دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل شیراز سجاد محمدی وکیل پایه یک دادگستری در شیراز-وکیل آگاه

لیست وکلا کانون وکلا شهرستان شیراز​​​ شامل نام نام خانوادگی تلفن همراه تلفن دفتر و آدرس دفتر آن ها بوده و برای مشاهده لیست کامل متن مقاله را مطالعه نمایید. تا اینکه محتمل است عوارض دراثر از خود درمانی مدت ها بعد اینگونه نمایان شده و چه بسا منجر به مرگ شوند. تنها وارد شدن در مسیر گیر و دار های حقوقی اینگونه به همین فرم است.

  • در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در شیراز فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است.
  • بدون شک همه ما در زندگی خود حداقل یک بار دچار مسائل و دعاوی حقوقی شده ایم که به دلیل عدم مشورت با وکیل پایه یک دادگستری در شیراز مشکلات زیادی نیز به دنبال داشته است.
  • وی موفق به کسب رتبه اول دانشکده حقوق در ورودی سال 1375 شیراز گردیده است.
  • یک وکیل خوب در شیراز وکیلی است که بتواند سریع ترین و کم هزینه ترین راه را برای موکلش بیابد.

امیرفتح پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای برخورد و رفتار در شآن موکلین خویش، فن بیان و نفوذ کلام عالی وکیل، پایبند به زمان در حل مشکلات پرونده موکلین خویش، دارای 18 سال سابقه وکالت در تمامی زمینه‌های دعاوی خانوادگی، ملکی، کیفری، حقوقی و غیره می‌باشد. با توجه به سابقه درخشان وی در این چندین سال وکالت، می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای شیراز و به عنوان و … معرفی کرد. دارای دکترای حرفه‌ای حقوق عمومی بوده و دارای پروانه وکالت از قوه قضاییه به شماره پروانه 5882 است. وکیل فتح‌پور عضو هیات منصفه مطبوعات بوده و در زمینه پرونده‌های امنیتی و جرایم کلان اقتصادی قبول وکالت می‌نمایند. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در شیراز فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری شیراز، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه شیراز باشند.

هتل پارسیان شیراز

یکی از دغدغه های افراد، پیدا کردن یک وکیل متخصص در حوزه مربوط به پرونده می باشد. وکیل های مجرب و متخصص بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام در هر شهری مشغول به فعالیت هستند و دارای سوابق درخشان هم می باشند. برای جستجوی این وکلا و تحقیق و بررسی میتوان به سایت وکیل از ما مراجعه کنید و یا از افراد قابل اعتماد شروع کرد مانند دوستان، آشنایان و افرادی که قبلا پرونده هایی مشابه پرونده شما داشته اند. امروزه دعاوی حقوقی یکی از مسائلی است که هر فردی حداقل یک بار در زندگی خود درگیر آن شده است. از آنجایی که قوانین و مقررات حقوقی بسیار پیچیده هستند؛ حل و فصل آن ها به تنهایی و بدون مشورت با افراد حرفه ای و خبره، بسیار مشکل است.

وکیل مطالبه طلب در شیراز

جدول زیر نمایش دهنده لیست وکیل پایه یک دادگستری در شیراز و مشاوره حقوقی شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد؛ با کلیک بر روی نام آن ها شرح خدمات و سوابق آن ها را مشاهده نمایید. علی اصغر فدایی وکیل پایه یک دادگستری و دارای سابقه در کانون وکلا می باشند که حوزه فعالیتی ایشان با شماره پروانه 2773 در شهر شیراز بوده و به عنوان یکی از بهترین وکیل در شیراز شناخته شده می باشند. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر شیراز مشغول به فعالیت است و سابقه موفقیت در پرونده های وکالتی در حوزه های مختلف را به عهده داشته است. ایشان در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده ، ملکی و غیره قبول دعاوی را به عهده داشته است. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سابقه طولانی در زمینه وکالتی داشته و توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم داشته باشد. آقای مهدی خورشیدی در زمینه دعاوی کیفری، ملکی، ثبتی، خانواده و غیره تخصص و مهارت دارد و به عنوان بهترین وکیل در شیراز همچنان در حال فعالیت می باشد.

داشتن وکیل خوب و یک مشاور حقوقی باتجربه و ماهر برای طلاق در طول جریان یک پرونده حقوقی به خصوص دعاوی خانواده و طلاق با توجه به اینکه در حصول نتیجه به نفع شما قطعاً تاثیر مثبت خواهد گذاشت، از شدت آلام و اثرات سوء آن خواهد کاست. داشتن وکیل خوب طلاق به کمی توجه و دقت و آگاهی و شناخت و البته کمی هم شانس نیاز دارد. غلامحسین خلیفه وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی می باشند که علاوه بر حوزه فعالیت در استان فارس مشاوره غیر حضوری به تمام نقاط ایران نیز دارند و به عنوان کارشناس و مشاور حقوقی کسب و کار نیز فعالیت می کنند.

ایشان در زمینه پرونده های کلاهبرداری، خیانت در امانت، دعاوی مستاجر و موجر، حق کسب و پیشه، فروش مال غیر، دعاوی شهرداری، مصادره اموال، دعاوی بانکی، انحصار وراثت، جرایم رایانه ای، جرایم پزشکی، سقط غیر قانونی جنین، قتل، آدم ربایی، اسیدپاشی و … فعالیت می کنند. وکیل قزلباش آماده ارائه خدمات حقوقی به کلیه شهروندان شهرهای استان فارس از جمله؛ شیراز، کوار، مرودشت و … است. شما همچنین میتوانید بیش از صد ها مورد از دفاتر وکالت و مشاوره حقوقی معتبری که در شیراز مشغول به فعالیت می باشند را در سایت پی جو مشاهده کرده و دفتر وکالت و مشاوره حقوقی مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مدنظر شما می باشد را انتخاب کنید. در این مقاله سعی کردیم مطالب مفیدی در رابطه با وکیل و وکالت در اختیار شما قرار دهیم و سایت وکیل چی 10 تا از بهترین وکیل در شیراز را به شما معرفی کرد تا به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید. در صورتی که هر گونه به هر گونه مشاوره حقوقی برای حل مسائل و مشکلات خود نیاز دارید می توانید آن را با هر کدام از وکیل های ذکر شده در سایت در میان بگذارید.