دسته‌ها
اخبار

سه برنامه ریزی املاک سلبریتی ها با شکست مواجه شدند


فقط به این دلیل که شما ثروتمند و مشهور هستید به این م،ی نیست که در مورد برنامه ریزی املاک، مجوز دریافت می کنید. حتی افراد مشهور با قدرت ستاره ای بزرگ، زم، که موفق به ایجاد یک طرح اولیه املاک نمی شوند، خود، خانواده و دارایی های خود را در معرض خطر قرار می دهند.

یکی از بزرگترین اشتباهات سلبریتی نداشتن وصیت نامه معتبر است. خوشبختانه، این نیز یک اشتباه ساده برای اجتناب است. بیایید نگاهی دقیق‌تر به برخی از مشکلات برنامه‌ریزی املاک افراد مشهور بیندازیم و بیاموزیم که وقتی ،ت به خواسته‌های نهایی‌تان می‌رسد، چه کارهایی را نباید انجام دهید.

شاهزاده: بدون اراده

در سال 2016، شاهزاده به طور ناگه، بدون وصیت از دنیا رفت. این خواننده هنگام مرگ ازدواج نکرده بود و فرزندی نداشت. او ملکی به ارزش میلیون ها دلار را پشت سر گذاشت.

چون شاهزاده وصیتی نداشت، بدون وصیت مرد. بر اساس قو،ن بی وصیت مینه سوتا، نزدیکترین اقوام بازمانده دارایی متوفی، ی،ی همسر، فرزندان و فرزندان والدین (که دومی خواهر و برادر متوفی و ​​فرزندانشان هستند) را به ارث می برند.

تنها وارثان پرینس خواهر و برادر و فرزندانشان بودند. اما این امر باعث نشد که بسیاری از افراد به ،وان “افراد علاقه مند” مطرح شوند. به دلیل مسائل مربوط به ارزش، مالیات، و اختلافات بین خدمات درآمد داخلی و مدیران املاک، حل و فصل دارایی پرنس شش سال طول کشید.

حتی اگر یک ستاره پاپ برنده گرمی نیستید، باید اراده داشته باشید. اگر برای خودتان نیست، این کار را برای عزیزانتان انجام دهید. در غیر این صورت، مانند وارثان پرینس، ممکن است یک فرآیند طول، و گران قیمت وثیقه را تحمل کنند و مشمول مالیات های سنگین بر دارایی و ارث شوند.

با تهیه وصیت نامه خود، می تو،د گزینه هایی را برای به حداقل رساندن مالیات ها بررسی کنید، مجری یا نماینده ای را برای اداره دارایی خود انتخاب کنید، انتخاب کنید که چه ،ی دارایی شما را می گیرد (و سایرین را از ارث بردارید)، و خطر چالش های قانونی برای اراده خود را کاهش دهید.

هیث لجر: وصیت نامه منسوخ شده

هنگامی که هیث لجر در سال 2008 درگذشت، وصیت نامه ای داشت که نیمی از دارایی خود را به پدر و مادرش و نیمی دیگر را به دو خواهرش واگذار کرد. دوست دختر لجر در آن زمان، میشل ویلیامز، دخترشان ماتیلدا را سه سال قبل در سال 2005 به دنیا آورد.

اما لجر قبل از مرگ وصیت نامه خود را به روز نکرد. طبق قانون نیویورک، جایی که لجر در آن اقامت داشت و درگذشت، الف فرزندی که پس از اجرای آ،ین وصیت پدر و مادر متولد می شود مستحق بخشی از دارایی است حتی اگر در وصیت نامه پیش بینی نشده باشد یا ذکر نشده باشد. اما دختر لجر باید رابطه قانونی والدین و فرزند را مانند اثبات پدری برقرار کند و ادعای مالکیت پدرش کند.

