دسته‌ها
اخبار

درآمد 25 میلیونی با تولید اسکاچ اسکاج بافی + فیلم | ایران کاپ

درآمد 25 میلیونی با تولید اسکاچ اسکاج بافی + فیلم | ایران کاپ

شغلی مناسب برای همه به خصوص قشر جوان و خانمهای خانه دار با سرمایه کم صاحب شغلی مناسب با درامد مناسب گردید.مشاوره رایگان .با ما تماس بگیرید پشیمان نمیش …. یک دستگاه بفت اسکاج تفلون شوی کبریتی ( کار کرده ) به فروش میرسد …. این دستگاه بسیار کم کاره، حدود چهار روز کار کرده، تقریبا سه ماهه که استفاده نشده، هم سیم می بافه هم زری، قیمت نوی این دستگاه ۶۵۰۰۰۰۰ تومن، اما من با خ …. برق مصرفی دستگاه تک فاز بوده و حداقل فضای لازم برای کار ۸ الی ۹ متر مربع می باشد که حتی در محیط حیاط و پارکینگ منزل نیز میتوان قرار داد.

  • دستگاه اسکاچ بافی در صنایع نساجی مدل‌های مختلفی دارد که می‌توانید بر اساس نیازتان هر مدل را که خواستید انتخاب کنید.
  • برخی از اسکاج های سیمی که در داخلشان از ابر پر شده است هم تولید می شود که از نظر کارایی تفاوت چندانی با نوع اول خود ندارد و برای تمیز کردن کثیفی سرسخت مورداستفاده قرار می گیرد.
  • استفاده از بهترین دستگاه تولید اسکاج مزیت های قابل توجه ای برای شما به همراه دارد به همین جهت است که در حال حاضر به طور گسترده ای توسط برندهای مختلف تولید و روانه بازار می شود.
  • انچه ک این اسکاج را خاص تر جلوه می دهد این است که اسکاج خورشیدی هم زمان نقش چند اسکاج را در خانه ی شما ایفا می کند.

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از دستگاه تولید اسکاچ آن است که می‌توانید با استفاده از آن به دلخواه محصولاتی متنوع با طرح‌های مختلف تولید کنید. البته تنوع تولید شما بستگی به نوع دستگاه تولید اسکاچ دارد. دستگاه تولید اسکاچ و سیم ظرفشویی در مشهد . دستگاه تولید سیم … با روزانه ۹ساعت کار در منزل صاحب شغلی مستقل شوید.تامین مواد اولیه .

تجهیزات آزمایشگاهی تست مواد اولیه و محصولات پلیمری

کارمندان ، بازنشستگان ، دانشجویان ، خانم های خانه دار و حتی جوانان جویای کار می توانند با یک سرمایه کم و قیمتی استثنایی صاحب یک تولیدی پر درامد بشوند. ساخت و فروش دستگاه ماشین آلات ابر و اسفنج را از ما بخواهید شرکت لایق به عنوان تولید کننده دستگاه های ابر و اسفنج اقدام به فروش خط تولید ابر و اسفنج با طر… دستگاه تولید اسکاج دوکاره .زربافت و سیم بافت .با قابلیت تبدیل به جوراب باف .همراه دستگاه پرس ان .تک فاز .مناسب برای استفاده در عر مکان .همراه لوازم مص …. درآمدی عالی با دستگاه اسکاج زنی-شغلی دائمی درآمد تضمینی, درآمد بالا کار در منزل, اسکاچ خورشیدی, آموزش رایگان, زر اسکاچ, دستگاه پرس . امروز فروشگاه های اینترنتی کار خرید انواع اسکاج خورشیدی و البته دستگاه تولید! آن را برای شما آسان کرده و شما با پرداخت همان!

دستگاه اسکاج بافی مشهد

قیمت دستگاه اسکاج بافی دست دوم دیوار. فروش عمده اسکاج فله به صورت اینترنتی — پاک گستران خرید و فروش اسکاج فله اینترنتی از هم اکنون شروع شده است. قیمت دستگاه اسکاج بافی دست دوم دیوار کرج، استان البرز. ساخت و فروش دستگاه پرس اسکاچ و دستگاه تولید سیم ظرفشویی در شرکت آرمان تجارت آسیا.

فروش سوپر مارکت ها به مصرف کننده نهایی باز هم بسته به منطقه جغرافیایی از ۱۰۰۰تا ۲۵۰۰ تومان بسته به نوع محصول و کیفیت آن متغیر است. که چرخ دنده سیلندر دستگاه را میچرخواند یک دینام مستقیم گذاشته اند تا سیلندر را به حرکت در آورد همچنین برای تغیرر سرعت بافت اینورتور هم به دستگاه اسکاج بافی اضافه شده است.. هم در پارکینگ و در شهرهای بزرگ و کوچک قابل اجراست.. تولید از شما و تامین مواد اولیه با قیمت کارخانه از ما. کاری تمیز بدون بو و بدون آلودگی و کم سر و صدا. یک دستگاه جوراب بافی به قیمت مناسب در منطقه ماهشهر بفروش میرسد ….