دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل تهران 09128478662 گروه وکلای یعقوبی-وکیل آگاه

برای پیدا کردن بهترین وکیل ابتدا باید متناسب با موضوع پرونده، به جستجوی وکیل پرداخت. قطعا در هر حوزه‌ای از وکالت، وکیل های بسیاری را می‌توان یافت. معمولا وکلا در سایت‌ها و صفحات شخصی خود خلاصه از فعالیت حرفه‌ای خود را منتشر می‌کند. زمانی که یک دعوای کیفری اتفاق می افتد در صورتی که حضور وکیا در ضروری باشد به دلیل امتناع متهم از پذیرش وکیل و یا در صورت نداشتن بضاعت مالی برای این کارف دادگاه برای دفاع از حق متهم یک وکیل تسخیری انتخاب می کند.

  • خانم مونا ترابی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز هستند که در زمینه وکالت بیشتر از 10 سال سابقه موفق دارند و می توان گفت که از موفق ترین وکلای ایرانی هستند.
  • شما برای مراجعه به دفاتر وکالت میتوانید در صورت داشتن تلفن دفاتر وقت قبلی بگیرید و یا به صورت حضوری وقت بگیرید و اگر در برخی موارد بعضی وکلا وقت ازاد داشته باشند میتوانید بدون وقت قبلی مراجعه کنید.
  • بهترین نماینده حقوقی کیفری کسی است که علاوه بر تخصص به این حوزه صبر و تحمل و پشتکار لازم برای پیگیری پرونده های کیفری را داشته باشد.
  • در اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده‌ است که در همه دادگاه‌ ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود.

ویژگی بعدی که مهم است، توضیحاتی است که وکیل در جلسه مشاوره به مراجعه کننده می گوید. یعنی به دلیل دریافت حق الوکاله مراجعه کنندگان را وارد دعاوی حاشیه ای نکند. یک وکیل موظف است تا تمامی جوانب را توضیح دهد و افراد را کاملا آگاه کند و بعد از ارائه توضیحات اگر فرد قبول کرد، وکالت پرونده را برعهده بگیرد. وکیل پایه دو اجازه شرکت در محاکم حقوقی پرونده های مالی کمتر از 250 میلیون و همچنین خواسته های غیر مالی به جز اصل نکاح، طلاق، اثبات نسب و نفی نسب را دارد.

بهترین وکیل قتل در تهران

اگر کاری انجام پذیر نیست و یا از همان اول واضح و روشن است که به نتیجه لازم نمی رسد پس بهتر است که وکیل وانمود نکند که درست خواهد شد و یا قول بیهوده به موکل ندهد. بهتر است از ابتدا نتیجه کار را همانطور که می بینید به موکل خود اعلام کنید و لزومی ندارد که در ابتدا قول برنده شدن صد در صدی را به او بدهید. اگر همه‌ی ما قبل از امضای هر قرارداد و یا قول و قرار با یک وکیل خوب و آگاه به مسائل مشورت کنیم نه تنها خیالمان از انجام درست و دقیق امورات قضایی راحت می‌شود بلکه از بروز جرائم و رخدادهای احتمالی آتی نیز جلوگیری می‌کنیم. یک وکیل متخصص و ماهر میتواند روند پرونده را به طور کلی تغییر دهد و موفقیت در پرونده را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر در بین دوستان و آشنایان، فردی تجربه خوبی از وکیلی را داشته است، می‌توانید از او کمک بگیرید و از او بخواهید اطلاعات آن وکیل را به شما دهد. حق استفاده از وکیل تسخیری در جرایم سنگین که مجازات‌های جدی دارد درنظر گرفته شده است.

توهین به مقام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام رهبری

شما برای مراجعه به دفاتر وکالت میتوانید در صورت داشتن تلفن دفاتر وقت قبلی بگیرید و یا به صورت حضوری وقت بگیرید و اگر در برخی موارد بعضی وکلا وقت ازاد داشته باشند میتوانید بدون وقت قبلی مراجعه کنید. دیدار با وکیل بیشتر اوقات از طریق هماهنگی قبلی امکان پذیر است که بازهم این امر به تصمیم وکیل شما بستگی دارد. باید توجه داشته باشید که جرم هایی که در خصوص مواد مخدر ایجاد شده اند بسیار زیاد و مختلف و متعدد هستند و جزئیات مختص به خود را دارا می باشند.

بهترین وکیل در تهران

دفتر وکالت تهران در موسسه حقوقی حامیان عدالت با بهره گیری از تخصص و تجربه بهترین وکلای خود، بهترین خدمات خود را به مشتریان خود ارائه می دهد. در موسسه حقوقی حامیان عدالت شما می توانید از تخصص وکلایی که در تهران هستند استفاده کنید و از بهترین وکلای تهران که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما فعالیت می کند در تهران مشاوره بگیرید. برای اطلاع از نحوه دریافت مشاوره از وکلای معرفی شده در این سایت، با شماره تلفن وکیل تماس بگیرید.