دسته‌ها
اخبار

خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


WRAL گزارش می دهد اینجا در مورد بازسازی در آزمایشگاه جنایی ،تی. بازسازی‌ها که با بودجه 5 میلیون دلاری پشتیب، می‌شوند، شامل «طراحی جدیدی برای بخش دارو، شیمی و سم‌شناسی» است که فضای بیشتری را برای تحلیلگران و کارهای علمی فراهم می‌کند. ایده این است که گردش کار را بهبود بخشد و عقب ماندگی ها را کاهش دهد – هدفی که تقریباً همه می توانند روی آن توافق کنند. برای اخبار بیشتر به خواندن ادامه دهید.

آیا زنگ در می‌تواند تیراندازی «ایستادگی» را توجیه کند؟ این تیتر است این مقاله AP، که بر تیراندازی در میسوری به رالف یارل 16 ساله توسط اندرو لستر 84 ساله تمرکز دارد. ظاهراً یارل ساعت 10 شب زنگ خانه لستر را در حالی که به اشتباه سعی می کرد خواهر و برادر کوچکترش را از خانه اشتباهی بردارد، به صدا درآورد. لستر یارل را دید که دستگیره در را می کشید و فکر کرد که می خواهد وارد شود. بدون اظهار نظر خاص در مورد هیچ مورد خاص، من می روم بیرون و می گویم که نه، به صدا درآوردن زنگ خانه ،ی، به خودی خود مجازات اعدام ندارد.

اتهامات قتل عمد علیه بالدوین رد شد. AP گزارش می دهد اینجا که “دادستان اتهام قتل غیرعمد علیه الک بالدوین را در تیراندازی مرگبار سال 2021 به یک فیلمبردار سر صحنه فیلم وسترن “زنگ” رد خواهند کرد.” اتهامات ناظر تسلیحات فیلم همچنان در انتظار است. دادستان ها اعلام ،د که «[n]حقایقی آشکار شد که مست،م تحقیقات بیشتر و تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی است، و نشان داد که تحقیقات ادامه دارد و به طور بالقوه می‌توان اتهامات را در آینده مجدداً تشکیل داد.

تیم پزشکی مارادونا با اتهامات جنایی محاکمه می شود. ESPN این داستان را منتشر کرده و گزارش می دهد که “یک دادگاه تجدید نظر آرژانتین تایید کرده است که هشت متخصص بهداشت به دلیل نقش ادعایی خود در مرگ دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال، محاکمه خواهند شد.” متخصصان شامل یک جراح مغز و اعصاب و یک روانپزشک هستند. آنها به “قتل ساده با بی اعتنایی عمدی” متهم شده اند و طبق این ماده “در صورت مجرم شناخته شدن ممکن است بین 8 تا 25 سال زندان محکوم شوند.” به نظر می رسد مسئله اساسی این است که آیا پرسنل پزشکی به درستی وضعیت سلامتی مارادونا را در ساعات منتهی به مرگ او تحت نظر داشتند یا خیر.

قبض نمایش را بکشید. سرانجام، H673 در مجمع عمومی این هفته معرفی شد. این قانون یک قانون جدید ایجاد می‌کند که «سرگرمی زنده بزرگسالان» را شامل می‌شود که شامل رقصنده‌ها و «جعلان زن یا مردی می‌شود که سرگرمی‌هایی را ارائه می‌کنند که برای علاقه‌مندی‌ها جذاب است». انجام چنین سرگرمی هایی در اموال عمومی یا در حضور یک ،دسال ممنوع است. تخلف یک جنایت ک، A1 است و تخلف دوم جنایت است. من تصور می‌کنم که ممکن است در مورد اینکه آیا یک جعل مرد یا زن خاص به یک علایق محرمانه توجه می‌کند، اختلاف نظر قابل‌توجهی وجود داشته باشد.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-655/