
  • مرحله 4: تعیین آستانه مداخله اجرای قانون. اسلحه، تهدید به خشونت، خشونت فیزیکی، یا نگر، در مورد امنیت یک فرد باید فورا به مجریان قانون محلی گزارش شود.
  • مرحله 5: روش های ارزیابی را با استفاده از مجموعه ای از موضوعات تحقیقی ایجاد کنید.
  • مرحله 6: گزینه های مدیریت ریسک را برای کاهش ریسک توسعه دهید. این باید شامل برنامه های مدیریت فردی با منابع و پشتیب، مورد نیاز باشد.
  • مرحله 7: ایجاد و ترویج جو امن مدرسه که روابط مثبت و قابل اعتماد بین پرسنل مدرسه و دانش آموزان را تشویق می کند، کدهای سکوت را ش،ته و به دانش آموزان کمک می کند تا با همسالان و مدرسه ارتباط برقرار کنند.
  • مرحله 8: آموزش برای همه ذینفعان برگزار کنید.

این مدل یک رویکرد پیشگیرانه است که دانش آموزان نگران را شناسایی می کند، خطر آنها را برای رفتار مضر ارزیابی می کند، و استراتژی های مداخله ای را برای مدیریت ریسک اجرا می کند. این گزارش و جلوگیری از خشونت هدفمند در مدرسه گزارش توجه داشته باشید که حذف یک دانش آموز از مدرسه یک برنامه مدیریت ریسک کافی نیست. راهبردهایی برای حفظ ارتباط با دانش آموز، که از مدرسه حذف شده اند مورد نیاز است تا بدانند آیا وضعیت آنها رو به وخامت است یا رفتارهای آنها در حال تشدید است.

اهمیت گزارش دهی تماشاگران

این مجموعه از تحقیقات به طور مداوم بر اهمیت گزارش دهی تماشاگران برای پیشگیری از خشونت هدفمند مدرسه تاکید می کند. را حفاظت از مدارس آمریکا گزارش اشاره می کند که در دو سوم حملات هدفمند مدرسه حداقل یک ارتباط یا رفتار دیگری در مورد قصد حمله مشاهده شده است که توسط تماشاگر گزارش نشده است. را جلوگیری از خشونت در مدرسه گزارش بر ،وم مداخله قبل از رسیدن رفتار به سطح پیامد قانونی و نقش مهمی که همسالان و والدین در توجه و گزارش رفتار ایفا می‌کنند تاکید می‌کند.

NTAC منتشر شد بهبود ایمنی مدرسه از طریق گزارش‌دهی تماشاگران: ابزاری برای تقویت برنامه‌های گزارش K-12 در این ماه برای حمایت از جوامع محلی در اجرای سیستم های گزارش دهی قوی. مجموعه ابزار چندین استراتژی برای تقویت سیستم های گزارش دهی را شرح می دهد، از جمله:

  • با ارائه چندین روش گزارش دهی، مانند پیام متنی یا برنامه تلفن همراه، ایمیل، تماس تلفنی و گزارش دادن به یک بزرگسال مورد اعتماد، دسترسی را بهبود بخشید.
  • ساعات کاری را تنظیم کنید که در دسترس بودن را بهبود بخشد و امکان گزارش خارج از ساعات مدرسه را فراهم کند.
  • استفاده از گزارش محرمانه یا ناشناس را در نظر بگیرید.
  • به گزارش ها به موقع و شفاف و به گونه ای کارآمد، منصفانه و شفاف پاسخ دهید.
  • آموزش هایی را ارائه دهید که آگاهی از سیستم گزارش دهی را افزایش می دهد.
  • با تقویت اعتماد و روابط مثبت، جو مثبت مدرسه را ایجاد کنید.

جعبه ابزار شامل کاربرگ ها و چک لیست هایی است که جوامع محلی می توانند از آنها برای برنامه ریزی یک برنامه گزارش دهی قوی استفاده کنند.

ا،امات کارولینای شمالی

GS 115C-150.51 از دپارتمان آموزش عمومی و مرکز مدارس ایمن‌تر، با همکاری اداره ایمنی عمومی، می‌خواهد یک برنامه خط ایمنی ناشناس را برای دریافت اطلاعات دانش‌آموز در مورد خطرات داخلی یا خارجی برای جمعیت مدرسه، ساختمان‌های مدارس و فعالیت های مرتبط با مدرسه خط نوک باید در سراسر ایالت در دسترس باشد. مدارس متوسطه ،تی موظفند دانش آموزان را در مورد برنامه آگاه کنند و فرصت هایی را برای دانش آموزان فراهم کنند تا در مورد هدف و عملکرد آن بیاموزند. بر اساس وب سایت اداره آموزش عمومی، مرکز NC برای مدارس ایمن از یک برنامه راهنمایی ایمنی دانش آموز ناشناس در سراسر ایالت به نام پشتیب، می کند سیستم گزارش دهی ناشناس چیزی بگویید.

بعلاوه، هیئت حاکمه هر مدرسه متوسطه ،تی باید از خط انعام در سراسر ایالت استفاده کند یا خط انعام ناشناس خود را برای دریافت اطلاعات در مورد خطرات داخلی یا خارجی برای جمعیت مدرسه، ساختمان‌های مدارس و فعالیت‌های مربوط به مدرسه توسعه دهد و راه‌اندازی کند.

بر اساس بیش از دو دهه تحقیق از NTAC در مورد جلوگیری از خشونت مدرسه، این نوع خط راهنمایی یکی از اجزای ساختار ارزیابی تهدید مدل است. از آنجایی که جوامع کارولینای شمالی همچنان با تهدیدات مدرسه دست و پنجه نرم می کنند، منابع زیادی که از NTAC در دسترس است، نقشه راهی برای استراتژی های پژوهش محور برای جلوگیری از خشونت هدفمند در مدرسه ارائه می دهد.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/sc،ol-threat-،essment/