دسته‌ها
اخبار

بندهای شارژ دیرهنگام در معرض خطر هنگام ارزیابی در برابر وام های سررسید نشده – قانون شرکت و شرکت


28 دسامبر 2022

هاپکینز و کارلی


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

تصمیم اخیر دادگاه استیناف ناحیه اول کالیفرنیا، با این حال، اعلام می‌کند که این رویه متداول در جمع‌آوری سود پیش‌فرض ممکن است زم، که در مقابل وام‌های سررسید نشده ارزیابی شود، غیرقابل اجرا باشد. دادگاه در Honchariw v. FJM Private Mortgage Fund, LLC, et al. یک نرخ سود پیش‌فرض را در نظر می‌گیرند که بر اساس مقرراتی مانند آنچه در بالا توضیح داده شد، اعمال می‌شود. وام گیرندگان نتوانستند یک ،ط ماهانه وام تضمین شده توسط املاک را پرداخت کنند. در این سفته، 10 درصد از ا،اط ماهانه پرداخت نشده و نرخ سود پیش‌فرض که نرخ سود پیش از تأخیر اسکناس را 9.99 درصد افزایش می‌دهد، تا زمان رفع نکول یا بازپرداخت کامل اسکناس ادامه خواهد داشت.

وام گیرندگان به دنبال داوری برای ادعای خود مبنی بر اینکه جریمه دیرکرد بر اساس بخش 1671 قانون مدنی کالیفرنیا، مجازاتی غیرقانونی است، خواستند که مقررات مربوط به خسارات منحل‌شده مانند مقررات پرداخت تأخیر را حاکم می‌کند. داور با استدلال وام گیرندگان مخالفت کرد و تقاضای داوری را رد کرد. سپس وام گیرندگان درخواست ،د تا تصمیم داور را لغو کنند، اما باز هم ش،ت خوردند زیرا دادگاه بدوی به این نتیجه رسید که وام گیرندگان نتوانسته‌اند بار اثبات خود را انجام دهند که شرط سود پیش‌فرض یک مجازات نامعتبر است.

با این حال، دادگاه تجدیدنظر مخالفت کرد و دادگاه بدوی را تغییر داد. دادگاه تجديدنظر پس از تشخيص اينكه مفاد خسارات تسويه شده در قراردادهاي غير مصرفي معتبر است، اشاره كرد كه مي‌توان بر اين فرض فائق آمد. دادگاه توضیح داد که سیاست عمومی کالیفرنیا ایجاب می‌کند که خسارات منحل‌شده باید «رابطه معقولی» با خسارت‌های واقعی داشته باشد که طرف‌ها پیش‌بینی می‌کنند که ناشی از نقض توافق باشد. اگر مبلغ خسارت تصفیه شده مطابق با این استاندارد نباشد، جریمه غیرقابل اجرا است.

دادگاه قاطعانه اعلام کرد که نرخ سود پیش‌فرض ارزیابی‌شده در برابر کل مانده پرداخت نشده یک وام سررسید نشده، ،ن معقولی از خسارت واقعی متحمل شده توسط وام‌دهنده به دلیل عدم پرداخت ماهانه را نشان نمی‌دهد. در نتیجه، دادگاه به این نتیجه رسید که چنین نرخ سود پیش‌فرض مجازاتی غیرقانونی است.

این مورد تردیدهای جدی را در مورد اجرای مقررات بسیار متداول شارژ دیرهنگام ایجاد می کند و در نتیجه کاربرد این ابزار قدرتمند را برای تشویق وام گیرندگان به پرداخت به موقع وام خود محدود می کند. در پرتو این مورد، به وام دهندگان توصیه می شود که مفاد شارژ دیرهنگام در سفته خود را مجدداً بررسی کنند. تیم مجرب ما از وکلای حقوق طلبکاران دانش و تخصص لازم برای کمک به این موضوع و سایر موارد مربوط به اسناد وام و اجرای وام را دارند.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: قانون شرکت/تجاری از ایالات متحده

Sandbagging: A Primer

کرامر لوین نفتالیس و فرانکل LLP

در قرن نوزدهم، «روفی‌ها در خیابان‌ها پرسه می‌زدند» و «قرب،ان ناآگاه» را با استفاده از تاکتیکی که «کیسه‌شنی» می‌دانستند سرقت می‌،د: آنها «جوراب‌های ظاهراً بی‌ضرر» را به دست داشتند.

بند اخلاقی چیست؟

حقوق روم

یک بند اخلاقی به طور کلی به کارفرمایان حق انحصاری برای پایان دادن به قرارداد را در صورت انجام رفتاری که ممکن است برای وجهه کارفرما مضر باشد، می دهد.

به‌روزرس، هفتگی ESG – 7 دسامبر 2022

Debevoise & Plimpton

در 6 دسامبر 2022، اعضای جمهوری خواه کنگره نامه ای به مدیران کمیته راهبری برای اقدام اقلیمی 100+ ارسال ،د و به نقش این سازمان در تلاش ها اشاره ،د.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1266016