دسته‌ها
اخبار

پرچم های تخفیف به جای مهرهای ارگانیک: آنچه خرده فروشان باید در سال 2023 برای آن آماده شوند – قانون مصرف کننده


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

شاید تعجب آور نباشد که وضعیت اقتصادی کنونی باعث شده است که بسیاری در تصمیمات مصرف کننده خود تجدید نظر کنند. با توجه به تورم، هزینه های بیش از حد و افزایش قیمت مقاله، ا،ریت 4000 پاسخ دهنده از آلمان، سوئیس و اتریش در مطالعه AlixPartners نگران وضعیت مالی خود هستند. نتیجه: کمربند سفت شده است. در این مقاله می تو،د بخو،د که کدام مناطق در سال 2023 به طور خاص تحت تأثیر قرار خواهند گرفت و ،ده فروشان چگونه باید اکنون خود را آماده کنند.

این سیگنالی را ارسال می کند که بیش از 80 درصد از پاسخ دهندگان در آلمان و اتریش نسبت به افزایش قیمت احساس نگر، می کنند. در سوئیس، جایی که تورم و افزایش قیمت به طور قابل توجهی کمتر است، حداقل 68 درصد نگران هستند. تعجب آور است که چگونه اه، و باورهای شخصی در حال حاضر تحت فشار قیمت قرار می گیرند: تمایل به ،ید کالاهای ارگ،ک یا پایدار به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

افزایش استفاده از محصولات ارزان قیمت و بر،ب خصوصی – به قیمت محصولات ارگ،ک و درجه یک

نگاهی به محدوده نشان می دهد: هر چه ارزان تر، بهتر. بیش از 47 درصد از آلم،‌ها می‌خواهند در سال 2023 محصولات ارزان‌تر و 43 درصد برندهای بیشتری را در خط پرداخت قرار دهند. تقاضای مشابه پایینی را می توان در بخش قیمت بالا انتظار داشت: 64 درصد خواهان ،ید کمتر محصولات درجه یک، 57 درصد مارک های کمتر – 46 درصد محصولات ارگ،ک و پایدار کمتر هستند. در مورد سوئیسی‌ها، 42 درصد خواهان ،ید محصولات ارزان‌تر و 28 درصد برندهای بیشتر در سال 2023 هستند، 59 درصد خواهان محصولات کم‌تر و 56 درصد کالاهای مارک دار کمتر و 41 درصد محصولات ارگ،ک و پایدار کمتری ،یداری می‌کنند.

وقتی ،ت به انتخاب محل فروش می رسد، تخفیف دهنده پیشتاز است – با 73 درصد، قیمت های خوب و تبلیغات قوی ترین استدلال هستند. هر سوم نفر در آلمان و سوئیس قصد دارند در آینده از آنجا ،ید کنند. بنابراین، در حالی که ضامن‌های ارزان قیمت همچنان در بازار برنده می‌شوند، ،ید در فروشگاه‌های تخصصی، در فروشگاه‌های بزرگ یا در مغازه‌های پمپ بنزین به طور فزاینده‌ای جذاب نیست. سوپرمارکت های ک،یک و تجارت آنلاین پایدار هستند و همچنان محبوب هستند. با این حال، بزرگترین مزایای آنها با یکدیگر متفاوت است: در حالی که مصرف کنندگان از سوپرمارکت ها به دلیل قیمت ها و تبلیغات خوب و همچنین به دلیل طیف محصولات آنها بازدید می کنند، ،یداران آنلاین همچنان از تجربه ،ید راحت لذت می برند. اما در اینجا نیز قیمت و تبلیغات قانع کننده است.

مناطق غیر غذایی از دست می دهند. ،یدهای بزرگتر به تعویق افتاده است

،ده‌فروشان مواد غذایی همچنان بیشترین آزادی عمل را دارند: در حالی که مشتریان ترجیح می‌دهند محصولات و مارک‌های ارزان‌تری ب،ند، حجم ،ید خالص به طور طبیعی در اینجا کمترین کاهش را دارد. مناطق غیرغذایی در وضعیت نامن،ی قرار دارند و پس از سال‌ها فروش قوی به دلیل ویروس کرونا، باید ضررهایی را در نظر بگیرند که برخی از آنها شدید هستند.

مصرف کنندگان ترجیح می دهند ،یدهای بزرگتر را به تعویق بیندازند و رفتار مصرف کننده خود را با افزایش حساسیت قیمت تطبیق دهند. در حالی که اقلام DIY و باغ هنوز در طول سال های قرنطینه پررونق بودند، هر دوم آلم، و 45 درصد از مردم سوئیس اکنون می خواهند ،ید در این منطقه را به میزان قابل توجهی محدود کنند. با 64 درصد در آلمان و 59 درصد در سوئیس، نیاز به مبلمان و اثاثیه به شدت آسیب دیده است. در این بین ،ید در زمینه های الکترونیک و کالاهای خانگی، ورزش و اوقات فراغت و مد وجود دارد.

جایی که اکنون پتانسیل وجود دارد

با توجه به فشار شدید بر حاشیه، برای ،ده فروشان مهم است که به سرعت تعادل من، بین نیاز به حفظ یا انتقال قیمت ها و در عین حال تضمین فروش را پیدا کنند. کمپین پیچیده و مدیریت تخفیف و همچنین قیمت‌گذاری مشتری‌محور و رقابت محور در اینجا نقش اصلی را ایفا می‌کند.

با این حال، تغییر در رفتار مصرف‌کننده فضایی را برای صنعت باز می‌کند تا ،یب‌های نوآورانه‌ای از مقرون‌به‌صرفه و پایداری، مانند بازیافت مواد غذایی، فروش لباس‌های دست دوم، و خدمات اجاره و تعمیر تج،ات را بپذیرد.

برای مطالعه «نظرسنجی مصرف‌کننده DACH: چگونه تورم رفتار مصرف‌کننده در ،ده‌فروشی را تغییر می‌دهد» توسط AlixPartners، مجموعاً 4000 مصرف‌کننده به صورت آنلاین توسط YouGov در فوریه 2023 درباره رفتار مصرف‌کننده‌شان نظرسنجی شدند. شرکت کنندگان از آلمان (2000)، اتریش (1000) و سوئیس (1000) هستند.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. در مورد شرایط خاص خود باید از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: حمایت از مصرف کننده از آلمان

وبینار: خطا ، دیگر انس، نیست: قانون مسئولیت چگونه با پیشرفت های فناوری تطبیق می یابد

ویلیام فرای

از آنجایی که چشم انداز قو،ن مربوط به مسئولیت محصولات و هوش مصنوعی قرار است دستخوش تغییر شود تا بتواند با دنیای همیشه در حال تحول فناوری های نوظهور همگام شود، از متخصصان حقوقی و اعضای کمیسیون اروپا و پارلمان در مورد تغییراتی که این اصلاحات پیشنهادی به دنبال آن هستند بیاموزید. برای ایجاد و چگونگی اهمیت آنها برای مشتریان و تولیدکنندگان یا واردکنندگان محصولات در اتحادیه اروپا.

عصر جدید برای حمایت از مصرف کننده بریت،ا

اتحاد جه، وکلای تبلیغاتی (GALA)

به گفته ،ت، لایحه جدید بازارهای دیجیتال، رقابت و مصرف‌کنندگان، “سرکوب‌ها را سرکوب می‌کند، از پول نقد مصرف‌کننده آنلاین محافظت می‌کند و رقابت را در بازارهای دیجیتال تقویت می‌کند”.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1321196