دسته‌ها
اخبار

مزایای تبدیل عنوان اجاره متقابل شما به مالکیت آزاد – قانون زمین و کشاورزی


02 مه 2023

کاول لیچ


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

اجاره متقابل چیست؟

اجاره متقابل نوعی از مالکیت ملک است که در آن چندین طرف مالک یک قطعه زمین در سهام ت،یم نشده هستند. هر یک از طرفین حق انحصاری استفاده از بخش‌های خاصی از زمین (مثلاً خانه و باغ شما) و حقوق مش، در مورد سایر ،مت‌ها (ی،ی مسیر مش،) را دارند، همانطور که در قرارداد اجاره که بر روی ،وان ثبت شده است، تعیین شده است.

اجاره های متقابل در ابتدا در دهه 1960 به ،وان یک راه حل عملی برای محدودیت های اعمال شده در ت،یم زمین در آن زمان ایجاد شد. متأسفانه، اجاره نامه های متقابل چالش های دیگری را برای صاحبان املاک ایجاد کرده است، از جمله: اختلافات بین همسایگان، ارزش پایین املاک، مشکل فروش، عوارض بیمه، و مسائل مربوط به «عقیده مالکیت».

اغلب مشتریان از ما می پرسند که آیا ،وان اجاره متقابل را می توان به ،وان متعارف تر “حق آزاد” تبدیل کرد. پاسخ مثبت است، و ما به مشتریان زیادی برای انجام این کار کمک کرده ایم. ما مزایا و فرآیند را در زیر بیان می کنیم.

فواید

تبدیل ،وان اجاره متقابل شما به ،وان مالکیت آزاد (“هزینه ساده”) می تواند مزایای قابل توجهی داشته باشد، از جمله:

  1. افزایش کنترل: با داشتن مالکیت آزاد، کنترل کاملی بر دارایی خود دارید. این به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به دریافت رضایت کتبی از همسایگان خود یا نیاز به بررسی مجدد «طرح آپارتمان‌های متقابل» برای نشان دادن صحیح تغییراتی که شما (یا مالک قبلی) ایجاد کرده‌اید، به ملک خود اضافه یا تغییر دهید.

  2. اجتناب از ،اوین معیوب: «،اوین معیوب» زم، اتفاق می‌افتد که مالکان اجاره متقابل، بدون به‌روزرس، «طرح آپارتمان‌ها» برای نشان دادن درست تغییرات، اضافات یا تغییراتی در ملکی ایجاد کرده‌اند. فروش املاک متقابل اجاره ای با ،اوین معیوب ممکن است سخت تر باشد زیرا ،یداران نمی خواهند خطرات یا هزینه های اضافی مربوط به رفع مشکلات ،وان را متقبل شوند. بانک‌ها و بیمه‌گران اغلب محدودیت‌های بیشتری را برای درخواست‌های وام برای املاک اجاره متقابل معیوب برای ،یداران اعمال می‌کنند. هنگامی که یک ،وان آزاد دارید، می تو،د از این مشکل پرهزینه به طور کلی جلوگیری کنید.

  3. کاهش خطرات: مالکیت متقابل اجاره می تواند پیچیده باشد و شامل مسئولیت های مش، بین مالکان همسایه باشد. با تبدیل ملک متقابل اجاره ای خود به مالکیت آزاد، می تو،د این خطرات را کاهش دهید و از اختلاف با همسایگان اجاره ای متقابل خود بر سر نگهداری مش،، بیمه و استفاده از مناطق مش، جلوگیری کنید.

  4. ارزش افزایش یافته: عموماً دارایی‌های دارای مالکیت آزاد، مطلوب‌تر و در نتیجه باارزش‌تر از املاک اجاره متقابل در نظر گرفته می‌شوند، زیرا شما کنترل کاملی بر ملک دارید. ،یداران بالقوه نیازی به نگر، در مورد پیچیدگی های مالکیت متقابل اجاره یا هرگونه مشکل ،وان معیوب ندارند. این می تواند فروش املاک آزاد را آسان تر کند.

