دسته‌ها
اخبار

دوشنبه، 1 مه 2023 – چقدر جذاب


دوشنبه 1 می 2023

انتظار می‌رود در جریان رسیدگی به اخلاق دیوان عالی، درگیری حزبی رخ دهد. جمهوری خواهان در کمیته قضایی سنا، فشار دموکرات ها برای یک کد اخلاقی را به ،وان حمله به کلارنس توماس ترسیم کرده اند. مایکل ماک،ون از رول کال دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 22:08 توسط هوارد باشمن



“دیسانتیس قانون مجازات اعدام فلوریدا را گسترش می دهد و دادگاه عالی ایالات متحده را به چالش می کشد”: تیم کریگ از واشنگتن پست این گزارش.

نوشته شده در 22:06 توسط هوارد باشمن



سنا کرسی آنتونی جانستون را در دادگاه استیناف حوزه نهم تایید کرد: اداره اطلاعات عمومی کشور دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه نهم صادر شده این خبر امروز.

عصر امروز مجلس سنای آمریکا تایید کرد آنتونی جانستون به یک صندلی در مدار نهم توسط با 49 رای موافق در مقابل 45 رای مخالف.

نوشته شده در 21:46 توسط هوارد باشمن



«کوین‌بیس، صنعت کریپتو امیدوارند دکترین جدید دادگاه عالی گلوله نقره‌ای باشد»: آلیسون فرانکل “در مورد پرونده” از رویترز است این پست.

نوشته شده در ساعت 21:40 توسط هوارد باشمن



«هجوم «اخلاق» به دادگاه عالی؛ دموکرات‌ها می‌خواهند کنترل سیاسی بیشتری بر قضات به دست آورند». این سرمقاله در نسخه روز سه شنبه وال استریت ژورنال منتشر خواهد شد.

نوشته شده در 21:37 توسط هوارد باشمن



“دادگاه عالی پرونده ای را اتخاذ می کند که می تواند قدرت آژانس را برای تنظیم تجارت محدود کند به نظر می رسد ا،ریت منصوب شده توسط جمهوری خواهان دادگاه آماده است تا مجدداً از اختیارات ،ت اداری برای صدور قو،ن برای اقتصاد خلاص شود”. چارلی ساویج از نیویورک تایمز این گزارش.

رابرت بارنز از واشنگتن پست گزارش می دهد که “دیوان عالی پرونده ای را می پذیرد که اختیارات آژانس های فدرال را به چالش می کشد. محافظه‌کاران مدت‌هاست که می‌خواهند پیشینه‌ای را که به ،وان دکترین شورون شناخته می‌شود، لغو کنند

جس براوین از وال استریت ژورنال گزارش می دهد کهدیوان عالی در مورد سابقه ای که به آژانس های فدرال مزیت شک و تردید را می دهد، تجدید نظر خواهد کرد. پرونده بعدی به اصطلاح به احترام شورون می پردازد که محافظه کاران با آن مخالفت کرده اند

جان فریتز از USA Today مقاله ای با ،وان “چگونه یک گروه از ماهیگیران شاه ماهی ممکن است دادگاه عالی را به قدرت ،تی وادار کنند

و ال، سویر و استفن دینان از واشنگتن تایمز گزارش می دهند که “دیوان عالی برای بررسی اینکه آیا آژانس های فدرال قدرت بیش از حد دارند یا خیر، پرونده را بررسی می کند

نوشته شده در 21:34 توسط هوارد باشمن



«بی نظمی در دادگاه: تأثیر دیوان عالی دابز یک سال بعد نشت.» کائلان دیز از واشنگتن اگزمینر دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:03 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«سنا این هفته جلسه دادرسی اخلاقی دیوان عالی خود را برگزار می‌کند – بدون هیچ قاضی»: ریچل تریزمن داشت این بخش صوتی در پخش امروز “نسخه صبحگاهی” NPR.

ارسال شده در ساعت 13:00 توسط هوارد باشمن



«قضات قدرت بیش از حد دارند. طوفان رسوایی‌های اخلاقی در دیوان عالی و دادگاه‌های فدرال پایین‌تر، نشانه‌ای از یک مشکل ریشه‌دارتر است». مولی کلمن دارد این پست در Balls and Strikes.

نوشته شده در ساعت 12:50 توسط هوارد باشمن



«کرکلند از زم، که کلمنت چپ کرد، در جلسه دادگاه عالی غایب بود. قاضی استار در ،وج از شرکت پرونده هایی را با خود برد. کرکلند در انتقال قانون بزرگ تنها نیست: لیدیا وی، و کیمبرلی استرابریج رابینسون از قانون بلومبرگ دارند این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:45 توسط هوارد باشمن



«آلیتو اشتباه می کند. حمله به دادگاه عالی چیز جدیدی نیست.» استاد کوین کروزه دارد این انشا آنلاین در قانون بلومبرگ.

نوشته شده در ساعت 12:40 توسط هوارد باشمن



«آناتومی یک کمپین افشاگری واشنگتن پست؛ این رو،مه ادعا کرد که قاضی محافظه کار متیو کا،ماریک اخلاق قانونی را نقض کرده است. کارشناسان اخلاق خلاف این را می گویند: آرون سیباریوم از The Wa،ngton Free Beacon دارد این گزارش.

نوشته شده در 11:32 توسط هوارد باشمن



به لیست سفارشات امروز دسترسی پیدا کنید دیوان عالی آمریکا: در این لینک. دادگاه در دو مورد اجازه تجدید نظر داد.

نوشته شده در ساعت 9:31 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/01/#203523