در این مورد، هیچ یک از اینها ضروری نبود، زیرا طبق گزارش ها، والدین و خواهران لجر سهام خود را از دارایی او به دخترش هدیه ،د. با این حال، برای بسیاری از خانواده ها، وضعیت مشابه به احتمال زیاد منجر به درگیری خواهد شد.

هنگامی که تغییرات بزرگ در طول زندگی شما رخ می دهد، بسیار مهم است که اراده خود را به روز کنید. در غیر این صورت، ممکن است آرزوهای شما پس از مرگ شما منع، نشود. اگر رویدادی را تجربه می کنید که زندگی را تغییر می دهد، مانند تولد فرزند، باید در وصیت نامه خود تجدید نظر کنید یا آن را لغو کنید و وصیت نامه جدیدی ایجاد کنید. رویدادهای دیگری که ممکن است به روز رس، وصیت نامه شما را تضمین کند عبارتند از:

  • ازدواج یا شریک جدید
  • ناتنی های جدید
  • طلاق
  • نقل مکان به یک ایالت دیگر
  • املاک جدید یا ملک شخصی
  • تغییر نظر در مورد ذینفعان

رابرت کارداشیان: وصیتنامه هولوگرافیک

در سال 2003، رابرت کارداشیان دو ماه پس از تشخیص سرطان مری درگذشت. از او به جا ماند چهار بچه معروفکورتنی، کیم، کلوئه و راب و همسرش الن پیرسون که شش هفته قبل از مرگش ازدواج کرد. جزئیات دارایی او عمدتاً خصوصی نگه داشته می شد، اما اظهارات اعضای خانواده مسائل متعددی را در مورد دارایی او آشکار کرده است.

بنا به گزارش‌ها، فرزندان او فکر می‌،د وصیت نامه او جعلی است و درخواست ،د که دست خط او تحلیل شود. بر اساس گزارش‌ها، اختلافات متعددی بین فرزندان و همسرش بر سر دفتر مجله خصوصی، ماشین، میز، ع،‌های خانوادگی و حتی حیوان عروسکی که از دوران کودکی‌اش نگهداری می‌کرد، وجود داشت.

در کالیفرنیا، جایی که کارداشیان در آن زندگی می کرد و درگذشت، وصیت نامه دست نویس یا هولوگرافیک ممکن است معتبر باشد اگر شرایط خاصی را برآورده کند. معمولاً برای اثبات صحت وصیت نامه دو امضای شاهد لازم است. با این حال، وصیت نامه هولوگرافیک نیازی به امضای دو شاهد ندارد و در صورت اثبات موارد زیر همچنان می تواند از نظر قانونی لازم الاجرا تلقی شود:

  • مفاد مواد و امضا در وصیدست خط
  • اثبات قصد وصی

کارداشیان حرفه ای موفق به ،وان وکیل دادگستری داشت. به یاد داشته باشید، او بخشی از تیم دفاعی OJ Simpson در طول دادگاه قتل او بود. اگرچه او یک وکیل بود، اما ظاهراً طرح املاک مشکوک او همچنان باعث درام خانوادگی شد.

شما می تو،د با ایجاد یک اراده معتبر از درگیری های مشابه جلوگیری کنید. به طور کلی، این مست،م این است که:

  • در سن قانونی (معمولاً حداقل 18 سال)
  • دارای ظرفیت وصیتی (“ذهن سالم”)
  • قصد وصیت کن
  • داوطلبانه وصیت نامه را ایجاد و امضاء کند
  • دارایی های خود را به درستی فهرست و توزیع کنید
  • از دو شاهد بخواهید که وصیت نامه شما را امضا کنند و تاریخ گذاری کنند

شما می تو،د وصیت نامه خود و سایر اسناد برنامه ریزی املاک را به صورت آنلاین تهیه کنید. فرم های خاص ایالت FindLaw تضمین می کند که اسناد قانونی شما با قو،ن برنامه ریزی املاک در ایالت خاص شما مطابقت دارد.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/estate-planning/three-celebrity-estate-planning-fails/