روند

برای تبدیل ،وان اجاره متقابل خود به ،وان مالکیت آزاد (“هزینه ساده”) باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. با همسایگان خود صحبت کنید: اولین قدم این است که در مورد تبدیل پیشنهادی با همسایگان اجاره متقابل خود بحث کنید. همه مالکان اجاره متقابل باید با تبدیل موافقت کنند زیرا همه دارایی های آنها به طور همزمان به مالکیت آزاد تبدیل می شود. این فرآیند ممکن است نیاز به مذاکره با سایر مالکان داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که همه با این فرآیند راحت هستند و در مورد نحوه ت،یم هزینه ها توافق حاصل شده است.

  2. جذب نقشه بردار: هنگامی که توافق با همسایگان اجاره متقابل شما به دست آمد، باید یک نقشه بردار را استخدام کنید تا رضایت بخش فرعی را به دست آورید و طرح بررسی جدید را برای تعیین مرزهای ،اوین ساده هزینه جدید تهیه کنید.

  3. کارهای فیزیکی کامل: پس از دریافت رضایت بخش فرعی و طرح بررسی، باید هر گونه کار فیزیکی مورد نیاز شورا را همانطور که در رضایت بخش زیرمجموعه ذکر شده است تکمیل کنید. این می تواند شامل مواردی مانند نصب کنتورهای آب مجزا برای هر ملک، ایجاد تغییراتی در مسیر ورودی، یا نصب زیرساخت برای سایر خدمات مش، باشد. پس از تکمیل کارها، برای ادامه تبدیل، باید علامت شورا را دریافت کنید.

  4. با وکیل خود صحبت کنید: شما باید در مراحل اولیه با وکیل خود در مورد برنامه های تبدیل خود صحبت کنید. وکیل شما در موارد زیر کمک خواهد کرد:

    1. بررسی رضایت منبع، طرح بررسی، و ،اوین اجاره متقابل فعلی؛

    2. ساده ، فرآیندها با نقشه بردار خود و وکلای همسایگان؛

    3. پیش نویس تسلیم قراردادهای متقابل موجود؛

    4. تهیه پیش نویس حق ارتفاق جدید بین مالکان و همکاری با شورا و سایر ارائه دهندگان خدمات برای اخذ هرگونه حق ارتفاق دیگری که طبق رضایت بخش فرعی لازم است.

    5. معامله با بانک خود به منظور تخلیه وام مسکن موجود از ،وان اجاره متقابل شما و ثبت رهن جدید بر ،وان مالکیت آزاد جدید؛

    6. ارسال تمام اطلاعات مورد نیاز به Land Information New Zealand (LINZ) برای به دست آوردن ،اوین مالکیت آزاد جدید.

  1. وام مسکن خود را به روز کنید: اگر ملک شما وام مسکن دارد، بانک شما باید از قصد شما برای تبدیل ملک به مالکیت آزاد مطلع شود. بانک باید با تبدیل موافقت کند و موافقت خود را با تخلیه وام مسکن موجود در ،وان اجاره متقابل و ثبت وام مسکن جدید بر ،وان مالکیت آزاد جدید اعلام کند. همچنین باید پس از انتشار ،اوین جدید پوشش بیمه خود را به روز کنید.

هزینه ها

هزینه‌های مربوط به تبدیل ،وان اجاره متقابل شما به ،وان مالکیت آزاد وجود دارد، از جمله: هزینه‌های بررسی، هزینه‌های موافقت شورا، هزینه‌های قانونی، و هزینه‌های تکمیل هر کار فیزیکی مورد نیاز.

شما باید سعی کنید و با همسایگان خود که اجاره متقابل دارند به توافق برسید تا این هزینه ها را با توجه به منفعت همه مالکان در تبدیل املاک خود به ،اوین ملکی مطلوب تر، ت،یم کنید. مالکان اجاره متقابل باید هزینه های تکمیل تبدیل اجاره متقابل را با مزایای بسیاری که در بالا ذکر شده است، بسنجند.

چگونه Cavell Leitch می تواند کمک کند

Cavell Leitch دارای یک تیم مجرب از کارشناسان حقوق مالکیت است که می توانند در مورد تبدیل اجاره متقابل به مالکیت آزاد شما کمک کنند. ما به بسیاری از مشتریان با این تبدیل ها کمک کرده ایم، بنابراین راهنمایی و پشتیب، لازم برای تکمیل کارآمد و مقرون به صرفه کار قانونی مورد نیاز را ارائه خواهیم کرد.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: املاک و مستغلات و ساخت و ساز از نیوزلند


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1310182