دسته‌ها
اخبار

همه جریمه‌های COVID-19 توسط دادگاه عالی نیو ساوت ولز – اقدامات دولتی بی اعتبار اعلام شده است


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

از ،ت نیو ساوت و، خواسته شده است که 29017 باقیمانده مربوط به کووید-19 را کنار بگذارد. جریمه، پس از اینکه دیوان عالی حکمی را منتشر کرد که حداقل ا،امات جریمه را شرح می دهد.

این تصمیم روشن می‌کند که جریمه باید شامل چه مواردی باشد تا معتبر تلقی شود، و بر این اساس توسط وکلای م،ع در نظر گرفته شده است تا جریمه‌های باقیمانده را به دلیل مبهم بودن ظاهری زیر سوال ببرند.

مرکز حقوقی ردفرن در ژوئیه 2022 یک پرونده آزمایشی را به نمایندگی از دو شاکی تشکیل داد که اعلام ،د جریمه های آنها نامعتبر است زیرا جزئیات کافی ندارند.

این دادرسی ابتدا شامل سه شاکی بود: آقای روهان پانک، آقای برندان بیم و خانم تیل ا،، که متهمان کمیسر پلیس و کمیسر جریمه بودند.

با این حال، در تاریخی که پرونده در دادگاه ثبت شد، جریمه 1000 دلاری پانک به دلیل عدم رعایت دستور بهداشت عمومی توسط Revenue NSW پس گرفته شد.

پانک در پارکی در 1 کیلومتری خانه اش در نیوتاون نشسته بود که به دلیل ورزش ن، “فعالانه” توسط پلیس جریمه شد.

این در حالی بود که ،ت بعداً توضیح داد که این یک شکل قابل قبول از تفریح ​​در فضای باز است و پانک دو بررسی داخلی قبلی را ارائه کرد که به عقب برگشتند.

دو پرونده باقی‌مانده در دادگاه به جریان افتاد و دادگاه عالی NSW در نهایت اعلام کرد که اخطارهای مجازات صادر شده برای دو شاکی پرونده بی‌اعتبار است.

ا، به دلیل “شرکت غیرقانونی در یک اجتماع عمومی در فضای باز” 3000 دلار جریمه شد، در حالی که توضیحات خوب Beame این بود که “عدم رعایت دستورالعمل توجه شده در رابطه با بخش 7/8/9 – COVID-19 – فردی”.

وکلای ،ت پذیرفتند که جریمه‌هایی با این شرح: «عدم رعایت دستورالعمل‌های مربوط به بخش 7/8/9 – COVID-19» (هم فردی و هم شرکتی) بسیار مبهم است.

این امر منجر به لغو 33000 جریمه (به ارزش تقریبی 30 میلیون دلار) توسط Revenue NSW شد و جریمه هایی که قبلاً پرداخت شده بود بازپرداخت شد.

با این حال، هنوز اقدامی در مورد 29017 جریمه باقی‌مانده از جمله جریمه‌هایی با شرح «شرکت غیرقانونی در اجتماعات عمومی در فضای باز» انجام نشده است.

دادگاه دریافت که ضروری است که جرایم اخطاریه مجازات به وضوح در خود اعلامیه، همانطور که توسط قانون جریمه 1996 (NSW).

در مورد حاضر، اشاره کرد که شرح کوتاه شناسایی جرم برای برآوردن ا،امات قانون، در هر مورد کافی نبود.

او دریافت که اعلامیه‌های مجازات نه تنها جرم را شناسایی ن،د، بلکه یک ،صر واحد از جرم مربوطه را نیز به درستی شناسایی ن،د.

اعلامیه جریمه باید حاوی “به وضوح و بدون ابهام” باشد.

مشخص شد که جریمه‌های مربوطه اطلاعاتی را ارائه می‌دهد که ممکن است صرفاً به گیرنده سرنخی داده باشد که بتواند از آن (با استفاده از مطالبی خارج از اعلامیه) تخلف را استنتاج کند، که کافی نبود.

همچنین اعلام کرد که جرم ایجاد کننده مقررات یک حداقل ا،ام برای اخطار است.

در قضاوت او، جناب دینا یحیا: “پس چگونه شاکیان می‌توانستند بدانند چه جرمی مرتکب شده‌اند یا تصمیمی آگاهانه در مورد پرداخت جریمه یا تصمیم گیری برای تعیین موضوع توسط دادگاه اتخاذ کنند؟”

بنابراین، طبق رای دیوان عالی کشور، برای اینکه جریمه معتبر باشد، باید جرم مربوطه را به صراحت بیان کند و به عمل خاص یا قانون دیگری که ادعا می شود نقض شده است اشاره کند.

سامانتا لیوکیل پاسخگویی پلیس مرکز حقوقی ردفرن اظهار داشت: این حکم تمام جریمه‌های باقی‌مانده COVID-19 را بدنام می‌کند، زیرا جریمه‌ها ا،امات قانونی را برای اعلام جریمه معتبر برآورده نمی‌کنند.»

«،ت اکنون باید کار درست را انجام دهد و همه را پس بگیرد
جریمه های COVID-19
که صادر شده اند، از جمله پس گرفتن آن دسته از تخلفاتی که افراد انتخاب شده برای آنها به دادگاه مراجعه کنند، هر گونه دستور کار و توسعه و بازپرداخت جریمه هایی که قبلاً پرداخت شده است.

این مورد در مورد COVID-19 یا در مورد دستورات بهداشت عمومی نیست. این در مورد حصول اطمینان از رعایت حاکمیت قانون حتی در زمان بحران است.” او ادامه داد

قبلاً فاش شده بود که بیش از 929 نفر در رابطه با جریمه‌های نامعتبر کووید، تحت “دستورات کار و توسعه” (“WDOs”) قرار گرفتند.

این طرح به ،، که جریمه دریافت کرده‌اند اجازه می‌دهد به جای پرداخت جریمه، کار بدون دستمزد انجام دهند، دوره آموزشی یا درمان دریافت کنند.

در حالی که ،، که جریمه هایی را که قبلاً پس گرفته شده بودند، بازپرداخت ،د، هنوز حکمی صادر نشده است که آیا ،، که در WDOs شرکت کرده اند برای کار بدون دستمزد خود بازپرداخت خواهند شد یا خیر.

علیرغم تأثیر احتمالی این حکم بر جریمه‌های باقی‌مانده، ،ت NSW تاکنون از پس گرفتن جریمه‌های باقی‌مانده خودداری کرده است.

را قانون بهداشت عمومی 2010 (NSW) به مقامات ایالتی این اختیار را می دهد که برای اه، رسیدگی به خطرات بهداشت عمومی و گسترش بیماری های عفونی دستورالعمل های لازم را ارائه دهند.

این قانون اجازه می دهد تا “دستورات بهداشت عمومی” ایجاد شود که ممکن است حاوی جرایم قابل جریمه باشد.

سفارش‌های متعددی در مراحل مختلف همه‌گیری انجام شد که منع،‌کننده تغییر محدودیت‌ها عمدتاً بر اساس تعداد موارد و شدت وضعیت است.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1307566